Resultaten voor HondaMT5TK in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|
am5 blok - 16-12-2007 13:45
|
[Toon alleen reply]
|
Am5 heeft ook zon balletje, je zegt dat je koppeling/schakel probelemen had. Dat is de reden waarom die niet lekker koppelde ;)
|
Pro sjees uitlaat ofzo.. - 31-12-2007 20:03
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb nog wel r3 en pro race maten liggen die je zo kan uitprinten in cone zodat je ze zo op ijzer kan overtrekken en uitknippen. Voor 10 euro p/s ma...
|
Replica, of echte MHR... - 10-1-2008 20:14
|
[Toon alleen reply]
|
gewone mhr en mhr replica verschillen alleen in zuiger, de replica heeft er 1 met 2 zuigerveren en de gewone mhr heeft r 1 met 1 zuigerveer. De mhr te...
|
Replica, of echte MHR... - 10-1-2008 20:18
|
[Toon alleen reply]
|
idd :O
|
Een tweedehandse schakel voor 500 euro? - 18-1-2008 17:57
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb een rieju rr gekocht voor 180 euro met kenteken, helemaal orgineel en liep ook nog. Zag er niet zo best uit maargoed.. Je moet gewoon goed rond...
|
nieuwe achterband - 22-1-2008 22:44
|
[Toon alleen reply]
|
pirelli sport demon kopen
|
mhr team cilinder - 31-3-2008 21:41
|
[Toon alleen reply]
|
mhr team voor derbi/am6 loop top vermogen rond de 13k.
Ik heb zelf al met 16mm 12,8pk sae gehaald met een mhr team 50. Dus zit zeker wel potentie i...
|
mhr team cilinder - 31-3-2008 21:51
|
[Toon alleen reply]
|
klopt maar am6 cilinders zijn bijna gelijk aan die scooter cilinders dus je kan dr wel vanuit gaan dat het hard gaat
|
slecht starten YZ 125 - 4-4-2008 21:27
|
[Toon alleen reply]
|
wel genoeg compressie?
|
Brommersprint Jubbegea - 12-4-2008 15:55
|
[Toon alleen reply]
|
honda is koning, je moet er een beetje werk in stoppen om het hard te laten lopen maar dan loopt t ook echt hard :)
|
Airsal of toch Gilardoni?? - 13-4-2008 18:11
|
[Toon alleen reply]
|
airsal is 48mm(71cc oid) , gila 47mm(68cc). Ik zou een gila nemen, die wandjes zijn echt perfect, slijtvast en gaan eigenlijk nooit stuk
|
Veer 23 cm - 20-4-2008 15:12
|
[Toon alleen reply]
|
aprilia rs veren zijn zon 27 a 28cm lang
|
Veer 23 cm - 20-4-2008 16:56
|
[Toon alleen reply]
|
nieuw model(vanaf 99) niet. daarvoor idd wel
|
HPI NSR voorontsteking - 22-4-2008 21:28
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.hpi.be/pdf/068_ana_1C_2003_ned.htm
|
Brommersprint Jubbegea - 2-5-2008 16:01
|
[Toon alleen reply]
|
woei , een mooie 9,3 gereden in de 50cc klasse :b damwoude hopelijk nog wat sneller :)
|
opmaat pijp berekenen - 20-5-2008 14:08
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx[/b]
http://www.brommerforum.nl/showtopic/43521
3e reply in dat topic staat een link. ook een...
|
koppeling am6 - 23-5-2008 21:35
|
[Toon alleen reply]
|
normaal draad
|
foekema uitlaat berekening - 27-5-2008 22:22
|
[Toon alleen reply]
|
luie mensen hier op bf...
http://www.hpi.be/pdf/068_ana_1C_2004_ned.pdf
http://www.hpi.be/pdf/068_ana_1C_2003_ned.htm
|
brommersprint damwoude - 31-5-2008 12:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
[...]
me brom moet mee.[/quote]
rijd met ben mee dan
|
hpi 2006 afstellen - 26-6-2008 12:47
|
[Toon alleen reply]
|
kijk is op hpi.be :z
|
hpi 2006 afstellen - 26-6-2008 12:51
|
[Toon alleen reply]
|
sinds wanneer?
http://www.hpi.be/pdf/068_ana_1C_2004_ned.pdf
slet
[edit]Dit bericht is gewijzigd door HondaMT5TK op 26-6-2008 om 12:51 uur.[...
|
AM5 blok gesplitst - 22-9-2008 14:13
|
[Toon alleen reply]
|
t veertje gaat in een gaatje in je blok. Daar bovenop zit een kogeltje, en daar weer bovenop komt je schakelwals. veertje zorgt ervoor dat je schakelw...
|
am6 na revisatie niet kicken ? - 5-10-2008 23:00
|
[Toon alleen reply]
|
zeker weten?
kickstart drijft 1ste versnelling aan, die dus weer de koppeling aandrijft. als je dus koppeling inknijpt word er niks overgebracht na...
|
setup info - 28-10-2008 10:37
|
[Toon alleen reply]
|
lekker een 24 nemen en een conti inlaat setje
|
thermostaat am6 - 28-10-2008 15:40
|
[Toon alleen reply]
|
am6 blokken hebben toch echt wel een thermostaat ;)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|