Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor chillegommer in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
velgen mtx-sh coaten - 6-3-2005 18:25 [Toon alleen reply]
o oke
velgen mtx-sh coaten - 6-3-2005 18:50 [Toon alleen reply]
nou ja ik ga gewoon naar die coating bedrijf hier en ik vraag het wel ff
velgen mtx-sh coaten - 6-3-2005 19:00 [Toon alleen reply]
mm ok bedankt voor de waarschuwing, ja nu zijn ze al mat zwart, ff snel zelf gespoten
velgen mtx-sh coaten - 6-3-2005 20:12 [Toon alleen reply]
nou als je ze zwart wil sputen is het neit moeilijk gewoon je wiel ronddraaien en spuiten en zo heb ik het gedaan ziet er goed uit en zit al zo en jaa...
kappen set - 7-3-2005 19:21 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: bloodfist[/b] Originele kappen roeleren :-);-)[/quote] Ja maar jij denk dat alles wat orgineel is roeleren
50 cc of 70 cc - 8-3-2005 10:27 [Toon alleen reply]
maar kom ik met me 70 cc met een 18 keihin carb en proma uitlaatje, kom ik dan niet boven de 2 kw met ee nlichte vertanding:-u :-u :-u
50 cc of 70 cc - 8-3-2005 12:07 [Toon alleen reply]
ja maar kom ik met een 70 cc als ik 75 ga niet boven de 2 kw uit lijkt mij wel he
50 cc of 70 cc - 8-3-2005 12:25 [Toon alleen reply]
ja maar ik hoor telkens van gasten dat ze het vermogen meten op van die testbanken, dus je snelheid om meten naar kw
50 cc of 70 cc - 8-3-2005 12:34 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-[/b] 70cc en dan begrenzen op de tandwielen[/quote] ja maar als ik me sh met tandwielen ga begrenz...
50 cc of 70 cc - 8-3-2005 13:35 [Toon alleen reply]
nou ja ik ga gewwon proberen om met een getunede 50 cc 75 km te halen en dat ie lkkr optrekt ;-)
Blok slopen - 8-3-2005 21:43 [Toon alleen reply]
film het ff, dan kan iedereen ervan genieten
lc of ac - 9-3-2005 21:07 [Toon alleen reply]
joost heeft het goed gezien,ik wil een 50 hebben maar ac zijn die heel erg zeldzaam en moeilijk te vinden en lc zijn die veel en veel makkelijker te k...
lc of ac - 9-3-2005 21:38 [Toon alleen reply]
ja als ik een lc maak dan ga ik er ook zeker voor zorgen dat ik goeie onderdelen koop en dat ga ik ook proeren te doen want dat vindik er ok vetter ui...
lc of ac - 9-3-2005 21:42 [Toon alleen reply]
ja dat dacht ik ook altijd
lc of ac - 9-3-2005 21:43 [Toon alleen reply]
nou dan ga ik maar ff contact op nemen met johan van motoimport voor een ombouwset (want die heeft ie)
lc of ac - 9-3-2005 21:44 [Toon alleen reply]
he dat zie je goed en ik heb geen mt/mb maar een mtx-sh
lc of ac - 9-3-2005 21:45 [Toon alleen reply]
he rik na aper ;-) grapje
lc of ac - 9-3-2005 21:47 [Toon alleen reply]
das ook waar maar ik ag er waarschijnlijk een lc van maken want die johan van motoimport heeft daar alles voor en hopelijk niet voor zo een dure prijs
lc of ac - 9-3-2005 21:54 [Toon alleen reply]
dat denk ik ook en hoe minder lawaai hoe minder last van politie, vind ik dan want politie zeurt altijd om die herrie
lc of ac - 9-3-2005 21:59 [Toon alleen reply]
ja ok maar ik denk dat lc toch minder een kut geluid maakt dan een ac vind IK
lc of ac - 9-3-2005 22:12 [Toon alleen reply]
terwijl ac wel makkelijker is
lc of ac - 10-3-2005 17:49 [Toon alleen reply]
nou motoimport heeft in ieder geval een hele ombouw set voor sh dus dat doe ik :- )
showa voorvork in mtx sh - 10-3-2005 17:55 [Toon alleen reply]
;-)
showa voorvork in mtx sh - 10-3-2005 17:57 [Toon alleen reply]
ja maar wel schijf en meschien daarom he
welke uitlaat en demper voor onder je kont bij mtx-sh - 11-3-2005 20:08 [Toon alleen reply]
welk matriaal kan ik het best gebruiken voor het tussen stuk van me bocht naar me demper
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved