Resultaten voor ArvidW in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 7-8-2007 20:54
|
[Toon alleen reply]
|
Heeft iemand een goeie poortmap van een belgische GE2 Honda NSR cilinder? (of timingen)
Heeft het echt nut om een 50cc Fast Arrow te vervangen voor...
|
Schoonmaken Keihin183 - 9-8-2007 21:38
|
[Toon alleen reply]
|
Zo'n injectiespuit bij de apotheek halen en daar alles mee doorspuiten (kun je ook reinigingsmiddel in doen) :)
|
Oliepompje geeft ook lucht - 12-8-2007 13:34
|
[Toon alleen reply]
|
Aan het oliepompje zit altijd een pin / tandwiel voor aandrijving, zet daarop een boormachine en laat die zolang draaien totdat alle luchtbellen eruit...
|
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
Okey, bedankt voor het duidenlijke antwoord :)
Zijn er nog meer dingen waar ik nog goed naar moet kijken nu mijn blok toch openligt? Ik denk dat i...
|
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 21:54
|
[Toon alleen reply]
|
@biet, Graag! :e
De cilinders zijn idd iets anders, voornamenlijk de inlaatpoort (bij GE2 zijn het 2 van die sleuven)
Maar ik zou graag die poo...
|
NSR 50cc snel optimaliseren - 12-8-2007 23:02
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ben zojuist aan het meten geweest, en kom op het volgende uit:
Squish, de eerste 4mm is de squish overal 1.6mm, daarna loopt het op, maar ik den...
|
NSR 50cc snel optimaliseren - 13-8-2007 9:06
|
[Toon alleen reply]
|
De inhoud van mijn complete verbrandingsruimte is 7.5 cc (dus zuiger op Top Dead Center en dan vloeistof in kop laten lopen)
Is dit veel? Is er lit...
|
NSR 50cc snel optimaliseren - 14-8-2007 21:24
|
[Toon alleen reply]
|
Op het 2taktuningsforum raade iemand mij aan om en uitlaatpoorttiming van 191 graden aan te houden en een spoelpoorttiming van 131 graden omdat dat re...
|
Probleem met 5PK Briggs and Stratton - 19-8-2007 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
En nog een onhandige bijkomstigheid is dat dat 35cc blokje veel toeren wil maken dan die 150cc B&S, die B&S maakt waarschijnlijk std 3000rpm, met deze...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 23-8-2007 23:47
|
[Toon alleen reply]
|
De 50cc Athena voor NSR is dit een beetje een [b]goedde slijtvaste en snelle[/b] cilinder?
Of kan ik beter een Originele 50cc GE2 belg kopen (voor ...
|
Conische cilinder/zuiger - 27-8-2007 18:05
|
[Toon alleen reply]
|
Lees anders dit stukje eens door:
http://www.2stroke-tuning.nl/media/artikelen/algemeen_kenmerkende_getallen.pdf
Hierin kun je mooi zien wat de ...
|
Conische cilinder/zuiger - 27-8-2007 18:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b]
[...]
vermogen is koppel x toeren
als je geen koppel hebt (met een klein blok) moet je dus...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 31-8-2007 12:48
|
[Toon alleen reply]
|
Mijn net gereviseerde honda NSR50 rammelt op toerentallen vanaf +/-8500 met een metaalachtig niet helemaal ritmisch rammeltje
Alle lager zijn in he...
|
vespa ciao p - 2-9-2007 13:00
|
[Toon alleen reply]
|
Optrekken.... Vario ! (duuur, 150euro)
Dus, geen vario neem ik aan :u Koop idd van die trekveertjes, op een std bromsetup kun je zeker de groene g...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 2-9-2007 15:12
|
[Toon alleen reply]
|
Is een 50cc Athena Alu voor NSR hetzelfde als een 50cc Eurocilindro Alu voor NSR? Er zijn hier veel mensen tevreden over de 50cc eurocilindro, en ik k...
|
motoimport - 7-9-2007 16:29
|
[Toon alleen reply]
|
Je moet bij Johan idd in de shop heel goed de spullen controleren, zelf ben ik 2x teruggeweest met een 18mm keihin, beide keren heeft hij het probleem...
|
GE3 tuning - 9-9-2007 14:50
|
[Toon alleen reply]
|
Uitlaat op 191 zetten en spoelpoorten op 131 zorgt ervoor dat je optimaal gebruik maakt van je expansieuitlaat (wel eentje berekenen dus)
Ik heb nu...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 9-9-2007 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb een 50cc Athena voor NSR gekocht maar stuit toch op een probleem:
De uitlaatpoort is zegmaar vrij ernstig groot, hij is 72% van de boring br...
|
GE3 tuning - 9-9-2007 21:35
|
[Toon alleen reply]
|
Verrek, GE3 is 80cc, ik had het over 50er 0:-)
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 11-9-2007 9:35
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ben op zoek naar een zuigerveertje voor een 39mm Athena50 van NSR, mopshop wil ik ze niet bestellen aangezien ik ze dit jaar nog nodig heb :u
W...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:34
|
[Toon alleen reply]
|
30 is wel een mooie blowdown, dus uitlaatpoort op 192 zetten:) (dan heb je "toevallig" ook direct timingen waarop je expansieuitlaat behoorlijk optima...
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:44
|
[Toon alleen reply]
|
Volgens Bell 5mm, maar veel merken gaan tot 2mm.
|
"kleine vragen" topic - deel 26 - 18-9-2007 22:57
|
[Toon alleen reply]
|
Waarschijnlijk vuiltje in je vlotterbak die af en toe je sproeier blokkeerd.
|
Pendikte NSR Evolution krukas - 14-10-2007 0:02
|
[Toon alleen reply]
|
Als je dat morgen eventjes na kunt kijken zou dat erg fijn zijn:D, kan ik in één dag mijn krukas loshalen, uit laten persen, in laten persen en deze...
|
Pendikte NSR Evolution krukas - 17-10-2007 21:27
|
[Toon alleen reply]
|
Bedankt voor het opmeten van de pen, kan ik mooi drijfstang kopen :)
Top racing maakt 2 type krukassen voor NSR, eentje die niet geheel vol is (gew...
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|