Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Blorn in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ...
Kut NSR lekt nog steeds ! help needed plz... - 31-3-2003 23:41 [Toon alleen reply]
ik ben het gedeeltelijk wel eens met hans :] (jij wilt vanalles, maar zo'n simpel probleemje als dit lukt je niet..) maargoed, sjek rechterkrukk...
Warmlopers door te veel olie? - 31-3-2003 23:45 [Toon alleen reply]
boegie niet vet geslagen?
Frame spuiten of verven??? - 31-3-2003 23:50 [Toon alleen reply]
die van mij en harrie zker nooit gezien???:E
MP hetzelfde als Meteor? - 31-3-2003 23:55 [Toon alleen reply]
mb/mt en nsr zuigers verschilden ook dacht ik...
Hoe kan dit gebeuren? - 31-3-2003 23:57 [Toon alleen reply]
lijkt idd wel slijtage, 20k met een meteor :o en ik bedoelde van de zijkant, zodat je de veren kunt zien zitten en ook het slijtrandje daaronder.. ...
MP hetzelfde als Meteor? - 1-4-2003 0:08 [Toon alleen reply]
is dus wel een maat...
MP hetzelfde als Meteor? - 1-4-2003 0:10 [Toon alleen reply]
trouwens... zijn beide zuigers wel even hoog na het pistonpennetje?
Verschil in versnellingsbakken??? - 1-4-2003 17:43 [Toon alleen reply]
mb/mt bak is zelfde voor zover ik weet.. en je hebt ook nog de cr80 6bak..;)
Verschil in versnellingsbakken??? - 1-4-2003 17:51 [Toon alleen reply]
'84 iig..
spuiten - 1-4-2003 18:02 [Toon alleen reply]
korrel 360 = fijn bij jou???:o ik denk dan eerder aan 1000 of 1200.. [edit]Dit bericht is ge-edit door Blorn op 1-4-2003 18:02 [/edit]
70cc--->50cc - 1-4-2003 18:39 [Toon alleen reply]
als die (net als de 80 cilinder) vlinderpoort heeft, zou ik er wel blij mee zijn jah..:)
70cc--->50cc - 1-4-2003 18:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: MBBBBBB[/b] [...] Dacht dat dat nie zo was hoor. C3 iets van 15000 en C4 iets van 180000 ofzo want C3 ...
70cc--->50cc - 1-4-2003 18:55 [Toon alleen reply]
lees de eerste post nog eens..:U
verschil onsteking + vliegwiel mt/cr80/cr125 foto - 1-4-2003 18:58 [Toon alleen reply]
krijg morgen of overmorgen mn binnenrotor binnen :r post dan ook gelijk wel pics:)
Kut NSR lekt nog steeds ! help needed plz... - 1-4-2003 19:12 [Toon alleen reply]
kom op joh, lees dan wat er gereplyed word... er staat genoeg nuttige info... [quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Hans F[/b] Het ligt niet aa...
Review: Mijn Honda MT5!!! - 1-4-2003 19:28 [Toon alleen reply]
ik vind 99,9% van de mttjes niet mooi, omdat ik ze altijd met die van mn eigen vergelijk.... :|
Wie heeft er een puike oplossing? - 1-4-2003 19:29 [Toon alleen reply]
lang leve de ns-1 :]:U
Honda MBX Viper - 1-4-2003 19:31 [Toon alleen reply]
vind m nou niet echt mooi/speciaal:V en het is trouwens geen brommer he;)
Wie heeft er een puike oplossing? - 1-4-2003 19:35 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Blorn[/b] lang leve de ns-1 :]:U[/quote]voor de wat minder snuggere onder ons: ik bedoel daar dus mee dat ...
Starten als je je sleutel (of die van een ander) kwijt ben/niet bij je hebt.... - 1-4-2003 23:37 [Toon alleen reply]
utfs :z
AF1 (oud) info - 1-4-2003 23:42 [Toon alleen reply]
ergens tussen de 18.5 en 19 cm :]
yamaha 2 cilinder 2takt - 2-4-2003 17:10 [Toon alleen reply]
roedi is reid
post hier je stunt pics - 3-4-2003 22:56 [Toon alleen reply]
zonder helm...... :o stoppies kunnen btw stuk hoger op rs dan op die pic hoor...
Mijn MT! - 3-4-2003 23:12 [Toon alleen reply]
een vision kickstarter?:o
NSR weer inelkaar 115:D - 4-4-2003 18:49 [Toon alleen reply]
klopt, mijne ging met 4bak 113 digi.. maar trok dan niet echt dat je zegt van jippie..:u
Spring naar pagina: ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved