Resultaten voor Mr Pain in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ...
|
detoneren! - 4-4-2006 22:37
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit[/b]
[...]
ik denk dat pro tuning je bougieschacht bedoelt, die is ongeveer 2cc correct me if i'...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:38
|
[Toon alleen reply]
|
eigenlijk maakt het geen fuck uit, je lagers kunnen het best aan, alles slijt sneller als het meer toeren draait maarja of dat nou wel een merkbaar pu...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:39
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
[...]
Naja overtoeren belasten je cilinder extra..
Ik heb het probleem ook, met 14/47 makkeli...
|
vastloper - 6-4-2006 22:41
|
[Toon alleen reply]
|
gewoon eraf flexen (haakse slijper) dat is het makkelijkste als beuken op de zuiger met een hamer niet werkt
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:43
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
[...]
Je belast je cilinder meer omdat ie power krijgt waar ie niks mee kan...[/quote]
whaa...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:48
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled[/b]
13 48 gaan rijden dat is wat zo ongeveer elke rieju met crossbanden met snel uitlaatje rijd:)[/qu...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hondamt7[/b]
[...]
leg het anders ff duidelijk uit. daar heb ik meer aan ;) [/quote]
dat je poep praat,...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:52
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled[/b]
[...]
mijne en die van maat van mij deden het altijd perfect met die vertanding en ken meerd...
|
overtoeren slecht? - 6-4-2006 22:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Thijsse[/b]
Gedragen we ons weer een beetje???:)[/quote]
ik gedraag me altijd, en leg iets uit
:z
|
project: nsr 110cc - 6-4-2006 22:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled[/b]
eej ga met ongeveer de zelfde setup als jou rijden maar is 34 niet beetje overkill voor n 110 mal...
|
"Kleine vragen" topic - deel 11 - 6-4-2006 23:00
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
[...]
Geeen idee, kep hem 2de hands gekocht..
Zit wel een kras in.. Is er een manier om te me...
|
project: nsr 110cc - 6-4-2006 23:01
|
[Toon alleen reply]
|
idd ook iets waar ik een hekel aan heb :|
|
Kawasaki ar - 6-4-2006 23:03
|
[Toon alleen reply]
|
je bobine geeft "stroom" terwijl je niks doet? wow zoeen wil ik ook.
je moet weten hoeveel Ohm die bobine tussen de spoelen aangeeft, als je dat we...
|
"Kleine vragen" topic - deel 11 - 6-4-2006 23:10
|
[Toon alleen reply]
|
je kan ook gewoon een nieuw parmakitje kopen zelfde als zeta alleen de wand is beter, omdat je eige nou toch al kras inzit
|
"Kleine vragen" topic - deel 11 - 6-4-2006 23:15
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
[...]
dat bedoel ik :u
Ja ik zei het niet :]
Maja me KVS aftapboutje is dol.. Dus moet ...
|
"Kleine vragen" topic - deel 11 - 6-4-2006 23:17
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
[...]
hmm dat is 1 maand werken :) waar sie jij die so goedkoop?[/quote]
www.parmakit.nl
g...
|
"Kleine vragen" topic - deel 11 - 6-4-2006 23:19
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Djeep[/b]
Cilinderkit 70 cc (PAR31553.00) Afbeelding kan afwijken van werkelijk product !
133,95 EUR
no...
|
Kawasaki ar - 6-4-2006 23:27
|
[Toon alleen reply]
|
cdi kan ook stuk zijn, maar dat niet vaak voor
|
Project crMT - sst - 6-4-2006 23:29
|
[Toon alleen reply]
|
wat een kut ding mulder :e
neehhh swa je weet ;)
|
Roest eraf halen?? Kom maar kijken... - 9-4-2006 14:52
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Cypher[/b]
nou explosief is niet erg, want er wordt voldoende geventileerd met de wind die er staat. Maar gifti...
|
Spring naar pagina: ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ...
|