Resultaten voor Evilmex in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ...
|
puch loopt zwaar - 19-8-2004 20:36
|
[Toon alleen reply]
|
Heb je de krukas niet gevoeld toen je hem kocht, oftie zwaar of licht ging?
|
door rem heen getrapt? - 20-8-2004 19:59
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NINJA[/b]
de remvloeistof kan ook oververhit zijn. Had ik ook met de lesmotor last van tijdens de remoefening...
|
door rem heen getrapt? - 20-8-2004 20:26
|
[Toon alleen reply]
|
Ow sorry dan heb ik nix gezegt,
Ik heb ook zoiets mee mijn brommer gehad, toen bleek de rubber om de rem zuiger lek te zijn, maar naar een paar keer ...
|
hoeveel watt - 22-8-2004 16:16
|
[Toon alleen reply]
|
tomos 12 v? lijkt me eerder 6v hoor
|
waar hebbie leren sleutelen? - 23-8-2004 15:11
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ben er zelf maar aan gaan prutsen.
Na een tijdje kwam ik achter dat het niet zo moeilijk was, gewoon een kwestie van logisch nadenken en een beetj...
|
Uitlaat A3 - 24-8-2004 15:31
|
[Toon alleen reply]
|
Nu rijd tie 35-40? want a3 is al oud.
zal zon 50 lopen, mits de rest wel goed is.
En ik zo voor bullet gaan
|
Vihikel - 26-8-2004 7:55
|
[Toon alleen reply]
|
Mij Lijkt die brommerbeurs op 25 sept toch interesanter.:-b
|
optrekken tomos - 4-9-2004 23:15
|
[Toon alleen reply]
|
Wat is je TWV? en wat voor carb zit erop?
|
Tomos zuiger met en zonder gaatje - 7-9-2004 15:52
|
[Toon alleen reply]
|
Het gaatje in je zuiger heeft er idd mee te maken dat het een brom is, dus een snor heeft geen gaatje.
|
AF1-Welk blok eronder? - 7-9-2004 23:21
|
[Toon alleen reply]
|
Nee geen kawa blokken meer voor mij :-|
[edit]Dit bericht is ge-edit door Evilmex op 7-9-2004 23:22 [/edit]
|
AF1-Welk blok eronder? - 7-9-2004 23:26
|
[Toon alleen reply]
|
Moet je mega aan passingen maken, dat zie ik niet zo zitten. bij een 4 takt
[edit]Dit bericht is ge-edit door Evilmex op 7-9-2004 23:26 [/edit]
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 22:57
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb dus ook zon probleem, het gaat hier over een puch mv50.
Kun je de linkerhelft eraf halen zonder de koppeling, schakel gedeelte eruit te halen?
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 23:04
|
[Toon alleen reply]
|
Ik snap geen drol van dat blok, iemand een exploded view ervan?
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 23:08
|
[Toon alleen reply]
|
Jah klopt puch mv50 met 2 versnellingen
|
carterhelften (spoed) - 8-9-2004 23:12
|
[Toon alleen reply]
|
maar iemand nog exploded views?
|
poetsborstel - 12-9-2004 1:18
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb het ook welles laten doen, koste 5 euro, dus ik dacht boeie.
Lichte krassen waren redelijk goed weg.
|
Teveel compressie. - 12-9-2004 12:49
|
[Toon alleen reply]
|
Juist wel, als je in zijn vrij het achterwiel mee draait, werkt de koppeling niet echt.
Is het achterwiel niet gewoon geblokeerd :-o
|
Hoe werkt een Tomos kettingspanner? - 14-9-2004 17:23
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb nog een vliegwiel liggen (inbox me)
EN begin nou niet te zeiken over sales, Just helpin' ;-)
Btw je spie is een half maantje dat is je kr...
|
verschil in krukas - 14-9-2004 17:25
|
[Toon alleen reply]
|
Wel handig bigend lager vervangen :-e
Zon systeem zit trouwens ook in een auto.
|
verschil in krukas - 14-9-2004 17:26
|
[Toon alleen reply]
|
Dat heb je ook nodig jah op een ketting zaag :-u
|
verschil in krukas - 14-9-2004 17:30
|
[Toon alleen reply]
|
dacht ik dus ook, maar wie maakt nou een kettingzaag 4 takt
|
verschil in krukas - 14-9-2004 17:37
|
[Toon alleen reply]
|
Handig big-end lager vervangen :-)
|
rammstein - 19-9-2004 1:20
|
[Toon alleen reply]
|
Ik hou van fransbauer, nog meer fans?
:-r
|
Oldtimers - 20-9-2004 22:13
|
[Toon alleen reply]
|
Ik rij er nog niet op , maar dat komt wel :
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDrAvQSpmzL7t2xyEc7QN6TL*BLrh!DtuGt!YRWGYHpahIRYmMNy8QpA4HmR*aCISGa...
|
Oldtimers - 20-9-2004 22:18
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Vincent1988[/b]
Telt mn 21 jaar oude MB ook mee?[/quote]
Nee
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ...
|