[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
je kan altijd nog inlaar kanaal glad maken en polijsten dan moet je het wel goed doen en dat is van...
heeft er iemand ervaring met een snelle cb50
of weet iemand hoe hard de onbegrenzde sweedse verzie ging
want volgens het grote brommerboek ging de x...
naja bedankt
k was idd op t aandere forum al aan het zoeken tussen de verschillen.
en k denk da k een snelle nokkas ga halen me kop laat flowen en d...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b]
lijkt me heel stug dat je punten gaan zweven bij 5krpm maargoed. stel je punten eens fatsoenlijk ...
okeey bedankt.
maar kan t niet zijn dat de contakt punten nog goed zijn dat ze alleen gesteld moeten worden dat hij drm zo rot loopt.
(knallen uit d...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Iceburn[/b]
Ik denk dat je beter op de daarvoor speciaal opgerichte 4takt fora kunt zoeken, daar staat het mees...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Iceburn[/b]
50cc, 20mm (kreeg ik neit goed afgesteld), imitatie 17mm kreeg k ook niet afgesteld omdat die valse...
noujha ik d8 aaan ong 12k rpm jha
maare kweet niet wie er op dit of een ander forum met ze cb 90 rijd?
maare ik denk da de 85 makkelijk te halen is
...
bij de ss alleen de onsteking vast zetten en de grond plaat draaien
en kan je de grontplaat niet draaien dan moet je de schroefgaten 5 mm naar links ...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
wind mee, bult af, zon in de uitlaat en de neus onder de tank ga dan maar is kijken hoe hard hij lo...
uhm even een vraagje ik heb hiero die cb
en nou heb ik wat zitte kijken maar hoe kan ik het ontstekings tijdstip goed zetten?
want dat staad verkeer...