Resultaten voor senda80cc in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ...
|
krukas lagers - 4-9-2004 18:51
|
[Toon alleen reply]
|
denk het wel jah moet ff je ouden eruit halen den mee naar een dealer gaan die heeft zo nieuwe liggen en meestal kun je ze ook bij een motorengroothan...
|
krukas lagers - 4-9-2004 18:56
|
[Toon alleen reply]
|
jahjah moet wel 2 dezelfde hebben jah geen 1 c3 en 1 c4 dat werkt niet neeh
maja c4 is beter dan c3 maja c3 is ook meer dan goed genoeg tenminsten ...
|
krukas lagers - 4-9-2004 19:11
|
[Toon alleen reply]
|
oh dan moet het wel lukken hoor
mar heb je je ouden er nog niet uit liggen dan??
anders moet je die gewoon mee nemen dan krijg je zekerzz de goe...
|
Derbi Senda R - 4-9-2004 19:18
|
[Toon alleen reply]
|
jah das waar;-)
|
lekkende 20mm mikuni - 4-9-2004 19:48
|
[Toon alleen reply]
|
jah ik vind hem er ook zekerzz goed uitzien!!!:-b
|
Geluid tsx - 4-9-2004 19:50
|
[Toon alleen reply]
|
zou zeggen dunwandigere pijp en powerfilter!!!
|
krukas lagers - 4-9-2004 19:54
|
[Toon alleen reply]
|
zou ik wel doen jah;-)
|
inhouden bij 6.000 toeren - 4-9-2004 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
jah denk ook dat hij valse lucht aan zal zuigen bij de kering
of zoals kpotappel het als zeg dat hij voorheen valse lucht aangezuigt heeft met oude...
|
MT wil niet of heel slecht starten. - 4-9-2004 19:58
|
[Toon alleen reply]
|
ff caberateur schoonmaken!!!;-)
|
Geluid tsx - 4-9-2004 19:59
|
[Toon alleen reply]
|
nou een goede powerfilter kan echt geen kwaar hoor!!!
|
Uitlaat DNA v(r)aag - 4-9-2004 20:02
|
[Toon alleen reply]
|
werkt duzz bijna hetzelfde als bij een turbo van een diesel????:-v
|
Meeting Asten - 4-9-2004 20:07
|
[Toon alleen reply]
|
das ruig man een 4 takt 50cctje
maja had ik ook niet gedacht want die zijn er niet zo veel he 4 takt bromfietsen!!!
|
Meeting Asten - 6-9-2004 17:32
|
[Toon alleen reply]
|
wat is dat hier toch een gekibbel man, is er weer eentje met een motor die en brommer uitgaat dagen nou das eerlijk!!!:-v
mare dat van dat fietspad...
|
Meeting Asten - 6-9-2004 17:40
|
[Toon alleen reply]
|
nou niet zo kwijlen he hanssen :-e
|
Project MT8 - 6-9-2004 18:03
|
[Toon alleen reply]
|
jah ziet er tof uit!!! vet uitlaatje
heb je daar dun materiaal voor gebruikt of dik
dun klink namelijk wat ruiger!!! tenminsten dat vind ik!!
|
Project MT8 - 6-9-2004 18:13
|
[Toon alleen reply]
|
dan krijg je dadelijk duzz een zekerzz vet cross geluidje vet man!!!
|
Meeting Asten - 7-9-2004 17:23
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: martinus83[/b]
V@ dit wordt egt een coole meeting, ik sprint in 11 sec naar de 100, wie durft....:-r
edit...
|
Meeting Asten - 7-9-2004 18:53
|
[Toon alleen reply]
|
als we maar geen herrie gaan schoppen daar want daar is die meeting niet voor bedoeld
anders regelen we wel een boksring jah}-)
|
Meeting Asten - 7-9-2004 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
hoe komt hij in gots naam aan eindhoven?????
volgens mij slaaapt hij:-z
|
Meeting Asten - 8-9-2004 17:32
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: roymt5[/b]
[...]
Wil je ook kome dan?[/quote]
jah als het goed is wil hij ook komen heeft zich toch al ...
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 17:35
|
[Toon alleen reply]
|
als je voorzichtig bent kun je er ook wel ff met een schroevendraaier tussen wippen!!!
|
Meeting Asten - 8-9-2004 17:35
|
[Toon alleen reply]
|
dan heb je dat nou wel:-b
|
Brommer rookt enorm - 8-9-2004 17:37
|
[Toon alleen reply]
|
jah zou ff kijken of je koppakking nog heel is anders verbrand hij misschien wel koelvloeistof
maar zou er niet te lang mee rijden anders gaat hij ...
|
beste uitlaat suzuki ts? - 8-9-2004 17:51
|
[Toon alleen reply]
|
maja gaat erom wat de allersnelste is
hij heeft malossie 70cc
en malossie kit cab van 21 mm
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 17:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2[/b]
Owwja, geen schroevendraaier er tussen wrikken als het even kan.
Als ie eenmaal een stukje open...
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ...
|