Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1160 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Kampersjaak in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ...
msn werkt niet!! - 23-1-2005 19:28 [Toon alleen reply]
jap
Grote filmpies topic - 23-1-2005 19:45 [Toon alleen reply]
ha is wel grappig
Grote filmpies topic - 23-1-2005 19:51 [Toon alleen reply]
moet die ook maar niet slaan
SchakelBrommers - 24-1-2005 15:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: TO THA MAXXX[/b] Als ik moest kiezen zou ik TSX doen.. ziet er gewoon mooier uit, breder ofzoww. MT is wat du...
Vraag de sproeier topic - 24-1-2005 16:25 [Toon alleen reply]
126 ongeveer mischien richting de 135 oid [edit]Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 24-1-2005 16:27 [/edit]
Lange afstand rijden, - 24-1-2005 16:29 [Toon alleen reply]
mijne was elke dag 60 km, naar school. ik heb ongeveer 25000km gereden in totaal
Vraag de sproeier topic - 24-1-2005 16:31 [Toon alleen reply]
geen idee, :-) maar ja als je een vergelijk baar setup een keer hebt gezien
Vraag de sproeier topic - 24-1-2005 16:34 [Toon alleen reply]
kan het nooit met zekerheid zeggen hoor, maar komt denk ik wel ind ebuurt, is toch bij elke brommer verschillend
mijn honda ss50 vebouwen - 25-1-2005 17:10 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Baasbas[/b] als die blokken 2 takt zouden zijn.. :) [edit]Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 25-1-2...
Vakantie topic 2005 - 26-1-2005 10:46 [Toon alleen reply]
motor vakantie in duitsland denk ik tt in assen, en sowieso naar lowlands toe!!!! dat was echt vet gaaf vorig jaar
Cilinder Rieju RR - 26-1-2005 10:46 [Toon alleen reply]
een giladoni 2 is die nieuwere versie voor de 70cc kameraad van mij haalde er 14pk uit, op de testbank [edit]Dit bericht is ge-edit door Ka...
koppeling doet raar - 26-1-2005 11:03 [Toon alleen reply]
heb je wel de bouten allemaal goed aangedraaid, en die moer ook die voorop zit?
Je laatste aanwinst - 26-1-2005 14:05 [Toon alleen reply]
prutser :-e
2e Post hier foto's van je verbouwde/opgeknapte brommer - 26-1-2005 14:06 [Toon alleen reply]
die xr is echt uber gaaf man. sh mag er ook wezen. ff een demper op gooien van een techno van mt/mb is wat dikker
voor alle tweewielers met een motor.. - 26-1-2005 17:20 [Toon alleen reply]
:-)
Meeting drenthe - 26-1-2005 17:39 [Toon alleen reply]
ahh
Meeting drenthe - 26-1-2005 17:42 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL[/b] [...] CENTRAAAAAL dummfuck... Centraal station ligt toch ook niet aan de buite...
Meeting drenthe - 26-1-2005 17:45 [Toon alleen reply]
hap niet zo, je hebt wel gelijk daar niet van hoor.
Cilinder Rieju RR - 26-1-2005 17:50 [Toon alleen reply]
en ik dacht dat de 2e gla 50cc standaart slomer is geworden???
"kleine vragen"topic - 26-1-2005 17:58 [Toon alleen reply]
net als op de powerband wordt gemaakt door de uitlaat
"kleine vragen"topic - 26-1-2005 18:03 [Toon alleen reply]
juist maar die kun je niet wten als iemand zomaar een gebied op noemt met een cilinder enz
"kleine vragen"topic - 26-1-2005 18:05 [Toon alleen reply]
techno is aardig, proma is troep, homoet is van horen zeggen laagtoerig, opmaat kan heel hoogtoerig worden ;-)
"kleine vragen"topic - 26-1-2005 18:06 [Toon alleen reply]
ja, maar mindere kwaliteit joli moto is hoogtoerig [edit]Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 26-1-2005 18:06 [/edit]
"kleine vragen"topic - 26-1-2005 18:20 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wiebutt[/b] [...] Dan kan ik beter opmaat neme :D Dat ding kost 300[/quote] een opmaat heb je alwel ...
Meeting drenthe - 26-1-2005 18:48 [Toon alleen reply]
doen ze gewoon express
Spring naar pagina: ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved