Resultaten voor Membraanklepje in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
|
Je laatste aanwinst deel 7 - 8-3-2006 17:35
|
[Toon alleen reply]
|
Een nieuw bed...
Eindelijk een 2-persoons :-)
|
Je laatste aanwinst deel 7 - 8-3-2006 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter[/b]
ik ga harder als 110 }) [/quote]
Dat kan niet...
Het is namelijk harder [b]dan[/b] :-...
|
het Grote Filmpjes topic part 3 - 12-3-2006 21:54
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Evilmex[/b]
[...]
Nee dat doet het niet, heb een keer een 15 min rond gezwomen met een 1cm diepe snee in...
|
yamaha fs1 4takt - 17-3-2006 20:21
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hondabrommers.tk[/b]
moet nog achter harder gemaakt :P worden :P [/quote]
Voortaan beter je post editen...
...
|
membraan - 3-4-2006 18:34
|
[Toon alleen reply]
|
Ten eerste: Het is membraannnnnnnnnn!!! Whaaaaaaaa!! :-e
En ten tweede: De naam zegt het al. Een 2-kleps heeft 2 'kleppen', en een 3-kleps... Jawel...
|
129,6cc puch maxi project - 4-4-2006 18:34
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: zundappchef[/b]
hahah
ding is bruut
vooral omdat je effe 130 cc op je normale kettingspanners van puch ...
|
Op de brommer naar terschelling - 12-4-2006 21:45
|
[Toon alleen reply]
|
Pff, 3 uur, dat valt reuze mee.
Ik ben vaak zat heen en weer gereden naar Arnhem.
Ruim 3 uur heen en terug, en met zo'n ritje ben je toch ook gauw...
|
Op de brommer naar terschelling - 12-4-2006 22:01
|
[Toon alleen reply]
|
Vast wel, dat barrel van mij is ook van 1973 :-e
Gewoon ff beetje alles checken van te voren, paar simpele gereedschapjes mee (niet heel je kist) en ...
|
Honda 4takt kettingspanner??? - 19-6-2006 18:42
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L[/b]
[...]
dan is het een vanzelf spanner denk ik..
welk type blok is het? nt ot of tussentype?[/...
|
Spring naar pagina: ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
|