Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Unimerk1991 in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 23-12-2007 17:37 [Toon alleen reply]
Oke bedankt, maar die prop hoe moet dat, ik ben een beginnneling he? :-) Gewoon nog voor de bocht toch? [edit]Dit bericht is gewijzigd door Unimer...
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 23-12-2007 17:42 [Toon alleen reply]
OKe bedankt!!! Nog tips voor de keuring? :-)
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 4-1-2008 15:48 [Toon alleen reply]
Oke bedankt!!! Hij is goedgekeurd!!!!!! :-) :-]
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 4-1-2008 16:11 [Toon alleen reply]
De kosten van de keuring zijn 104 euro voor de keuring en 9 euro voor de tenaamstelling dus totaal keuren ksot 113 euro, als die in één keer wordt g...
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 4-1-2008 16:28 [Toon alleen reply]
ja klopt, als het kentekenbewijs binnen is moet je nog een plaats laten maken, iets van 30-40 uero geloof ik.
Is zo'n geel plaatje of sticker nog verplicht op een bromfiets? - 4-1-2008 16:35 [Toon alleen reply]
Ownee, minder, ¤16,73 voor de kentekenplaat hier in emmeloord.
Dynamo TSX - 23-1-2008 20:01 [Toon alleen reply]
Ow sorry ik bedoelde, dat het NIET aan de accu kan liggen aangezien die net nieuw is.(heb ik ook ff in het bericht veranderd).
Dynamo TSX - 23-1-2008 20:04 [Toon alleen reply]
Ja maar er staat op de tekening ook nog 'generator';-)
Dynamo TSX - 23-1-2008 22:08 [Toon alleen reply]
Als ik de accu oplaad via de gewone 230V acculader, dan blijft die prima op spanning en blijft vol met energie, dus ik denk eigenlijk niet dat het aan...
Dynamo TSX - 26-1-2008 16:23 [Toon alleen reply]
Het probleem is opgelost. Dus weer lekker :-]
Afvoeren Derbi Senda - 26-1-2008 19:08 [Toon alleen reply]
Sorry, ik ben een beginneling, waar is de flens?
Afvoeren Derbi Senda - 26-1-2008 19:18 [Toon alleen reply]
Oke die ring dikker maken, het gat verkleinen zeg maar. Bedankt!
Afvoeren Derbi Senda - 26-1-2008 20:13 [Toon alleen reply]
Oke bedankt!
Dynamo TSX - 29-1-2008 16:10 [Toon alleen reply]
Het was gewoon een slecht contactje, van de stekker die uit het blok komt, heel klein probleempje. Maar otch allen bedankt!
Afvoeren Derbi Senda - 29-1-2008 17:26 [Toon alleen reply]
Oke bedankt! :-]
rijbewijs halen - 30-1-2008 20:15 [Toon alleen reply]
Maar heel moeilijk is het examen niet hoor. Ik heb het theorieboek één keer doorgelezen en ik ben in één keer geslaagd. Suc6!!!! :-)
Derbi Senda kwaliteit - 31-1-2008 16:46 [Toon alleen reply]
Oke nog heel wat punten, meer punten altijd welkom
Derbi Senda kwaliteit - 31-1-2008 18:26 [Toon alleen reply]
Nee, ik ben het met je eens Koekie, was een domme vraag. Maar toch iedereen bedankt voor de reacties!
Derbi Senda kwaliteit - 31-1-2008 18:30 [Toon alleen reply]
Ja is goed ;-) Ik zal er op letten!
stotteren tsx - 5-2-2008 19:39 [Toon alleen reply]
Ik haal met de originele setup, met proma demper slechts 8250 toeren, is dat normaal?
stotteren tsx - 5-2-2008 19:42 [Toon alleen reply]
Maar is dat normaal dan?
stotteren tsx - 5-2-2008 19:44 [Toon alleen reply]
Ja hij loopt perfect voor een blokkie met 31000km, maar kan ik daar nog iets aan bijstellen dat die meer toeren maakt?
Derbi Senda kwaliteit - 5-2-2008 19:49 [Toon alleen reply]
Zit er nog veel verschil in het rijgedrag tussen een DRD '03 en een senda met een upside down voorvork?
Derbi Senda kwaliteit - 5-2-2008 19:53 [Toon alleen reply]
Die hebben toch 2 schijven voor?
Derbi Senda kwaliteit - 5-2-2008 19:56 [Toon alleen reply]
Blokkeerd het voorwiel dan niet heel snel? :-)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved