Resultaten voor stephan777 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ...
|
Zoetermeer Meeting 6! - 27-4-2009 12:52
|
[Toon alleen reply]
|
Rond de 70 man.
|
Zoetermeer Meeting 6! - 27-4-2009 12:53
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder[/b]
[...]
en stephan[/quote]
Gaat nu weer werken laterz mensen :e
|
70CC Airsal Puch Maxi - 27-4-2009 21:13
|
[Toon alleen reply]
|
70cc airsel is een leuke cilinder.
Slijtvast en betrouwbaar en loopt ook wel aardig hard.(voor een puch dan).
|
70CC Airsal Puch Maxi - 27-4-2009 21:36
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr[/b]
idd heb er zelf ook een tijdje mee gereden,
zijn bijna niet kapot te krijgen en presteren goed...
|
Derbi uitlaat - 27-4-2009 22:12
|
[Toon alleen reply]
|
search is.
Gianelli Conti is een leuke uitlaat maar hier zijn al 4 miljoen topics over.
|
Afstelling FDS - 27-4-2009 22:20
|
[Toon alleen reply]
|
Welke uitlaat heb je er onder gelegd?
|
Cilinder goed of niet? - 28-4-2009 19:08
|
[Toon alleen reply]
|
je bent genaait. geld terug vrage of geld van hem innen en laten honen.
|
Derbi uitlaat - 28-4-2009 19:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: David Honda[/b]
[...]
Als ik dat plaatje deruit haal dan moet die zeker weer afgesteld worden?[/quote]
...
|
leovince 70cc? - 28-4-2009 19:58
|
[Toon alleen reply]
|
en je heb echt veel koppel.
|
leovince 70cc? - 28-4-2009 20:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Pruttelaar[/b]
[...]
ne dit is gewoon een 50cc uitlaat, maar wat ik wel zou willen weten, kan je met deze ...
|
leovince 70cc? - 28-4-2009 20:06
|
[Toon alleen reply]
|
Dat zal wel niet. :e
|
Nachttopic Deel 37 0.00-7.00 - 29-4-2009 1:07
|
[Toon alleen reply]
|
mogguh
|
Wil maar niet lopen - 29-4-2009 7:40
|
[Toon alleen reply]
|
compressie heb ik genoeg.
Moet ik hem anders is proberen om zonder luchtfilter te starten?
Ook heb ik 0 van de 3 draadjes aan gesloten want 2 zi...
|
Wil maar niet lopen - 29-4-2009 12:20
|
[Toon alleen reply]
|
heeft ook geen valse lucht want ik heb me hand voor me carb gehouden en bij het kicken zoogt hij gewoon goed lucht aan.
Maar net bij het kicken h...
|
Misschien leuk om te proberen? - 29-4-2009 12:30
|
[Toon alleen reply]
|
close :u dit is onzin.
|
Wil maar niet lopen - 29-4-2009 18:38
|
[Toon alleen reply]
|
de ontsteking stond te laat daarom ook de plofjes.
Hij loopt nu goed.
Mag Close!
|
Zoetermeer Meeting 6! - 29-4-2009 20:34
|
[Toon alleen reply]
|
je bent gewoon bekend.
[edit]Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 29-4-2009 om 20:34 uur.[/edit]
|
Koninginnedag.. - 30-4-2009 19:24
|
[Toon alleen reply]
|
afmaken die gozert :O
Dit is te erg voor woorden.
|
Nachttopic Deel 37 0.00-7.00 - 1-5-2009 0:03
|
[Toon alleen reply]
|
hoi en doei
|
derbi senda controlle lampjes - 1-5-2009 12:22
|
[Toon alleen reply]
|
kijk je zekering is(zit vlakbij je accu)
Anders kan het je spannings regelaar zijn...
|
"Kleine vragen Topic" - deel 37 - 1-5-2009 19:16
|
[Toon alleen reply]
|
Wat gaat harder met de topsnelheid.
Een proma GP of een Leovince HM uitlaat.
Het gaat om een puch.
65mk
15mm bing
twv 14/42
|
Blijf maar niet stationair lopen+gas zit bovenin - 1-5-2009 23:07
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr[/b]
die bedoel ik :| [/quote]
zoals in mijn verhaal in het begin staat:
Ik heb hem al al...
|
Blijf maar niet stationair lopen+gas zit bovenin - 2-5-2009 12:03
|
[Toon alleen reply]
|
Dus ff de gaskabel korter maken en het probleem zal opgelost zijn?
|
Blijf maar niet stationair lopen+gas zit bovenin - 2-5-2009 13:42
|
[Toon alleen reply]
|
mijne slaat gelijk af.
me gas reageert ook alleen helemaal bovenin.
|
"Kleine vragen Topic" - deel 37 - 2-5-2009 14:02
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
wel hoor :| http://www.youtube.com/watch?v=Cnc3Zqr5G-c
[edit]Dit bericht is gewijzigd door R...
|
Spring naar pagina: ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ...
|