Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 896 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Blorn in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ...
Project Dark_Flash - 10-11-2003 18:42 [Toon alleen reply]
Wel grappig. Jammer dat die vork aan de onderkant nog zo'n groot stuk buitenpoot heeft. En schijfjes lijken wel beetje klein, hoeveel mm zijn die?
Project Dark_Flash - 10-11-2003 18:53 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man[/b] en schijven zijn... ueh denk 320 mm ofzo... [/quote]Ohw wacht, ik zie alleen waarom ze zo kle...
meeting omgeving Aalten/Doetinghem - 10-11-2003 18:56 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: jeffrey dtr[/b] maar is het geen beter idee om het omg. arnhem te doen...is denk aantrekkelijker voor mensen ...
Mn hamster is dood :( - 10-11-2003 18:58 [Toon alleen reply]
GATVERDAMME, VIEZE RANZIGE KUT MONGOLEN!! :o
Grote auto topic - 10-11-2003 19:06 [Toon alleen reply]
VW is niet echt yeah. Met oud Opeltje kun je die nieuwe GTI krengen nog zoek rijden :)
Grote auto topic - 10-11-2003 19:09 [Toon alleen reply]
Senator ;)
Aftertopic Mini-meeting Amsterdam - 10-11-2003 20:01 [Toon alleen reply]
En ik sta er weer leuk op :o
Einddemper viertakt - 10-11-2003 20:04 [Toon alleen reply]
Omdat anders je kleppen binnen de kortste keren aan gort zijn?
50cc polini liquid cooled!!!! - 10-11-2003 20:19 [Toon alleen reply]
WAHAHAHA, die laatste is echt om je kapot te lachen :E Vooral de foto van het blokje:E
ns1 motorblok met 50cc - 10-11-2003 20:30 [Toon alleen reply]
Helemaal correct.
foto's mtxsh cockpit - 10-11-2003 21:39 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen][/b] is nie aan te komen ... en over het algemeen ben je wel de lul als je cockpi...
voorvorkrubbers verwijderen - 10-11-2003 21:46 [Toon alleen reply]
Ik zou een plaatje alu ombuigen en die voor het stuk zetten die het meest veert. Voor steenslag ed, anders komen er putjes in je binnenpoten en gaat i...
Radiator grootte - 10-11-2003 22:02 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Hans F[/b] gewoon te groot maken, en als hij te koud blijft afplakken met tape[/quote] :)
24mm mikuni uitboren/kotteren - 10-11-2003 22:05 [Toon alleen reply]
Veel plezier drmee. Dan ben je de trotse eigenaar van een verneukte carb. :U
Radiator grootte - 10-11-2003 22:16 [Toon alleen reply]
Ga langs radiateur boer zou ik zeggen :U
foto's mtxsh cockpit - 10-11-2003 22:18 [Toon alleen reply]
NSR zat compleet zelf gemaakte draadboom op. Met losse draadboom (wel aangesloten zoals het hoort natuurlijk) voor de ontsteking, kon ik m zo los hale...
Radiator grootte - 10-11-2003 22:18 [Toon alleen reply]
Groenewold in Wageningen.
jongens buikjes, kontjes etc......:-e - 10-11-2003 22:23 [Toon alleen reply]
WHAHAHA, ik dacht al wie heeft m nou weer omhoog gehaald :E
jongens buikjes, kontjes etc......:-e - 10-11-2003 22:25 [Toon alleen reply]
Koos Kansloos :)
Waarom blijven die bougies aangort gaan? - 10-11-2003 22:30 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: robert[/b] bosch platinum nemen? Is bij nog nooit kapot gegaan. NGK zijn kut, denso ook. De platina versies k...
Ervaring met pirelli banden? - 10-11-2003 22:38 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: rebuild nsr[/b] zelf zweer ik bij metzeler(bijna alle motorbladen en testers testen hiermee)[/quote]Ahum :U
Radiator grootte - 10-11-2003 23:06 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje[/b] jezus, 350 euro!!! waarom laat je dat in hemelsnaam doen?![/quote]Die Groenewold gast (is scho...
Waarom blijven die bougies aangort gaan? - 10-11-2003 23:11 [Toon alleen reply]
Nooit wat anders gebruikt als NGK. Wel peperdure NGK in de NSR gehad omdat die ander niet echt toeren wou draaien ivm compressie en shit.
Hogedruk kop hulp nodig - 10-11-2003 23:14 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5[/b] je gewoon met je 50-pet blijven rijden. Hierdoor bijven je poorten ook langer open.[/quote]:o
Hogedruk kop hulp nodig - 11-11-2003 21:11 [Toon alleen reply]
Jij snapt dr echt geen kloot van he? :E
Spring naar pagina: ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved