Resultaten voor Kampersjaak in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ...
|
Suzuki, honda of am6? - 24-11-2004 19:01
|
[Toon alleen reply]
|
dan kun je gewoon niet opvoeren.
want als jij niet met een 70 voorbij de 100 kunt dan kies jij gelijk voor een 125,
blijkt alweer
|
Suzuki, honda of am6? - 24-11-2004 19:06
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power[/b]
[...]
ik niet want IK HEB GEEN HONDA , en ik red ruim de 100 met me 70cc , zelfs met me ...
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 14:51
|
[Toon alleen reply]
|
kijk een of je vonk sterk genoeg is dmv,
je bougie dop er af te halen en met je kabel ongever een halve cm van je cilinderkop te huden en dan ff kick...
|
Vraag de sproeier topic - 25-11-2004 14:57
|
[Toon alleen reply]
|
kan allebij kijk ff naar je bougi wat voor kleur die heeft
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 14:59
|
[Toon alleen reply]
|
is je voetpakking niet lek of je koppakking,
eventueel keerring?
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:02
|
[Toon alleen reply]
|
maakt niet uit,
iedereen moet beginnen,
de keering die ik bedoel zit achter je onsteking.
achter je vliegwiel,
als je op de brommer zit aan de...
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:05
|
[Toon alleen reply]
|
haal je kapje van je vliegwiel er maar ff af en kijk of daar ook olie zit,
zoja---> dan is die lek,
zo niet-> is het goed en ligt het ergens ander...
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:07
|
[Toon alleen reply]
|
nu nog steeds?
ik bedoel na het reviceren?
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:11
|
[Toon alleen reply]
|
dan heb je kans dat die lek is,
daardoor loopt je brom niet.
ff onsteking eraf halen en ff checken
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:25
|
[Toon alleen reply]
|
zie je dat er olie vandaan komt?
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:28
|
[Toon alleen reply]
|
uhm tja,
probeer hem met een punttang eruit te halen, en ff nieuwe in zetten
|
Remklauw ontluchten, lukt nog niet echt:-| - 25-11-2004 15:31
|
[Toon alleen reply]
|
[url]http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/21[/url]
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 15:32
|
[Toon alleen reply]
|
doe dat.
|
Het grote felicitatie topic!! :) - 25-11-2004 15:54
|
[Toon alleen reply]
|
[img]http://jozer.8s.nl/FTP%20Uitwisseling%20map/frankie/kicxstart.jpg[/img]
ik sta in de kicxstart }-)
op de spider rs
|
Het grote felicitatie topic!! :) - 25-11-2004 16:02
|
[Toon alleen reply]
|
:-)
dank u
|
80cc uitlaat op een 50cc blok - 25-11-2004 16:16
|
[Toon alleen reply]
|
flens is anders,
en het heeft toch geen voordeel,
je zult er niet echt harder door gaan.
|
ideale squishband? - 25-11-2004 16:17
|
[Toon alleen reply]
|
waar heb je het over,
je squish is het best met 0.6mm tussen de kop en de zuiger.
|
Het grote felicitatie topic!! :) - 25-11-2004 16:18
|
[Toon alleen reply]
|
wat is het verschil tussen een 70 blok en een 50 blok dan?
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 16:33
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b]
[...]
als ik op me brommer zit, is rechts m'n koppeling hoor
;);)[/quote]
sorry ff in de ...
|
Problemen met MTX - 25-11-2004 16:36
|
[Toon alleen reply]
|
je kun proberen dd een gaatje erin te boren en met een schroef er in te gaan en hem eruit te trekken
|
Het grote felicitatie topic!! :) - 25-11-2004 16:42
|
[Toon alleen reply]
|
ik weet ook wel dat er geen verschil in zit maar ik wordt daar schijt ziek van
50 blok dit, 70 blok dat.
50cc cilinder mt blok of 70 cc cilinder...
|
MB houdt er ineens mee op - 26-11-2004 16:45
|
[Toon alleen reply]
|
dop kun je er af draaien zit een schroef in die in de bougi kabel draait,
ik zou ook gelijk je bougi vervangen.
het zou eraan kunnen liggen,
ge...
|
bedradingsschema LTD440 - 26-11-2004 16:51
|
[Toon alleen reply]
|
ook niet alles
|
80cc gilardoni mbx - 26-11-2004 17:01
|
[Toon alleen reply]
|
nu ben je stoer hoor dat je dat weet.
|
wat voor olie gebruiken?? - 28-11-2004 13:36
|
[Toon alleen reply]
|
denk het niet
|
Spring naar pagina: ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ...
|