Resultaten voor mt80 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ...
|
blok tsx - 31-1-2005 19:40
|
[Toon alleen reply]
|
ligt eraan wat er kapot is he..
|
elek. schema gilera gsm - 31-1-2005 19:44
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/479
weet alleen niet of hij leesbaar is..
|
Mb start niet meer na revisie - 6-2-2005 12:37
|
[Toon alleen reply]
|
naab, net alsof je accu iets met het starten te maken heeft..
heb je wel een vonk?
|
50 cc cilinder op 80 cc blok - 6-2-2005 12:38
|
[Toon alleen reply]
|
wat voor blok?
|
hoe kan dit? - 6-2-2005 12:39
|
[Toon alleen reply]
|
nee, bobine kan bijv. kapot zijn, zodat hij bougie's kapot maakt
|
Afstelling Yamaha TZR 50 - 6-2-2005 12:40
|
[Toon alleen reply]
|
er is geen vaste sproeiermaat.. ik zou gewoon kijken naar de bougiekleur en met welke sproeier hij het best loopt
|
remklauw mbx blijft hangen - 6-2-2005 12:45
|
[Toon alleen reply]
|
hmm, lijkt me dat de remzuigers niet goed terug komen, misschien alles is ff schoonmaken?
|
Mb start niet meer na revisie - 6-2-2005 16:41
|
[Toon alleen reply]
|
idd, je blijft er maar in geloven dat het aan je "batterij" ligt he?
|
probleem honda mb - 6-2-2005 17:26
|
[Toon alleen reply]
|
hij rijdt wel goed in de rest van de versnellingen? dan zou ik ff wat kleiner voortandwiel erop leggen
|
mtx wil niet doortrekken - 6-2-2005 17:31
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Johnny B[/b]
ja wat si ej tandwiel verhouding???[/quote]
3e keer dat dat gezegd is..
|
106 decibel :S? - 6-2-2005 18:32
|
[Toon alleen reply]
|
zeker zo'n gaar techno dempertje, wat voor bocht heb je.. (dunwandige bochten maken zowieso meer geluid)
|
staat dit denk je een beetje? - 7-2-2005 20:33
|
[Toon alleen reply]
|
ori voorkapjes ownen
|
kleuren mt5 - 11-2-2005 16:41
|
[Toon alleen reply]
|
dat is je eigen smaak he..
|
Vario - 11-2-2005 16:47
|
[Toon alleen reply]
|
kan je het toevallig niet zien welke kant het draad oploopt?
|
setup tsx - 11-2-2005 16:48
|
[Toon alleen reply]
|
dubbel
|
wat is dit - 11-2-2005 17:22
|
[Toon alleen reply]
|
mayb blok spoiler voor mt/mb?
|
ghostrider dood ??? - 11-2-2005 21:33
|
[Toon alleen reply]
|
hmm ik heb nog niets gehoord (niet dat ik daar echt van op de hoogte ben hoor) ik herinner me nog wel een verhaal van steve-o (jackass) dat er beweert...
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:44
|
[Toon alleen reply]
|
naab, zal je je niet gewoon ff inhouden met dat gare brommertje van je.. ik vind je ten eerste nogal irritant, en ten tweede heb je te grote mond.
...
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:48
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: bloodfist[/b]
heb ik wel zelf gedaan en lekker boeie als ik een ban krijg, aan jullie heb ik toch niks :-z![/...
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:51
|
[Toon alleen reply]
|
oh ja, moet je toch maar is wat beter lezen.. tja dat is ook moeilijk he (mt is al poosje verkocht)
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:53
|
[Toon alleen reply]
|
nee, rijd dik 10/15 harder........
--
hmm, als je goed kijkt he.. op die foto, zie je dat daar een mb8 blokje onder ligt.. met 110cc autisia e.d
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:56
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: bloodfist[/b]
ja en Mt8 is geen brommer meer he
ik heb hier ook nog een Mt8 blok liggen met 125cc eurocilind...
|
20mm dellorto vs 18mm keihin - 11-2-2005 21:58
|
[Toon alleen reply]
|
als jij gewoon een normale vraag stelt, antwoorden mensen ook normaal terug..
|
Water in Powerfilter - 12-2-2005 14:05
|
[Toon alleen reply]
|
zo'n chroom ding maakt klote geluid ja.. ik zou gewoon een proma nemen
|
Begrenzen dmv achterlijke set-up - 12-2-2005 16:22
|
[Toon alleen reply]
|
douw ring in uitlaatpoort van cilinder (in die uitsparing, als daar ruimte voor is in jouw 70cc cilinder) doe aub niet de ori sproeier erin, dan loopt...
|
Spring naar pagina: ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ...
|