Resultaten voor RubenDT in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1
|
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 1:18
|
[Toon alleen reply]
|
Het is meer hobby dat wat anders haha :p
Voor dagelijk vervoer heb ik een auto van de zaak, en nog een Mio. De DT is gewoon puur om wat te doen te ...
|
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 1:45
|
[Toon alleen reply]
|
Er zouden 125 blokken moeten zijn die paste dacht ik zo. YZF 125 of iets kwam ook aardig in de buurt (Qua ophanging etc)
Maar het ziet er naar uit ...
|
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 13:11
|
[Toon alleen reply]
|
Was er even vergeten bij te vermelden dat ook de originele cilinder er bij word verkocht. (Gehoond en incl zuiger)
De achterbrug zou zowieso vervan...
|
DT50 > DT125 conversie. - 28-2-2014 16:41
|
[Toon alleen reply]
|
Dit zou alleen ook doorgaan als alles er gewoon op geschoefd kan worden haha.
We hadden gehoop voor zon 1000 Euro klaar te zijn, maar dit is wss ie...
|
DT50 > DT125 conversie. - 2-3-2014 22:49
|
[Toon alleen reply]
|
Mhm,
Misschien maar eens kijken naar zon big bore 110 dan. En tja.. Zon 74cc is.. Erg tam.
Deze 74cc Italkit, ook al is die nog wel /snel/. Vind...
|
DT50 > DT125 conversie. - 4-3-2014 10:19
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Cas DT[/b]
dr80 sneller dan een 74 italkit? Dan klopt er iets niet aan je italkit.
En een dr80 rijdt juist h...
|
Spring naar pagina: 1
|