Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 695 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Ralf in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ...
krukas kapot? - 19-3-2004 11:53 [Toon alleen reply]
klopt
rollerbank in veghel - 19-3-2004 12:45 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Lawrence[/b] op me straatbrommer kan ik bv in een handomdraai de hogetoeren afstelling enorm rijk zetten.. onde...
50 of 70 cc? - 19-3-2004 12:46 [Toon alleen reply]
Dat is idd een prettige bijkomstigheid :)
blok hetzelfde? - 20-3-2004 0:49 [Toon alleen reply]
Het is ongeveeer hetzelfde, pistonpendikte van NS1 is alleen 1mm groter, en dus ws smallend :)
keerringen van buiten vervangen. - 20-3-2004 0:52 [Toon alleen reply]
Jahoor, alleen is het een kunst je keering heel te houden, maar dat is eigenlijk altijd bij uitgaande as...
blok hetzelfde? - 20-3-2004 0:52 [Toon alleen reply]
Hoezo?
Powerband (maken) - 20-3-2004 0:53 [Toon alleen reply]
schop em in de roulatie dan, anders blijft ie hangen... :)
vergelijkingstabellen - 20-3-2004 0:54 [Toon alleen reply]
Staat een tabel over in de FAQ/Info sectie van dit forum...
DT voorvork met schijfrem. - 20-3-2004 0:55 [Toon alleen reply]
DTR vork is er zonder al te veel moeite inclusief kroonplaten in te duwen :) Dacht ik tenminste :) [edit]Dit bericht is ge-edit door Ralf op 2...
keerringen van buiten vervangen. - 20-3-2004 0:57 [Toon alleen reply]
Als je em erin zet :-u
Koppeling - 20-3-2004 21:30 [Toon alleen reply]
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/81 Voor AM6 exact hetzelfde.
Malagutti oldtimer - 20-3-2004 22:49 [Toon alleen reply]
Er zijn zooooveeel van die frutbrommertjes gemaakt in Italie in die tijd, vaak complete vergane quasi-glorie, alleen nog terug te vinden in het dorpje...
film van amsterdam meeting - 20-3-2004 23:58 [Toon alleen reply]
:) Koel :)
film van amsterdam meeting - 21-3-2004 1:28 [Toon alleen reply]
Resolving members.home.nl... done. Connecting to members.home.nl[213.51.131.57]:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Len...
film van amsterdam meeting - 21-3-2004 1:29 [Toon alleen reply]
Wat voor verbinding, iedereen is aan het verhogen laatste tijd eh...
film van amsterdam meeting - 21-3-2004 1:31 [Toon alleen reply]
Dan heb je 2 mbit down hoor...
film van amsterdam meeting - 21-3-2004 10:47 [Toon alleen reply]
Stuffie en zo'n derbi figuur...
Probleem,Derbi Senda SM extreme - 21-3-2004 11:03 [Toon alleen reply]
Carb verstopt, bobine/ontstekingsspoel dood, oid.
cilinder verwisselen, maar met zelfde zuiger - 21-3-2004 11:35 [Toon alleen reply]
Als de zuigerveerslotjes niet al te dicht bij de poorten komen, en de pen -> deck afstand hetzelfde blijft, jawel...
powerfilter=rommel - 21-3-2004 11:48 [Toon alleen reply]
Lijkt er eerder op dat dat ding gewoon veel te arm heeft gelopen, dus veroordeel goede onderdelen niet door je eigen gepruts. Carb afstellen blijft...
powerfilter=rommel - 21-3-2004 11:53 [Toon alleen reply]
Die schade in die cilinder komt echt van de veel wrijving, te weinig koeling, dus geen olie of een te arm mengsel, niet van vuil.
Verzekering - 21-3-2004 12:01 [Toon alleen reply]
Valt best mee, meestal verzekeren ze dat niet eens tegen diefstal, risico te groot.
snif - 21-3-2004 14:23 [Toon alleen reply]
oh, okee?
Lagers - 22-3-2004 12:26 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje[/b] tot 0.015 inch en aangezien 1 inch 2.51cm is :) [/quote] 2.54 :-u
Lagers - 22-3-2004 12:41 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: jeroen[/b] [...] voolgens mij was een inch 2,56cm[/quote] Maar jij bent dom.
Spring naar pagina: ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved