Resultaten voor SIWWN in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ...
|
Droge koppeling bouwen - 27-8-2003 22:56
|
[Toon alleen reply]
|
Droge plaat koppelingen worden vaak voor race doeleinden gebruikt, waarom weet ik ook niet maar het zal vast wel voordelen hebben tegenover een natte ...
|
Droge koppeling bouwen - 27-8-2003 23:01
|
[Toon alleen reply]
|
Voor een gewoon straatbrommertje is het ook veels te veel werk en zal uiteindelijk ook heel wat geld kosten wat je er toch nooit meer voor kan krijgen...
|
70 FA, - 28-8-2003 16:20
|
[Toon alleen reply]
|
Ziet er wel bruut uit met die 2 lange inlaatpoorten
|
wheelien met ori mt... - 28-8-2003 16:22
|
[Toon alleen reply]
|
De scooter manier :u
|
BM2k3 aftertopic - 28-8-2003 16:37
|
[Toon alleen reply]
|
Dat maak je niet elke dag mee om op een 128cc te rijden :b
|
banden ervaring bij van wijk motoren - 28-8-2003 16:49
|
[Toon alleen reply]
|
En niet meer terug naar van wijk;)
|
zonder valse lucht loopt ie bagger - 28-8-2003 16:58
|
[Toon alleen reply]
|
Zolang ding goed loopt enzo gewoon laten zitten..
Ik heb met me spartametje een beetje last van valse lucht volgens mij maar ik heb nog nooit zo'n ...
|
het ultieme schakel gevoel - 28-8-2003 20:41
|
[Toon alleen reply]
|
'Mijn ultieme schakelgevoel':
Volgas langs een groeje jongeren o.i.d. of in een tunneltje flink gassen :b
Bij mij staan er wel eens wat gaste...
|
Koppeling RS50, removal and installation? - 28-8-2003 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
Staat in de faq ;)
Stelt niet veel voor...
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/81
|
Een 70 met een 50 kop - 28-8-2003 20:51
|
[Toon alleen reply]
|
Cilinder van bovenaf weer afdraaien :e
|
Ik wil een DNA maar mijn papa vind gevaarlijk! HELP!!! - 28-8-2003 21:24
|
[Toon alleen reply]
|
Wat een gelul dat je niet zo'n ding mag hebben...
Moet je eens kijken hoever ik naar onderen zit door me omgedraaid stuur maar ziet er wel kikke ui...
|
Mb 8 - 28-8-2003 21:28
|
[Toon alleen reply]
|
Er zijn iets van 6 cilinder voor de MB8 gemaakt:
Eurocilindro/Athena = 128cc (hebik
Malossi = 113cc (hebik
Zeta = 113c...
|
het ultieme schakel gevoel - 28-8-2003 21:41
|
[Toon alleen reply]
|
Trek je schoen dan eens uit :u
:e
|
Mb 8 - 28-8-2003 21:51
|
[Toon alleen reply]
|
Dan lachen je ze je toch 4kant uit ofniet als jij daar met een opgevoerde kart komt? :E
[edit]Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 28-8-2003 21:...
|
het ultieme schakel gevoel - 28-8-2003 21:54
|
[Toon alleen reply]
|
En wat dacht je van een achterrempedaal van een crosser?}-)
|
Mb 8 - 28-8-2003 22:14
|
[Toon alleen reply]
|
Mooie kart heb je al vanaf 600 euro ofsow...
Enne je mag niet liegen met je MB5 blok :e
|
MCX 80 blok, ervaring? - 28-8-2003 22:57
|
[Toon alleen reply]
|
Werner had toen toch zo'n geval?
Ask him...
|
kruskas vervangen - 28-8-2003 22:58
|
[Toon alleen reply]
|
Zie faq ;)
|
Brommer designer - 29-8-2003 13:32
|
[Toon alleen reply]
|
Ga zo door;)
|
Brommer designer - 29-8-2003 13:59
|
[Toon alleen reply]
|
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0VADPAl8aQmGdQwmWD!oqYr2rybzM1c9GzhZaQeAWeJ!NuQyQSdKt1mLSlvjtscVCepYrQJGlUU76AG75X!cX2z!J!hXnXkWCrNltpsPKrroIzaaOLE...
|
deze MOET ik hebben !! - 29-8-2003 14:03
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer[/b]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :e
DIE WILLIK OOOOOOOOOOOK!!!
Zoeperstar...
Duidelijk omgeving...
|
Vragen over hogedruk kop - 29-8-2003 14:10
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Big-Jay[/b]
kun je meten door een stukje tin door je bougiegat te doen, en dan ff flink kicken, haal je het t...
|
Brommer designer - 29-8-2003 14:26
|
[Toon alleen reply]
|
[img]http://www.dsv.nl/~honda-nl/images/mb5-zw.gif[/img]
|
zo drekt brommer halen :D - 29-8-2003 22:03
|
[Toon alleen reply]
|
Volgens mij is ie ie nu een testrit aant maken :b
|
MB LC maken - 29-8-2003 22:14
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ga me koelribben afzagen, radiator erop en ik kan zeggen dat ie watergekoeld is
:e
|
Spring naar pagina: ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ...
|