Resultaten voor danny3000 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Problemen met MTX - 24-11-2004 18:22
|
[Toon alleen reply]
|
probeer eens een nieuwe bougie, werkte bij mij toen wel:-)
|
ketting geleider - 24-11-2004 18:33
|
[Toon alleen reply]
|
maar dan kom ik toch niet uit met mijn vliegwielkapje
|
ketting geleider - 24-11-2004 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
weet iemand geen andere oplossing, want dit lijkt me ook niet echt alles
|
ideale squishband? - 25-11-2004 22:31
|
[Toon alleen reply]
|
pro tuning: het is wel voor weggebruik, maar ik wil er wel het maximale uithalen. Aan hoeveel procent moet ik dan denken??
|
ideale squishband? - 26-11-2004 11:38
|
[Toon alleen reply]
|
me brommer loopt op dit moment niet, big-end is uitgelope. maar ik wil hem gewoon optimaal maken. nieuwe nicasil wand erin etc.. daarom was ik nieuwsg...
|
Classic opvoeren - 26-11-2004 11:46
|
[Toon alleen reply]
|
dronten, he bart zit die uitlaat er al onder?
|
ideale squishband? - 26-11-2004 16:18
|
[Toon alleen reply]
|
ja maar dan heb ik nog geen beeld van me squish band, het gaat mij erom dat die beter wordt voor mijn blok, dan dat ie standaard bij 50cc.nl vandaan k...
|
6-kleps malossi?? - 30-11-2004 21:00
|
[Toon alleen reply]
|
niet merkbaar dus? maar denk je dat de malossi beter is dan de adige?
|
ideale squishband? - 30-11-2004 21:56
|
[Toon alleen reply]
|
een vriend van mij heeft een 70cc hebo manston op zijn am-6, nou had ik die squishband berekend en kwam ik uit op 27,25%:-v is ook een erg groot versc...
|
ideale squishband? - 30-11-2004 22:04
|
[Toon alleen reply]
|
nee hoor precies gedaan zoals het op pagina 1 staan berekend
edit: als je het niet gelooft reken maar uit, 7mm van 47,6mm boring
[edit]Dit b...
|
Tik (Geen rammel!) cilinder wallaroo - 30-11-2004 22:35
|
[Toon alleen reply]
|
ik had dit probleem ook en dit was bij mij beginnende speling op me big-end. als ik jou was zou ik die voor de zekerheid ff controleren.
|
RS Membraam - 30-11-2004 23:14
|
[Toon alleen reply]
|
met standaard spruitstuk??
|
gaten in zuiger - 30-11-2004 23:32
|
[Toon alleen reply]
|
jawel mits ze een beetje gelijk lopen met je inlaatpoorten, ik raad het je alleen niet aan want het is klote werk. koop dan degene met spoelpoorte in ...
|
ideale squishband? - 1-12-2004 0:28
|
[Toon alleen reply]
|
waar kan je die krijgen dan?
|
ideale squishband? - 1-12-2004 0:33
|
[Toon alleen reply]
|
ja maar die kosten zeker handen vol geld ofniet??
maare hoe breedt was de squishband van jou cilinder kop dan( van je nsr )
|
ideale squishband? - 1-12-2004 0:41
|
[Toon alleen reply]
|
hoe reed dat, met 50%? en hoe verklaar jij dan dat die hebo manston op 27% zit?
edit: hoeveel was je kwijt voor het bewerken van je cilinderkop + e...
|
ideale squishband? - 1-12-2004 13:18
|
[Toon alleen reply]
|
hij heeft de onderste, maare hans hoe kom jij aan 16.5 en 23.5?
edit: het is toch:
(47,6/2)^2*3.14 = 1778,6216
47,6-7= (40,6/2)^2*3,14 = 1293,9...
|
gaten in zuiger - 1-12-2004 13:30
|
[Toon alleen reply]
|
hij heeft het niet over dicht plakken, maar over een zuiger met spoelpoorten of een dichte zuiger PAKKEN
|
Tik (Geen rammel!) cilinder wallaroo - 1-12-2004 13:57
|
[Toon alleen reply]
|
haal het gewoon ff los, controleer voor de ckerheid je krukas speling(zonder de zuiger) en kijk dan naar de speling bij zuigerveren (tussen de slotjes...
|
ideale squishband? - 1-12-2004 15:40
|
[Toon alleen reply]
|
waarom 2*7? dat snap ik niet
|
ideale squishband? - 1-12-2004 15:44
|
[Toon alleen reply]
|
ach wat stom, ik vond het al zo raar:-e. bedankt
|
cilinderkop afvlakken - 1-12-2004 16:09
|
[Toon alleen reply]
|
aan wat voor een prijs moet je dan denken?
|
ideale squishband? - 1-12-2004 16:27
|
[Toon alleen reply]
|
kunnen ze bij IS etc. squishbanden maken op 0,1mm verschil?? dus 6,6mm ofzo
|
Startprobleem - 4-12-2004 0:05
|
[Toon alleen reply]
|
bluuhh houdt soms ook in dat de sproeier te groot is
|
carburateur keuze - 6-12-2004 14:52
|
[Toon alleen reply]
|
dat zegt toch niks, anders hadden ze toch geen powerjet op die carburateur gezet. misschien is de carburateur van john wel te groot
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6
|