Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor arie-de-arier in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
Uitaal Derbi Senda Sm X-treme. - 25-7-2004 18:45 [Toon alleen reply]
ja met die cross rij je 109 digi op een lang recht stuk :)
hoeveel mm is mijn keihin carb?? - 25-7-2004 19:05 [Toon alleen reply]
dat is viertakt, denk wel een stuk minder dan 30 eerder 16 of 18
hoeveel mm is mijn keihin carb?? - 25-7-2004 19:07 [Toon alleen reply]
ja want die kan ook niet groter of kleiner dan de carb zijn :-u
70nmalossi voor rs van 50cc.nl - 25-7-2004 19:10 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Carlo_RS[/b] 130 haal je ook makkelijk maar het ligt er maar aan hoe je vertanding is, ik heb zelf met een he...
hoeveel mm is mijn keihin carb?? - 25-7-2004 19:10 [Toon alleen reply]
mijn schuifmaat kan niet zo diep :o
70nmalossi voor rs van 50cc.nl - 25-7-2004 19:12 [Toon alleen reply]
jammer dat het frame en de kappen meestal bepalend zijn voor de naam van de brommer, dat je nu am6 hebt is ook niet echt een plus punt :)
70nmalossi voor rs van 50cc.nl - 25-7-2004 19:24 [Toon alleen reply]
dan heb je nog al fotos of niet ? maar iig ik rij helemaal niet op een nsr, die rijd helemaal niet omdat ik er geen cillinder voor heb, voor de res...
Politiemotoren.... - 25-7-2004 19:25 [Toon alleen reply]
ja als ik mn opleiding niet haal wordt ik dat ook :)
70nmalossi voor rs van 50cc.nl - 25-7-2004 19:28 [Toon alleen reply]
poe poe met 70cc harder dan 130 dat moet toch wel een gigantisch perfecte brommer zijn, hoeveel toeren draait ie dan?
derbi gpr cup - 25-7-2004 19:51 [Toon alleen reply]
nou en
BIMOTION Cilinder Head Software - 25-7-2004 20:00 [Toon alleen reply]
als je betaald wsl wel ;)
scooter/brommer sprints gernemuiden 28-8 - 26-7-2004 16:54 [Toon alleen reply]
dan kom ik al helemaal niet;)
derbi gpr cup - 26-7-2004 17:09 [Toon alleen reply]
whaha nee dat heb je met andere brommers niet dan :D
Brommer Tekeningen. - 26-7-2004 17:12 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek[/b] goed gemaakt programmatje! is wel leuk :-) speciaal voor arie: de nichten mt... [ur...
scooter/brommer sprints gernemuiden 28-8 - 26-7-2004 18:07 [Toon alleen reply]
alsof je dan dat klote stuk zou rijden
scooter/brommer sprints gernemuiden 28-8 - 26-7-2004 18:08 [Toon alleen reply]
ik ga niet dat klote stuk rijden :D ben niet gek zijn am6 houd dat stuk niet eens uit :D
scooter/brommer sprints gernemuiden 28-8 - 26-7-2004 18:09 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Werner[/b] [...] denkje nouw echt dat ik met de ilegale beest de openbare weg op ga :-u NIET :-e aanhan...
scooter/brommer sprints gernemuiden 28-8 - 26-7-2004 18:11 [Toon alleen reply]
volgend jaar nh sprint meeting :)
brommer/scooter meeting in den bosch - 26-7-2004 18:12 [Toon alleen reply]
nee dit niet
brommer/scooter meeting in den bosch - 26-7-2004 18:14 [Toon alleen reply]
dat je zo gehandicapt typt
winkel voor hercules parts - 26-7-2004 18:23 [Toon alleen reply]
vdh parts heeft heel wat oldtimer spul
nsr verhogen/verlagen - 26-7-2004 18:30 [Toon alleen reply]
slet nu net doen als of je er alles van af weet he:P het is niet mogelijk om de boven kant open te laten he? heb ik wel gezien bij motoren, dat ze ...
nsr verhogen/verlagen - 26-7-2004 18:31 [Toon alleen reply]
bas maak eens fotos van nsr en mt kroonplaat naast elkaar :P
Piston - 26-7-2004 18:32 [Toon alleen reply]
@ cruiser, kun je dan niet beter kop aan passen en met degelijke zuiger rijden?
begrenzers rs50 - 26-7-2004 18:33 [Toon alleen reply]
is nieuw model hoor ;) die lopen met 9mm verdomt snel :(
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved