Resultaten voor PaterMT5 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6
|
11 Steden route meeting. - 19-3-2008 17:20
|
[Toon alleen reply]
|
Leuk idee.
|
MT spul op een MB - 21-3-2008 11:14
|
[Toon alleen reply]
|
Blok wel, voorvork is anders maar past geloof ik wel.
Ohja, bij een MT blok heb je kans dat er geen aansluiting zit voor de toerenteller. Let hier ...
|
MT 90 laten lopen.. - 21-3-2008 11:24
|
[Toon alleen reply]
|
Mijn setup:
70 malossi (NT)
18mm HM18.3
Techno chroom
loopt nu zo'n 95 met tw 16/45 als ik mijn iet vergis.
|
11 Steden route meeting. - 21-3-2008 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
Staat er nou al een datum definitief vast ?
|
11 Steden route meeting. - 25-3-2008 14:18
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: rubbert[/b]
[...]
dus dag ervoor latertjes vervangen, kan je die avond weer :e [/quote]
Het is geen D...
|
11 Steden route meeting. - 25-3-2008 14:37
|
[Toon alleen reply]
|
Kut, dacht die hapt wel. :)
[edit]Dit bericht is gewijzigd door PaterMT5 op 25-3-2008 om 14:38 uur.[/edit]
|
11 Steden route meeting. - 25-3-2008 14:44
|
[Toon alleen reply]
|
90 km/u bij een meeting slaat ook nergens op, maar min 60 is wel gewenst.
|
11 Steden route meeting. - 25-3-2008 18:50
|
[Toon alleen reply]
|
De fietsers kruisen de motoren op een bepaalde plek meende ik, verder heb je er geloof ik niet zo veel last van.
Verder:
[quote]Onderweg zal de po...
|
Hoe hard ga ik met deze set-up? - 27-3-2008 20:35
|
[Toon alleen reply]
|
Heb zelfde setup behalve de kop, 95 / 100
|
Hoe hard ga ik met deze set-up? - 27-3-2008 20:53
|
[Toon alleen reply]
|
Pffff, 16 - 45 als ik mij niet vergis.
[edit]Dit bericht is gewijzigd door PaterMT5 op 27-3-2008 om 20:53 uur.[/edit]
|
"kleine vragen" topic - deel 30 - 6-4-2008 17:49
|
[Toon alleen reply]
|
Past een 130/70 band om een MT velg ?
|
welke hitte graat bougie - 10-4-2008 12:08
|
[Toon alleen reply]
|
en sproeier rond de 110 zoeken
|
Uitlaat MT5 - 28-4-2008 18:13
|
[Toon alleen reply]
|
Tecnigas / proma heeft een piekerige velle powerband.
Je hebt nu een techno als ik mij niet vergis.
Heb eventueel nog wel een Tecnigas liggen, pm ...
|
breekpennen.. - 4-5-2008 21:45
|
[Toon alleen reply]
|
Knal der een spijker tussen, ging altijd perfect. Had er ook wel last van dat het spul brak in ondiep water.
|
breekpennen.. - 4-5-2008 21:47
|
[Toon alleen reply]
|
Ja las ook net dat hij al pennetjes van 5mm had gebruikt, tja dan is een spijker ook vrij hopeloos.
Mischien is er een slipkoppeling voor staart/sch...
|
drank op aangehouden hoe verder? - 19-5-2008 19:04
|
[Toon alleen reply]
|
Hehe
|
drank op aangehouden hoe verder? - 21-5-2008 18:56
|
[Toon alleen reply]
|
Nou Lemke, een kogelvrijvest is voor dei sa te hjerren geen overbodige luxe.
|
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 22-5-2008 15:58
|
[Toon alleen reply]
|
Geen close ratio meer ?
Verder een erg mooie sprinter :)
Heb je al testbank gegevens ?
Edit; Lees nu pas dat je gekut had met die cr80 bak.
...
|
van 125cc naar 50cc. - 24-5-2008 20:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Citta92[/b]
Ik heb momenteel een 80cc blok onder me mb halen met eurocilinder 125cc en hpi en alle rotzooi erom...
|
CDI spartamet - 3-6-2008 20:00
|
[Toon alleen reply]
|
Even andere sproeier plaatsen.
|
spartamet loopt niet goed - 23-6-2008 17:09
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Oldschool[/b]
Hield het motortje er in een keer mee op?
Misschien een warmloper gehad. [b]Cilinder er even afk...
|
spartamet loopt niet goed - 23-6-2008 17:11
|
[Toon alleen reply]
|
Dan moet je beter zoeken.
|
red bull - 30-9-2008 19:26
|
[Toon alleen reply]
|
Regel zelf het ontwerp even en stuur het op naar stickerland.nl.
http://www.stickerland.nl/
|
red bull - 30-9-2008 23:11
|
[Toon alleen reply]
|
boeiend
|
uitleg bandenmaten gevraagd - 6-4-2009 20:03
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: -simon-[/b]
[...]
het 2e is de breedte van de band in mm.
en het 3e is volgens mij de hoogte in percentag...
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6
|