Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 778 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor ArvidW in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
NSR 50cc std tunen - 26-5-2007 1:24 [Toon alleen reply]
@ Tomasjuhh 2stroketuning loop ik al rond, daar heb ik een tijdje geleden een topic gehad over het vespa blok dat een krukasgestuurde inlaat heeft ...
NSR 50cc std tunen - 26-5-2007 20:18 [Toon alleen reply]
Wat voor een toerentallen haal je met een 50cc snel? 12.000maximaal ofzo? Mijn ciao stopt met trekken bij ongeveer 8000rpm en sukkelt dan door naar ie...
NSR 50cc std tunen - 27-5-2007 11:29 [Toon alleen reply]
Zo, 1 op 30 klinkt me als muziek in mijn oren :) Mijn vespa loopt tussen de 1:20 en 1:25 ligt (constant volgas wil hij ook wel 1 op 18slurpen) Kun ...
NSR 50cc std tunen - 27-5-2007 14:26 [Toon alleen reply]
@ KHpoppema Wat zou ik graag met mijn brommer willen: - 75km uur als je normaal op de brommer zit - Redenlijk zuinig, 1:25 of 1:30 - 50cc cilind...
NSR 50cc std tunen - 27-5-2007 22:11 [Toon alleen reply]
@ john Als ik een gat boor van membraamhuis naar cilinder dan is hij toch richting de uitlaatpoort gericht? Dan krijg je toch super veel vase spoel...
NSR 50cc std tunen - 27-5-2007 22:24 [Toon alleen reply]
Een hoek van 45-60 tov cilinderwand neem ik aan? Bij vespa weet ik van 3 cilinders - 35graden - 25graden - 20graden maarjah, die produceren d...
brommer 50 laten rijden maar heel hard optrekken - 27-5-2007 22:29 [Toon alleen reply]
Brommer geheel ontgrenzen op varioring na, dan trek je hard op en rijdt je niet veel harder dan 50, alleen op top draait blokje dan redenlijk wat meer...
brommer 50 laten rijden maar heel hard optrekken - 28-5-2007 8:37 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: appiesr50R[/b] ja!!! en zwaardere voor harder.....[/quote] Niet waar Een scooter rijdt het hardst als...
brommer 50 laten rijden maar heel hard optrekken - 28-5-2007 21:14 [Toon alleen reply]
Of std vertanding, std voorvario en overrange pully's achter (moet je wel een snaar voor vinden ;) ) Dan heb je ook een lichtere overbrening (mischie...
NSR 50cc std tunen - 29-5-2007 21:23 [Toon alleen reply]
Okey, 50cc std tunen zie ik nu wel zitten :D Ik maak over een tijdje wel een poormapje + een poortmap van hoe het er waarschijnlijk uit gaat zien zod...
NSR 50cc std tunen - 30-5-2007 18:20 [Toon alleen reply]
Nsrlombok en Thomas bedankt:), dat is fijne informatie :) Het artiekel van Arno Koch, waar zou ik dat anders kunnen vinden dan de "knowledge base" ...
NSR 50cc std tunen - 2-6-2007 19:52 [Toon alleen reply]
Ow, wat is handig, poortmap van de Gjol cilinder en van een wannabee GE2, daar zit me veel verschil in zeg :O Wat mee meevalt is dat de spoelpoort...
NSR 50cc std tunen - 3-6-2007 15:19 [Toon alleen reply]
@ Erwinko, okey dat is goed nieuws dan kan ik mooi die Fast arrow gebruiken als inspiratie voor mijn Gjol. Die 5000km die ik noemde was maar een vo...
krukas 2 cilinder ABT - 3-6-2007 15:27 [Toon alleen reply]
Krukas bigend uitpersen (2x) Dan bij de ene krukas de rechteras uitpersen (en als het één geheel is afslijpen en uitdraaien) en dan bij de andere...
krukas 2 cilinder ABT - 3-6-2007 15:37 [Toon alleen reply]
Dan zou je er ook een ook 2 keringen tussen kunnen zetten, maar zoals je al zei, het zal een vrij prijzig gedoetje worden (tenzij je zelf beschikking ...
50cc - 3-6-2007 15:43 [Toon alleen reply]
Je hebt voor vespa eigenlijk maar een paar fatsoenlijke 50cc's - DR50 (best snelle cilinder, grotere uitlaatpoort, grotere spoelpoorten en 2 booste...
50cc - 3-6-2007 19:03 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: thomasrutten[/b] [...] als je hem laat tunen dan hoef je niets te veranderen.... je brengt gewoon je zuige...
Wat voor kwaliteit zijn 50cc fast arrow? - 4-6-2007 12:54 [Toon alleen reply]
70cc Honda, ik neem aan dat jij het over de 70cc Fast arrow hebt (vanwege je naam 70cc honda?)
50cc - 4-6-2007 14:22 [Toon alleen reply]
Mijn 70cc vespa die toch flink opgefokt is haalt maximaal 9400rpm (85km/uur voor setup klik op mijn naam) , een geheel std vespa haalt 4250 rpm (volge...
50cc - 4-6-2007 20:21 [Toon alleen reply]
In snelheid gaat het zeker schelen, als je nu 60 rijdt is 70 wel haalbaar. Wat vooral gaat schelen is de manier waarop je van 0-60 komt, met een 50...
50cc - 4-6-2007 21:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein[/b] welke is het beste/snelste? 50cc olympia 38,4mm 10pin of de Athena Cilinder 50CC P10 Citt...
"kleine vragen" topic - deel 24 - 6-6-2007 22:38 [Toon alleen reply]
Werkt een motordemper van bijvoorbeeld een 600cc 4takt ook goed op een 2takt 50cc'er. Of kan die demperwol de onverbrande 2takt olie niet aan? Demp...
"kleine vragen" topic - deel 24 - 7-6-2007 10:25 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: christianos[/b] dempt niet.. [/quote] En zo'n demper dempt ook niet als je er een gemodificeerde db killer i...
Wat voor kwaliteit zijn 50cc fast arrow? - 7-6-2007 11:07 [Toon alleen reply]
Ik heb hem nu hier naast me liggen, boring = 39mm Met een slag van 41mm kom ik uit op 49cc :u De cilinder is trouwens wel slecht afgewerkt z...
Katalysator - 7-6-2007 11:10 [Toon alleen reply]
Een kathelysator verwijderen uit een std uitlaat heeft bijna geen invloed op de prestaties, ik heb het een tijdje geleden gedaan bij een Jetforce uitl...
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved