Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1329 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor RubenDT in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 1:18 [Toon alleen reply]
Het is meer hobby dat wat anders haha :p Voor dagelijk vervoer heb ik een auto van de zaak, en nog een Mio. De DT is gewoon puur om wat te doen te ...
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 1:45 [Toon alleen reply]
Er zouden 125 blokken moeten zijn die paste dacht ik zo. YZF 125 of iets kwam ook aardig in de buurt (Qua ophanging etc) Maar het ziet er naar uit ...
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 13:11 [Toon alleen reply]
Was er even vergeten bij te vermelden dat ook de originele cilinder er bij word verkocht. (Gehoond en incl zuiger) De achterbrug zou zowieso vervan...
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 16:41 [Toon alleen reply]
Dit zou alleen ook doorgaan als alles er gewoon op geschoefd kan worden haha. We hadden gehoop voor zon 1000 Euro klaar te zijn, maar dit is wss ie...
DT50 > DT125 conversie. - 2-3-2014 22:49 [Toon alleen reply]
Mhm, Misschien maar eens kijken naar zon big bore 110 dan. En tja.. Zon 74cc is.. Erg tam. Deze 74cc Italkit, ook al is die nog wel /snel/. Vind...
DT50 > DT125 conversie. - 4-3-2014 10:19 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Cas DT[/b] dr80 sneller dan een 74 italkit? Dan klopt er iets niet aan je italkit. En een dr80 rijdt juist h...
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved