Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 639 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor oke in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2
aangehouden voor kenteken - 5-3-2009 19:31 [Toon alleen reply]
ze testen mijn brommer toen wel op snelheid, remmen lichten etc.
bout vast in blok - 8-3-2009 18:07 [Toon alleen reply]
linkse tappen
tap afgebroken - 8-3-2009 18:13 [Toon alleen reply]
uitboren en een helicol erin
tap afgebroken - 8-3-2009 18:17 [Toon alleen reply]
verklaring
tap afgebroken - 9-3-2009 10:19 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b] [...] tap uitboren kan sowieso niet slimpie. dingen zijn harder als een boor.[/quote] ...
mtx-sh ontsteking - 10-3-2009 15:19 [Toon alleen reply]
9000 houd het al op bij een standard 96 cc lctje
mtx-sh ontsteking - 11-3-2009 15:06 [Toon alleen reply]
grondplaat goed vast zetten en anders een orginele er op die zit er goed strak in.
Oorzaak Vast/warmloper MTX - 12-3-2009 16:32 [Toon alleen reply]
hoeveel must voor dit blokje hebben?
Waar te koop 70cc Malossi - 14-3-2009 8:30 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Ozz[/b] Hoord een 70 cc malossie n iet van Aluminium te zijn??[/quote] dat zijn de athena´s
Resonantie NSR - 15-3-2009 21:53 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mr200r[/b] Die tolerancie van het lager is voelbaar ook bij nieuwe lagers. Honda gebruikt bij krukassen geen C...
5 of 6 bak - 17-3-2009 8:11 [Toon alleen reply]
hallo, ik heb met mijn mbxje 6 versnellingen. maar hij heeft veels te licht ik kan in de 4 nog gewoon wegrijden. twv is 17 38 de zwaarste tan...
tomos a35 rijdt berooerd - 20-3-2009 11:58 [Toon alleen reply]
70 cc airsal ga dan maar eens bij de 76 78 zitten met sproeier
yz 125 onder water - 29-3-2009 14:19 [Toon alleen reply]
je kan beter nu het uitelkaar halen dan straks weer als alles er weer onder hebt. je moet alle lagers goed uitspuiten met compressor en asl alles...
20mm Mikumi - 16-4-2009 9:11 [Toon alleen reply]
om het verhaaltje even kort te houden er zijn ronde en zeskanten sproeiers. de zeskanten hebben de hoogste getallen en de ronde de lage getalle...
As maten gezocht - 16-4-2009 9:14 [Toon alleen reply]
een bout van m10 en m12 kopen
70CC Puch Maxi - 24-4-2009 7:48 [Toon alleen reply]
ik heb nog wel een redelijk 65 polini
honda mb 125cc athena 28mm carb welke uitlaat - 25-4-2009 7:58 [Toon alleen reply]
by mij liep de hoemeot specicial zeer goed. top op mijn mb was 135 140
Welke Honda 6bak is dit? - 15-5-2009 8:25 [Toon alleen reply]
fototje
Vespa ciao opvoeren. - 23-5-2009 16:10 [Toon alleen reply]
13,13 helpt niks moet je eerst je inlaat systeem doorboren.
Tomos werkt niet - 27-5-2009 13:28 [Toon alleen reply]
zuiger niet verkkerd em om
honda nsr koelvloeistof verdwijnt, lekt niet - 7-6-2009 18:05 [Toon alleen reply]
laat eens wat olie uit je blok lopen, en kijk dan even als daar koelvloestof in zit.
Honda MTX-sh 80cc naar 110 malossi wordt dat te heet? - 29-6-2009 18:00 [Toon alleen reply]
kan het honda blokje wel hebben een 93 malossi. maar als je kop tog uitdraaid moet je voor de zekerheid thermostaat eruithalen. :)
Honda MTX-sh 80cc naar 110 malossi wordt dat te heet? - 29-6-2009 18:06 [Toon alleen reply]
ik bedoel met dat ie dat makkelijk kan hebben mee dat ie wel goedkoelt. alleen had ik, als ik jou was dat thermostaatje er uitgehaald. omdat die...
vastloper honda xr 400 - 1-8-2009 18:23 [Toon alleen reply]
je moet wel snelheid houden by deze motors want het is luchtgekoeld en die dingen worden met een normale snelheid al heel warm.
vastloper honda xr 400 - 3-8-2009 9:29 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Makrolon[/b] [...] Klopt ja, je moet 100 rijden minimaal om ze op temperatuur te houden. De xrren hebben ook...
Spring naar pagina: 1, 2
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved