Resultaten voor slow nsr driver in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
hoe snel?? - 2-6-2005 18:50
|
[Toon alleen reply]
|
bdankt, maar met welke setup rijden jullie dan?
|
nieuwe uitlaat nsr - 3-6-2005 18:46
|
[Toon alleen reply]
|
alle uitlaten zijn bagger en shit! je moet gewoon proberen welke uitlaat het beste is. ik rij met ene parmakit 70cc en un proma met een centimeter tus...
|
hoe snel?? - 4-6-2005 16:18
|
[Toon alleen reply]
|
getuned ofnie?
|
nieuwe uitlaat nsr - 4-6-2005 21:29
|
[Toon alleen reply]
|
van 0-100 in 19 seconden???? wat vr tandwiel heb je voor dan 20ofzo??
schiet niet op jah!!
|
nieuwe uitlaat nsr - 5-6-2005 14:38
|
[Toon alleen reply]
|
hoe staat je ontsteking dan??
als je daar nog niets aan gedaan hebt zou ik die maar eens gaan vervroegen
|
nieuwe uitlaat nsr - 5-6-2005 14:47
|
[Toon alleen reply]
|
6000-7000 toeren??
tis geen spartamet ofzo:-]
gas geven met die nsr, zit je ook niet meer in je dode punt
|
nieuwe uitlaat nsr - 5-6-2005 15:08
|
[Toon alleen reply]
|
kheb ook wel un tecno op 70cc
maar proma loopt stukken beter.
voor je gevoel loopt die tecno beter, ma je word verneukt waar je bij bent
|
opvoeren honda mb - 5-6-2005 15:13
|
[Toon alleen reply]
|
tjah, ik denk dat die troep niet harder wil. of laten tunen door Jakon in Staphorst.
|
nieuwe uitlaat nsr - 5-6-2005 15:16
|
[Toon alleen reply]
|
en die uitlaat heb jij niet???
|
nieuwe uitlaat nsr - 5-6-2005 15:23
|
[Toon alleen reply]
|
wat versta jij onder kwaliteit??
als hij goed op een proma loopt is dat de beste uitlaat jah??
|
opvoeren honda mb - 5-6-2005 15:37
|
[Toon alleen reply]
|
je kunt het of je kunt het niet}-)
waarom lijkt jou dat sterk? gewoon un kwestie van goed de cilinder erop zetten
|
opvoeren honda mb - 5-6-2005 15:42
|
[Toon alleen reply]
|
haha
snappie niet
|
opvoeren honda mb - 5-6-2005 16:48
|
[Toon alleen reply]
|
kan het wel goed hoor
heeft de mijne ook gedaan
ik ga nu ook iets vn 85 met un 70cc
|
opvoeren honda mb - 5-6-2005 16:51
|
[Toon alleen reply]
|
naar appie tam, de plaatselijke bromfiest boer
ee hef dur verstaand van:-b
|
honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren. - 8-6-2005 11:18
|
[Toon alleen reply]
|
ik vind twv 17-42 wel groot voor ori cilinder, probeer eerst eens een kleiner tandwiel voor, maakt ie waarschijnlijk meer toeren dus ga je sneller
|
welke carb...? - 8-6-2005 11:25
|
[Toon alleen reply]
|
je bent gek met je 18keihin!! de oppervlakte van die 21mm is wel bijna 1x zo groot, dus veeeel harder trekken!!
|
welke carb...? - 8-6-2005 11:29
|
[Toon alleen reply]
|
kheb ook wel 18 keihin geprobeert, dat trok voor geen meter en minder toeren dan mikuni 20mm
|
honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren. - 8-6-2005 11:35
|
[Toon alleen reply]
|
hoe kleiner het voortandwiel hoe meer toeren de brommer maakt, dus kan hij het ook veel makkerlijker trekker en een hogere top. denk na man 17 - 42 op...
|
hoe hoog kom jij in je toeren - 8-6-2005 11:37
|
[Toon alleen reply]
|
13.500 toeren bij 120km/h. met 70 parmakit op nsr
|
honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren. - 8-6-2005 11:41
|
[Toon alleen reply]
|
omdat het tandwiel kleiner is! moeilijk uit te leggen maar het werkt!! neem dat maar van mij aan. kheb het ook gedaan met ori cilinder scheelde wel 10...
|
hoe hoog kom jij in je toeren - 8-6-2005 11:42
|
[Toon alleen reply]
|
is getuned. en max vermogen lig niet op 9k. begint pas lekkr op toeren te komen bij 10k
|
hoe hoog kom jij in je toeren - 8-6-2005 12:32
|
[Toon alleen reply]
|
voor een auto uit}-)
en getuned door Jaco.
geen comentaar aub want hij loopt redelijk. kom maar eens kijken hier.
|
hoe hoog kom jij in je toeren - 8-6-2005 14:35
|
[Toon alleen reply]
|
achjah, staphorst is nix natuurlijk
hier rijden we nog op egte brommers en niet op die minareli bagger:-b
|
honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren. - 8-6-2005 15:33
|
[Toon alleen reply]
|
als je harder wilt gebruikt de brommer altijd meer brandstof. doe niet zo zielig over die paar liter man
|
Toerental tot 8000 - 8-6-2005 15:48
|
[Toon alleen reply]
|
kijk of je bougie nog wel goed is
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|