Resultaten voor Blorn in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ...
|
pics nieuwe brommer - 12-4-2003 23:52
|
[Toon alleen reply]
|
ga ik idd ws ook doen, om de simpele reden dat het te duur is om de kuipen weer mooi goed te krijgen.. (linkerkant is nog heel wonder boven wonder..)
...
|
Me NSR! - 12-4-2003 23:58
|
[Toon alleen reply]
|
leuk ding, maar je hebt hier en daar stickers rond slingeren? :o :v
|
rs70 hoe hard ?? - 13-4-2003 0:21
|
[Toon alleen reply]
|
goh, een motorscooter... zeker met bromfietsplaatje ofnie????:V:o:U
|
van A klas naar B klas - 13-4-2003 0:28
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: _3xph4ne_[/b]
[...]
Whahahaha dat zou een strakke actie zijn :p
gewoon gele stickers erop roppen, er is g...
|
rs70 hoe hard ?? - 13-4-2003 0:29
|
[Toon alleen reply]
|
tsjah.. dat kan elke mongool doen... ik ook tegenwoordig.. :o
|
pics nieuwe brommer - 13-4-2003 13:44
|
[Toon alleen reply]
|
neeh jurg, niet jij :E
maar het valt me mee.. ik had verwacht een vraag te krijgen maar tot nu toe nog niet... :)
|
pics nieuwe brommer - 13-4-2003 16:55
|
[Toon alleen reply]
|
WHAHAHAHA, Benjamin ik lach me ziek om jou:E Of je kijkt niet goed, of je bent gewoon dom:E
erik: hij is idd vrij stuk, is ook niet voor niets tota...
|
hoog in toeren - 13-4-2003 16:56
|
[Toon alleen reply]
|
valse lucht
|
homoet of dpr - 13-4-2003 17:00
|
[Toon alleen reply]
|
benjamin: als leek zijnde moet je daar niet aan beginnen.. (tapeinden staan btw wel symetrisch, mb-mt NIET)
|
Blok demonteren (dt 50 mx) - 13-4-2003 17:15
|
[Toon alleen reply]
|
geen boutjes vergeten?
alles los? dus ook schakelasje enzo?
probeer anders met een rubber hamer tegen de versnellingsbakas te tikken.. suc6
|
pics nieuwe brommer - 13-4-2003 17:17
|
[Toon alleen reply]
|
hoeveel ik ervoor gedokt heb? niet te veel iig (mensen die het weten, mondje dicht dus;)) maar je bent er dan nog niet he.. nog opknappen, rijbewijs, ...
|
dashboard maken - 13-4-2003 17:24
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb dr eentje gemaakt voor mn nsr van alu..
er zit ori nsr toerenteller, fietskmteller, digitemp meter op en is afgewerkt met carbon..
hoe je...
|
Race Gaas - 13-4-2003 17:58
|
[Toon alleen reply]
|
hij zal wel harder gaan met dat race gaas :o
|
Honda Mt5 - 13-4-2003 18:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss[/b]
on moet naar boven staan[/quote]om hem op reserve te zetten
|
dashboard maken - 13-4-2003 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
alu snijden? :o
glaasje maken? gewoon erop zetten denk ik?:v
ik heb eerst gaten eruit gefreesd met dremel (die voor toerenteller met grotegatenb...
|
Nationale Motordag Assen 30/04/2003 - 13-4-2003 18:06
|
[Toon alleen reply]
|
28e circuitdag denk!!! :]
edit: 28/04 dus voor de gene die me verkeerd begrijpen.. :U
[edit]Dit bericht is ge-edit door Blorn op 13-4-2003 18:...
|
dashboard maken - 13-4-2003 18:18
|
[Toon alleen reply]
|
zal dr leuk uitzien:o
|
iri E gerammel - 13-4-2003 18:20
|
[Toon alleen reply]
|
naaldlagertje?:)
|
nsr=mb? - 13-4-2003 19:43
|
[Toon alleen reply]
|
but racing is troep, laat dr ff een nieuw lager inpersen..:)
|
beste tandwiel verhouding - 13-4-2003 19:54
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: SIWWN[/b]
Ook al verander je je tandwielverhouding, het vermogen blijft dus hetzelfde, als het goed is ook op...
|
Sales - 13-4-2003 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb binnenrotor nog niet binnen van Niels, maar komt er aan.. alst goed is..;) :]
|
beste tandwiel verhouding - 13-4-2003 19:58
|
[Toon alleen reply]
|
raymond: go jurk off (of de search eens een bezoekje brengen?:V)
|
zakt trug in ze vier - 13-4-2003 20:01
|
[Toon alleen reply]
|
13 tands vtw proberen:)
|
Ongelukje :-| - 13-4-2003 20:24
|
[Toon alleen reply]
|
eigen schuld.. maar blijft kut:@
|
Nieuwe gebruikers kunnen zich hier voorstellen - 13-4-2003 20:26
|
[Toon alleen reply]
|
iedereen weer last van zn hormonen ofzow?:o
|
Spring naar pagina: ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ...
|