Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Ralf in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ...
NH-Meeting [23-11-2003] Aftertopic - 24-11-2003 19:41 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn[/b] van het vallen... [/quote] Vallen?
NH-Meeting [23-11-2003] Aftertopic - 24-11-2003 19:44 [Toon alleen reply]
Raalf? :| Ah, jamaar topic was toen ik thuis kwam al 15 pagina's, geen zin om alles door te lezen :P Server lijkt vrij up btw :) http://ral...
NH-Meeting [23-11-2003] Aftertopic - 24-11-2003 20:57 [Toon alleen reply]
Maak er 1...
Crossdiscussietopic. - 24-11-2003 22:05 [Toon alleen reply]
Wat is de bedoeling hiervan precies? Ik vind Alwin's KX125 erg slap, kan je amper mee wheelien... Zoiets? :P
Lagers of versnellingsbakje - 24-11-2003 23:36 [Toon alleen reply]
Tijd voor revisatie dus.. Trek het open en kijk, het zal toch open moeten :)
bestaat 17 mm carb ? - 25-11-2003 18:00 [Toon alleen reply]
Amal en Bing ja. Voor Puch, Zundapp etc... Niet voor Honda. Je zal wel verkeerd gemeten hebben en het zal wel gewoon een 16 zijn. [edit]Dit...
bestaat 17 mm carb ? - 25-11-2003 18:04 [Toon alleen reply]
Heb je het smalste punt van de venturi gemeten?
bestaat 17 mm carb ? - 25-11-2003 18:09 [Toon alleen reply]
Dan meet je dus niet op het goede punt.
Hulp bij wiel tsx - 25-11-2003 19:35 [Toon alleen reply]
Verfafbijt.
waar sleutelen jullie? - 25-11-2003 19:48 [Toon alleen reply]
Ik heb draaibank, maar nooit mee gewerkt, Lude moet me nog een keer uitleggen enzo :)
C3 of C4 - 26-11-2003 0:06 [Toon alleen reply]
Maakt geen fuck uit. Als je naar de lagerspecificaties kijkt kom je gewoon bij C3 uit, maar in de praktijk maakt het niets uit. Leer btw normale n...
C3 of C4 - 26-11-2003 0:13 [Toon alleen reply]
C4 lagers hebben niet per definitie een kunstofkooi :-u De speling van de kogeltjes is gewoon marginaal groter dan van C3, waardoor ze hogere tempe...
5 plaats koppeling - 26-11-2003 0:15 [Toon alleen reply]
Passen alleen niet in Honda..
Brommer in de trein? - 26-11-2003 0:18 [Toon alleen reply]
Nein
Brommer in de trein? - 26-11-2003 0:26 [Toon alleen reply]
en als je nekloos bent?
bougie verneuken - 26-11-2003 0:47 [Toon alleen reply]
Dubbelpost, als iedereen even zo vriendelijk is dit topic naar oblivion kan laten gaan..
Motor demper op een RX - 26-11-2003 0:49 [Toon alleen reply]
Demper van RS125 of 250 dempt best hoor :)
Foute boete?? - 26-11-2003 11:51 [Toon alleen reply]
Dat is dacht ik voor brommers ook zo idd...
Compressie verhogen bij 50 CC - 26-11-2003 11:55 [Toon alleen reply]
Bij LC koppen met O ring pakkingen is het moeilijk om ze te verbouwen... Enige tip die ik je kan geven is een VHM kopsetje kopen en daar iets moois...
Compressie verhogen bij 50 CC - 26-11-2003 12:23 [Toon alleen reply]
Ik *dacht* ooit in de Expi een gouden kopje gezien te hebben...
wrom zo weinig toeren?? - 26-11-2003 14:19 [Toon alleen reply]
Ik had ook zoiets toen ik een gat in mn zuiger op de verkeerde plaats had gezet :)
exacte maten 70cc eurokit voor tsx - 26-11-2003 14:21 [Toon alleen reply]
Slag van tsx blok is 38.95 ofzo... Inhoud van 50 kop mag je zelf gaan kleien... Poortmapje heb ik hier ook ergens, eeh... [img]http://ralf.nd4s...
wrom zo weinig toeren?? - 26-11-2003 14:27 [Toon alleen reply]
Pim heeft nu dacht ik exact hetzelfde probleem, ook met een dave tjoent eurokit :)
70/75 is in echte kimometers? - 26-11-2003 18:18 [Toon alleen reply]
Ligt aan je bandenmaat, bandenslijtage etc :)
poortmap en pics autisa110 - 26-11-2003 18:31 [Toon alleen reply]
Mag ik ze in de KB mikken?
Spring naar pagina: ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved