Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 824 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Hans F in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ...
scooterfanaten moeten lekker oprotten het is een brommerforum - 12-5-2003 16:53 [Toon alleen reply]
Volgens mij bedoeld hij scooters4ever http://www.brommerforum.nl/user/1830 Scooter-freak http://www.brommerforum.nl/user/1834 want die 2 vind i...
Scooter rijd Jongen dood - 12-5-2003 17:07 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner[/b] opvoeren van brommer is leuk maar moet niet over de 60 km/h gaan, koop dan een brommer voo...
Laten nikasilen - 12-5-2003 20:03 [Toon alleen reply]
Hoe precies honen ze je cil. daarna weer en hoe moet je je cil. aanleveren? Want 90 euro vind ik niet zo duur. [edit]Dit bericht is ge-edit door ...
Van kW naar PK - 13-5-2003 9:14 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: rudy[/b] die kw's op de rollenbank kloppen gewoon niet.....[/quote] Kloppen wel, alleen is het niet je ach...
Laten nikasilen - 13-5-2003 9:20 [Toon alleen reply]
Powerseal is een bedrijf, ze kunnen veel verschillende soorten wanden zetten (er is niet 1 soort nikasil)
K*T ding - 13-5-2003 10:49 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: cowtje[/b] ik heb altijd zonder clipje gereden op de gasnaald. Dus daar zal het ook wel niet aan liggen. [/q...
Cilinder laten tunen? - 13-5-2003 16:04 [Toon alleen reply]
Jawel die makt hij ook. Kosten dacht ik zo'n 250 euro. Verder, die 200 euro zal wel excl. onderdelen zijn?
Van kW naar PK - 13-5-2003 16:05 [Toon alleen reply]
Het klopt wel! Verder als je het niet snapt moet je even zoeken naar een oud topic waarin ik het met behulp van een wetsartikel uitleg.
Hoe kan dit gebeuren? - 13-5-2003 16:17 [Toon alleen reply]
Ik heb zat zuigers liggen waarbij die bovenste rand is afgebroken.... voor mij geen meteor meer.
Laten nikasilen - 13-5-2003 16:19 [Toon alleen reply]
Im mijn cilinder zitten ook van die "gaatjes" in het chroom, komt omdat ze de stroom bij verchromen eventjes hebben omgedraaid.
wie is er fout? - 13-5-2003 17:02 [Toon alleen reply]
dat is een brom-/fietspad en dus geen fietspad....
Simulatie en tune software - 13-5-2003 17:35 [Toon alleen reply]
Klopt eigenlijk wel, als je maar een enkele uitlaat maakt, kan je die natuurlijk ook goed passend krijgen door zagen/draaien/lassen.
idee: mtx 2 x 18 inch velg?!? SM maken.... - 13-5-2003 17:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Nelly[/b] zie hier een vette site voor km/toeren tellers shit : http://www.josdijkman.nl/plaatwerk.htm , maar...
18,8PK uit mlossi (niet van mij) - 14-5-2003 10:09 [Toon alleen reply]
wat voor bank? waar is de grafiek? [edit]Dit bericht is ge-edit door Hans F op 14-5-2003 10:09 [/edit]
opmaat uitlaat?? - 14-5-2003 10:12 [Toon alleen reply]
10 en 12 k kan best met standaard malossi. En een opmaatpijp voor een ongetunde malossi is best wel nuttig hoor. De pijpen die voor nsr te koop zijn, ...
Rs cilinder! - 14-5-2003 10:13 [Toon alleen reply]
Probeer eens een volledige KRD setup. Lijkt me erg interessant, anders Bidalot setup.
vlakken - 14-5-2003 10:14 [Toon alleen reply]
Voor honda idd niet, voor alle andere brommers bijna altijd wel..... Dus moet je je kop aanpassen.
Cilinder laten tunen? - 14-5-2003 10:15 [Toon alleen reply]
Ze flowen hem op een flowbank, dat is heel iets anders als gewoon glad maken....
18,8PK uit mlossi (niet van mij) - 14-5-2003 11:01 [Toon alleen reply]
BMEP geeft gewoon onafhankelijk van welke motor e.d. aan hoeveel druk er ontstaat. Zo kun je vergelijken. 6,5 is vrij laag.
18,8PK uit mlossi (niet van mij) - 14-5-2003 13:36 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: SHALOM[/b] Kan aan mij liggen hoor, maar die 18 pk uit een 110 cc vind ik erg weinig. Die cilinder loopt nog ...
Rs cilinder! - 14-5-2003 13:39 [Toon alleen reply]
NG is standaard heel sloom (iig op derbi) Zal dus best veel in gefreest moeten worden. Derbi blok met ng, 21mm, bidalot voor gil. zulu had op Klaas...
Membraam - 14-5-2003 13:44 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: TSX freak[/b] in nederland is het membraaM hoe ze het in belgie noemen weet ik niet [/quote] Kijk eerst...
opmaat uitlaat?? - 14-5-2003 18:43 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Benjamin[/b] ik vervang de cdi voor 1 van hpi! [/quote] kan niet
18,8PK uit mlossi (niet van mij) - 14-5-2003 19:12 [Toon alleen reply]
Is er nou al ergens een grafiek? Die ac malossi's zitten trouwens wel vaker beter in elkaar als de lc's. Dat is toch ook zo bij de 70's?
18,8PK uit mlossi (niet van mij) - 14-5-2003 19:28 [Toon alleen reply]
Ligt ook wel aan pijp he.... (vooral zelfs)
Spring naar pagina: ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved