Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor knoffy in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
doppler 50 cc sloom - 14-7-2009 19:41 [Toon alleen reply]
kijk dan maar is op valse lucht
boete voor 74 kmh wat zou de schade zijn? - 18-7-2009 13:59 [Toon alleen reply]
het is toch pas bij 30 te hard naar officier ? jij hebt 29 te hard dus dat klopt dan toch niet
powerfilter en powerbox...? - 19-7-2009 21:47 [Toon alleen reply]
in lage toeren geeft een powerfilter te veel lucht en daardoor doet hij het beter in hoge toeren
Rollerbanken, wie snapt ze? - 21-7-2009 18:27 [Toon alleen reply]
je krijgt toch de boetes en dan kan je toch aan tonen dat er veel verschil in zit. en ga naders naar politie en vraag of je nog een keer mag :P
puch aanloop mechanisme? - 21-7-2009 21:03 [Toon alleen reply]
ik ook
puch aanloop mechanisme? - 21-7-2009 21:06 [Toon alleen reply]
ik weet niks van een puch maar mischien is een foto er wel handig van en anders moet je het uit elkaar halen en met een tekening weer terug in elkaar ...
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 27-7-2009 21:08 [Toon alleen reply]
ik gebruik altijd gewoon zwarte vloeibare pakking en voor je mt5 gewoon vaste pakking
Kop met o-ring gebruiken i.c.m. gewoone koppakking - 30-7-2009 13:54 [Toon alleen reply]
weet niet of ik er nou overheen lees of het niet snap maar gebruik je wel nieuwe rubber ringen ?
startmotor soms wel, soms niet - 30-7-2009 14:02 [Toon alleen reply]
scooter is altijd rem in en dan pas starten en is je accu nog wel goed ?
Kop met o-ring gebruiken i.c.m. gewoone koppakking - 30-7-2009 19:36 [Toon alleen reply]
die bussen gebruik ik ook altijd :P weet alleen niet hoe het heet kan tot 1200 graden.... en je kan het toch wel een nachtje laten drogen dan zal het ...
Eurobegrenzer - 1-8-2009 18:20 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: RAYMONDDDD[/b] [...] Ja is inderdaad heel makkelijk aan te sluiten! En werkt ook nog is goed en valt ook ni...
achterwiel eraf halen - 30-8-2009 17:47 [Toon alleen reply]
haal je rem klauw er af
Carburateur kapot? - 31-8-2009 21:09 [Toon alleen reply]
brommer laten stuiteren en/of je carb schoonmaken
Carburateur kapot? - 1-9-2009 14:24 [Toon alleen reply]
vlotter die vast blijft zitten en dus bij het luchtfilter alles er uit gooit
Goed advies brommerkeuze - 1-9-2009 18:06 [Toon alleen reply]
koop gewoon de mooiste !
afgesteld op een vuiltje? - 3-9-2009 21:10 [Toon alleen reply]
rubber puntje in het gaatje :P en de achterkant in de "vlotter"gehaakt
versnellingsbak olie mt5 - 3-9-2009 21:11 [Toon alleen reply]
bij revisie 1 Liter bij verversing 0.9 Liter
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 4-9-2009 17:44 [Toon alleen reply]
is een metrakit voor honda nsr een hoog toerige uitlaat ?
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 4-9-2009 18:42 [Toon alleen reply]
is een metrakit voor honda nsr een hoog toerige uitlaat ?
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 4-9-2009 20:04 [Toon alleen reply]
is een metrakit voor honda nsr een hoog toerige uitlaat ? kan die ook op 50cc cilinder ?
Accu aansluiten - 6-9-2009 15:56 [Toon alleen reply]
12v bolletjes er in doen en 12v accu
Mtx start in 3x maar loopt goed - 6-9-2009 15:57 [Toon alleen reply]
als een motor warm is loopt hij altijd wat minder hard stationair en miss een iets grotere stationair sproeier ?
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 6-9-2009 16:00 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: BIET[/b] [...] Tuurlek slaat dat wel ergens op, als meneer van 16 erop rijd met verwaarloosbare rijervaring ...
slecht starten - 6-9-2009 16:00 [Toon alleen reply]
hoe start je ?
Probleem MTX-sh - 6-9-2009 18:21 [Toon alleen reply]
begrenzer op je brom ? op de zwart rode draad dacht ik
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved