Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1391 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor gabbermaikel in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1
koppeling sachs automaat - 14-1-2007 12:36 [Toon alleen reply]
het is een automaat blokje he dus dan knijp je een hendeltje in en dan moet je hem aanduwen of fietsen net wat je makkelijker vind. maar als je dat he...
koppeling sachs automaat - 14-1-2007 12:40 [Toon alleen reply]
nee die hebben we er ook afgehaald want dat dacht ik eerst ook maar daar is niks in te vinden van beschadigingen en op de zuiger is ook niks te zien w...
koppeling sachs automaat - 14-1-2007 12:54 [Toon alleen reply]
ja als ik de cilinder er op heb en aan het vliegwiel ga draaien wil hij wel rond draaien en als ik ga fietsen zonder het hendeltje in te knijpen dan r...
koppeling sachs automaat - 14-1-2007 12:58 [Toon alleen reply]
dat dacht ik eers ook maar waarom gaat het dan lichter als je de koppeling er af haalt en er opnieuw inzet en waarom zou ik dan als ik een sleutel op...
koppeling sachs automaat - 14-1-2007 13:17 [Toon alleen reply]
nee die zit wel recht het probleem zit echt bij de koppeling want zoals ik al zij als je aan het vliegwiel draait met een sleutel dan draait het wel...
4takt tunen - 9-2-2009 20:33 [Toon alleen reply]
het betreft hier dus niet een orgineel iets meer een ding wat zelf aangepast word en je zult toch echt wel van zijn plek moeten komen om ooit door de...
4takt tunen - 9-2-2009 20:36 [Toon alleen reply]
dat is een optie maar ik weet dat er sites zijn die gewoon tuning onderdelen verkopen voor die blokjes en dat zal waarschijnlijk veel en veel goedkope...
4takt tunen - 9-2-2009 20:56 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt[/b] [...] Dan gebruik je de verkeerde term. Je wilt je 4takt dus niet "tunen" maar je wilt ...
4takt tunen - 9-2-2009 21:05 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Markjo[/b] een kompressor is aardig wat werk om erop te zetten, en als je er echt wat mee wil doen moet je comp...
4takt tunen - 9-2-2009 21:13 [Toon alleen reply]
gaat gewoon om zo'n honda imitatie blokje die zijn zo goed als allemaal hetzelfde maar ik heb er nu nog geen gekocht omdat er bijvoorbeeld wel versch...
Takt - 9-2-2009 21:19 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Frysk[/b] takt = slag 2 takt = 2 slagen 4 takt = 4 slagen 1 slag = 1 rotatie 4 takt maakt 4 omwente...
Takt - 9-2-2009 21:24 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX[/b] Nee, momenteel heb je alleen 2 of 4takt.[/quote] en wat dacht je van een wankelmotor dan?(renesi...
4takt tunen - 9-2-2009 21:31 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b] voor zover ik weet mag een brommobiel meer dan 50cc hebben?[/quote] als diesel wel maar niet als...
Takt - 9-2-2009 21:34 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: pckor[/b] [...] 2takt is zuiniger want die heeft veel meer vermogen dan een 4takt[/quote] ga jij maar eens ...
Takt - 9-2-2009 21:37 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-[/b] [...] link?? :b [/quote] was een vraag en ja eigenlijk is die er maar die zit zelfs onder d...
Takt - 9-2-2009 21:38 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: pckor[/b] [...] wtf ik wil niet veel zeggen maar je uitlaat en inlaat klep staat in de praktijk ook even teg...
Takt - 9-2-2009 21:49 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: -Bassie-[/b] [...] dat is dus de rede dat deze motor niet veel gebruikt is. @ stephan: jmmr zijn er ...
4takt tunen - 9-2-2009 23:50 [Toon alleen reply]
die site doet het maar half vind dat een best beroerd ding want dan hebben ze een leuk menu gemaakt maar het werkt niet maar nu na een hele tijd dom...
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved