Resultaten voor Ralf in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ...
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:23
|
[Toon alleen reply]
|
vermogen in een NSR blok is nooit een heel groot probleem geweest..
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:26
|
[Toon alleen reply]
|
Wat hebben ze voor cup met die dingen daar, hoe vrij en hoeveel cc?
Ik vind het persoonlijk meer iets voor op een indoor kartcircuit..
[edit]D...
|
Warmloper.....of niet ? - 12-8-2004 23:28
|
[Toon alleen reply]
|
Trek kop er gewoon vanaf..
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:30
|
[Toon alleen reply]
|
Omdat het schijtduur is voor een merk om zo'n ding aan te passen aan de nederlandse goedkeuring, voor het aantal dat er verkocht gaat worden?
|
Bigmeeting 2004 Aftertopic - 12-8-2004 23:31
|
[Toon alleen reply]
|
Castro? :|
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:32
|
[Toon alleen reply]
|
Dan moeten ze weer die gare nederlandse NSR cilinder erop duwen ed...
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:34
|
[Toon alleen reply]
|
Hoeveel denk je dat die dingen hier verkocht worden, 2000?
|
Warmloper.....of niet ? - 12-8-2004 23:37
|
[Toon alleen reply]
|
koppakking kan je meestal wel hergebruiken..
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:37
|
[Toon alleen reply]
|
RSjes worden er like 20 keer meer verkocht dan die NSR ooit zal verkopen..
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:38
|
[Toon alleen reply]
|
Als ze normaal de markt hadden bijgehouden niet nee..
|
Gezocht: Exploded View Peugeot Fox blok - 12-8-2004 23:40
|
[Toon alleen reply]
|
Hallo, een luchtgekoeld scooterblok, wat kan er fout aan?
Exploded views, misschien op www.easyparts.nl, anders niet te krijgen, dus stel je vraag ...
|
Legale meeting Noord Holland - 12-8-2004 23:41
|
[Toon alleen reply]
|
Is het terrein meer dan een oprit en de 'rollerbank' meer dan een politieding?
|
ontsteking MTX begrensd?? - 12-8-2004 23:42
|
[Toon alleen reply]
|
wat voor filter...?
vervroeg je ontsteking sowieso compleet...
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:43
|
[Toon alleen reply]
|
Als ze ergens anders in europa verkocht worden mag je er ook hier op rijden, maar dat is weer een leuk gat in de nederlandse versus europese wetgeving...
|
Legale meeting Noord Holland - 12-8-2004 23:44
|
[Toon alleen reply]
|
Harrie's NSR reed ook nog 1 op 25 met een PK of 15..
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:47
|
[Toon alleen reply]
|
nee, ze mogen niet in nederland geimporteerd worden, omdat de constructiesnelheid hoger is dan 45km/h, maar als je er gewoon in duitsland 1 koopt en h...
|
Ouder type crosser met temp. meter ? - 12-8-2004 23:47
|
[Toon alleen reply]
|
TSX lc heeft het, MTX lc heeft het..
Waarom zou je het zo graag willen?
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:49
|
[Toon alleen reply]
|
Tot 6kw, op een echte bank gemeten, dacht ik...
En dan ECHTE kw's, geen politierollenbank KW's.
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:50
|
[Toon alleen reply]
|
Winkel koopt ze van importeur, importeur regelt zooitje met de staat en koopt ze van fabriek...
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:54
|
[Toon alleen reply]
|
Ja, zoiets is het inderdaad... Iig, stuk vrijer.
Het probleem in nederland is de 'overlast' die brommers en scooters altijd veroorzaken, ze probere...
|
Ouder type crosser met temp. meter ? - 12-8-2004 23:55
|
[Toon alleen reply]
|
Nutteloze reden, als je gewoon zorgt dat je je shit voor elkaar hebt. Een 'warmloper' is ook maar een vrij dom begrip, want je weet niet eens waardoor...
|
Nsr50r 2004 - 12-8-2004 23:57
|
[Toon alleen reply]
|
Ze draaien er nog altijd mooi omheen inderdaad..
|
Ouder type crosser met temp. meter ? - 13-8-2004 0:00
|
[Toon alleen reply]
|
je weet nog niet eens wat de reden is, waarom heb je het er nu al over?
|
Nsr50r 2004 - 13-8-2004 0:01
|
[Toon alleen reply]
|
Ik stem voor herinvoering van de trapperplicht...
|
Ouder type crosser met temp. meter ? - 13-8-2004 0:02
|
[Toon alleen reply]
|
goede olie, niet te veel olie, een fatsoenlijke zuiger en cilinder en passing daarvan, tot een fatsoenlijk aandraaimoment van je kopmoeren aan, en jij...
|
Spring naar pagina: ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ...
|