Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor ArvidW in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
"kleine vragen" topic - deel 26 - 7-8-2007 20:54 [Toon alleen reply]
Heeft iemand een goeie poortmap van een belgische GE2 Honda NSR cilinder? (of timingen) Heeft het echt nut om een 50cc Fast Arrow te vervangen voor...
Schoonmaken Keihin183 - 9-8-2007 21:38 [Toon alleen reply]
Zo'n injectiespuit bij de apotheek halen en daar alles mee doorspuiten (kun je ook reinigingsmiddel in doen) :)
Oliepompje geeft ook lucht - 12-8-2007 13:34 [Toon alleen reply]
Aan het oliepompje zit altijd een pin / tandwiel voor aandrijving, zet daarop een boormachine en laat die zolang draaien totdat alle luchtbellen eruit...
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 19:37 [Toon alleen reply]
Okey, bedankt voor het duidenlijke antwoord :) Zijn er nog meer dingen waar ik nog goed naar moet kijken nu mijn blok toch openligt? Ik denk dat i...
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 21:54 [Toon alleen reply]
@biet, Graag! :e De cilinders zijn idd iets anders, voornamenlijk de inlaatpoort (bij GE2 zijn het 2 van die sleuven) Maar ik zou graag die poo...
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 23:02 [Toon alleen reply]
Ik ben zojuist aan het meten geweest, en kom op het volgende uit: Squish, de eerste 4mm is de squish overal 1.6mm, daarna loopt het op, maar ik den...
NSR 50cc snel optimaliseren - 13-8-2007 9:06 [Toon alleen reply]
De inhoud van mijn complete verbrandingsruimte is 7.5 cc (dus zuiger op Top Dead Center en dan vloeistof in kop laten lopen) Is dit veel? Is er lit...
NSR 50cc snel optimaliseren - 14-8-2007 21:24 [Toon alleen reply]
Op het 2taktuningsforum raade iemand mij aan om en uitlaatpoorttiming van 191 graden aan te houden en een spoelpoorttiming van 131 graden omdat dat re...
Probleem met 5PK Briggs and Stratton - 19-8-2007 18:04 [Toon alleen reply]
En nog een onhandige bijkomstigheid is dat dat 35cc blokje veel toeren wil maken dan die 150cc B&S, die B&S maakt waarschijnlijk std 3000rpm, met deze...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 23-8-2007 23:47 [Toon alleen reply]
De 50cc Athena voor NSR is dit een beetje een [b]goedde slijtvaste en snelle[/b] cilinder? Of kan ik beter een Originele 50cc GE2 belg kopen (voor ...
Conische cilinder/zuiger - 27-8-2007 18:05 [Toon alleen reply]
Lees anders dit stukje eens door: http://www.2stroke-tuning.nl/media/artikelen/algemeen_kenmerkende_getallen.pdf Hierin kun je mooi zien wat de ...
Conische cilinder/zuiger - 27-8-2007 18:11 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b] [...] vermogen is koppel x toeren als je geen koppel hebt (met een klein blok) moet je dus...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 31-8-2007 12:48 [Toon alleen reply]
Mijn net gereviseerde honda NSR50 rammelt op toerentallen vanaf +/-8500 met een metaalachtig niet helemaal ritmisch rammeltje Alle lager zijn in he...
vespa ciao p - 2-9-2007 13:00 [Toon alleen reply]
Optrekken.... Vario ! (duuur, 150euro) Dus, geen vario neem ik aan :u Koop idd van die trekveertjes, op een std bromsetup kun je zeker de groene g...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 2-9-2007 15:12 [Toon alleen reply]
Is een 50cc Athena Alu voor NSR hetzelfde als een 50cc Eurocilindro Alu voor NSR? Er zijn hier veel mensen tevreden over de 50cc eurocilindro, en ik k...
motoimport - 7-9-2007 16:29 [Toon alleen reply]
Je moet bij Johan idd in de shop heel goed de spullen controleren, zelf ben ik 2x teruggeweest met een 18mm keihin, beide keren heeft hij het probleem...
GE3 tuning - 9-9-2007 14:50 [Toon alleen reply]
Uitlaat op 191 zetten en spoelpoorten op 131 zorgt ervoor dat je optimaal gebruik maakt van je expansieuitlaat (wel eentje berekenen dus) Ik heb nu...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 9-9-2007 18:04 [Toon alleen reply]
Ik heb een 50cc Athena voor NSR gekocht maar stuit toch op een probleem: De uitlaatpoort is zegmaar vrij ernstig groot, hij is 72% van de boring br...
GE3 tuning - 9-9-2007 21:35 [Toon alleen reply]
Verrek, GE3 is 80cc, ik had het over 50er 0:-)
"kleine vragen" topic - deel 26 - 11-9-2007 9:35 [Toon alleen reply]
Ik ben op zoek naar een zuigerveertje voor een 39mm Athena50 van NSR, mopshop wil ik ze niet bestellen aangezien ik ze dit jaar nog nodig heb :u W...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:34 [Toon alleen reply]
30 is wel een mooie blowdown, dus uitlaatpoort op 192 zetten:) (dan heb je "toevallig" ook direct timingen waarop je expansieuitlaat behoorlijk optima...
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:44 [Toon alleen reply]
Volgens Bell 5mm, maar veel merken gaan tot 2mm.
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:57 [Toon alleen reply]
Waarschijnlijk vuiltje in je vlotterbak die af en toe je sproeier blokkeerd.
Pendikte NSR Evolution krukas - 14-10-2007 0:02 [Toon alleen reply]
Als je dat morgen eventjes na kunt kijken zou dat erg fijn zijn:D, kan ik in één dag mijn krukas loshalen, uit laten persen, in laten persen en deze...
Pendikte NSR Evolution krukas - 17-10-2007 21:27 [Toon alleen reply]
Bedankt voor het opmeten van de pen, kan ik mooi drijfstang kopen :) Top racing maakt 2 type krukassen voor NSR, eentje die niet geheel vol is (gew...
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved