kijk eens op deze site..http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=10527 valt best leuke dinge mee te doen. iemand die ik ken heeft het ook gedaan en me...
k zou idd eerst eens bij je ontsteking gaan kijken en daarna stel je de rest af.
k weet niet wat voor n cilinder et is maar ast zon airsal of iets in...
ik had eerst ook een suzuki tsx me 50 snel en 22 mikuni(oud modelletje) maar daar reed ik 90 mee op top en trok wheelies, was wel niet af te stelle zo...
of je hebt donatie gehad, dat krijg je as je een 50 kop voor een grotere diameter gebruikt. loopt ie eerst warm en derna loopt ie vast met alle gevolg...
zoals ik et hier van snap is het hetzelfde principe as dat je je carb naar voor richt en dan zonder filter, dat de lucht rechtstreeks in je carb komt....
membraan op carter moet je pas mee beginne as je weet of je een membraan gestuurde cilinder wil of een zuiger gestuurde. en k zou geen scoot cilinder ...
bij puch merk je het zker. je kan het daar al1 maar doen as je je carters ook groter heb gemaakt ivm met snellere cilinder. anders word je carterdruk ...
het kan..alles kan. maar een kreidler heeft een andere slag as een puch. dus je zulf een andere drijfstang moeten persen voordat het goed kan gaan lop...
wrom zou ie er niet op gaan als de spie in het gleufje valt van de krukas en het vliegwiel er zo wel op past zonder spie. zal wss een braampje aanzitt...