Resultaten voor Broske in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
|
nieuwe ci,linder! - 15-12-01?13:18
|
[Toon alleen reply]
|
chroomwand symen.... :u
|
nieuwe ci,linder! - 15-12-01?20:51
|
[Toon alleen reply]
|
jonge, hoe kunnen wij nou weten hoe hard hij gaat?!?!! gewoon ff gas open draaien en je weet het, moeilijk he?!!
|
NSR verkocht - 16-12-01?13:48
|
[Toon alleen reply]
|
zeker loopt die nsr van niels hard! 105 ofzo en trekt echt wel hard.... :r :r
|
NSr doet het!!! - 22-12-01?13:02
|
[Toon alleen reply]
|
shitt, wat een gezeik! :)
als je 8eras goed vast staat en de lagers enzo zijn allemaal goed gebeurd er niks mee! khep paar maanden met 110cc gereden ...
|
MBX blok gekocht - 24-12-01?20:09
|
[Toon alleen reply]
|
WTF?!?! een 28mm te groot op een 80??whahahaha, tuurlijk jonge!!ik heb er toch echt een 28 opstaan, op een orginele mbx 80 cil...en beter tune je die ...
|
een paar foto's - 24-12-01?23:01
|
[Toon alleen reply]
|
das die 70 euro oud type...
|
MBX blok gekocht - 25-12-01?11:04
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl[/b]
Als je maar weet waar je aan begint met je 180graden gebeuren.
Als het genoeg toeren draait ...
|
Das nummer 2!!!!GRRRRRRRRRRRRRR!!!!! - 29-12-01?18:08
|
[Toon alleen reply]
|
in zn 1 had hij 1.4, 2: 1.9, 3: ver over de 2, 4: bijna tege de eindpal, 5: half in zn 5 tege de eindpal....en die vent vroeg of beev wis da ik hem ge...
|
Das nummer 2!!!!GRRRRRRRRRRRRRR!!!!! - 29-12-01?18:18
|
[Toon alleen reply]
|
ja nou hebbik al gezegd da hij het wis...
|
YEAH cool megabrute! - 30-12-01?14:02
|
[Toon alleen reply]
|
nee beev!!niels heb gin 70FA! hij heb een charmo! :e :r
|
OFFTOPIC gouwe ouwe nummerssss - 30-12-01?18:37
|
[Toon alleen reply]
|
[B]GAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGGA[/B]
|
Ophoogbussen tussen me veren zetten - 5-1-02?18:52
|
[Toon alleen reply]
|
je kan gewoon die 8erveren uit mekaar schroeve....busse ertusse en weer inmekaar schroeve...
|
Ochtend gymnastiek - 8-1-02?16:22
|
[Toon alleen reply]
|
een te kleine sproeier...
|
doorloopverhaal: er was eens.... - 9-1-02?19:31
|
[Toon alleen reply]
|
....er viel wat uit de neus van krossking!het was...
|
doorloopverhaal: er was eens.... - 9-1-02?19:48
|
[Toon alleen reply]
|
..SHIT MAAT!!en toen rende hij keihard naar....
|
doorloopverhaal: er was eens.... - 9-1-02?20:00
|
[Toon alleen reply]
|
dat hij geen vuurtje heeft!!dus hij vraagt aan...
|
doorloopverhaal: er was eens.... - 9-1-02?21:18
|
[Toon alleen reply]
|
..oor, eindelijk was dat vocht uit zn oor wat er in was gekomen door....
|
Luckiest bastard in the world!! - 12-1-02?13:11
|
[Toon alleen reply]
|
sven heeft een super professionele begrenzer...heb ik meej hem gebouwd :e alstie een jackplugje eruit trekt issie begrenst...en dat zien ze echt nie!...
|
Twin air - 12-1-02?13:14
|
[Toon alleen reply]
|
twin air kan gewoon tege rege hoor...gewoon ff in een bak met olie leggen en geen last meer van water! :r
|
Origineel opfokke? - 13-1-02?21:17
|
[Toon alleen reply]
|
of je bougie is kapot...
|
MBX Vliegwiel - 14-1-02?16:46
|
[Toon alleen reply]
|
alle vliegwielen zijn gewoon evenzwaar van honda brommers...en nsr/mbx vliegwilene hebben een ander onstekings tijdstip...en alle grondplaten zijn ook...
|
MT kan niet tegen water?? - 15-1-02?18:05
|
[Toon alleen reply]
|
wasda nou vur onzin?!powerfilters moet je gewoon in de olie dompele en ze zijn goed voor in de regen hoor!
|
genaaid met MB - 22-1-02?15:17
|
[Toon alleen reply]
|
of het vliegwiel zit los...
|
Hoezo mazzel?? (deel XXVIII) - 14-2-02?11:36
|
[Toon alleen reply]
|
mn nsr loopt dus echt wel 45 in zn 1 he....en met andere vertanding ree hij 50 in zn 1, maar dan trok hij de laatste versnelling nie hard genoeg meer ...
|
Verstevigen standaard koppeling nsr - 14-2-02?22:24
|
[Toon alleen reply]
|
jah...we hadde die koppeling verstevigd hoe wij da ook altijd bij mttjes doen enzo, een veer in de lengte doorslijpe en dan die ringetjes onder de ver...
|
Spring naar pagina: ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
|