Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Hans F in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ...
50 pet op 70 cilinder - 9-11-2004 20:52 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Lost-P[/b] [...] 50 en 70cc's zijn even hoog hoor... Edit: Ik wil dus zeggen.... Dat zou gewoon...
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 17:27 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z[/b] [...] Het ging over de vergelijking 500 2takt - 1000 4 takt in theorie zouden deze met elka...
zuigerveren bijvijlen - 14-11-2004 17:29 [Toon alleen reply]
:-o monteren hier allemaal mensen cilinders zonder even wat na te meten?
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 17:30 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z[/b] [...] Kijk maar naar de MotoGP :-z[/quote] :-| daaruit blijkt toch perfect dat die theo...
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 17:32 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z[/b] [...] Die 500cc 2takt zijn bedoeld om met de 1000cc 4takt de concureren[/quote] duh, maa...
zuigerveren bijvijlen - 14-11-2004 17:33 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Hannes[/b] [...] minimaal 90%[/quote] dat is dan niet zo verstandig van ze
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 17:50 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z[/b] [...] Ik het die hele theorie ook niet bedacht, ik weet alleen dat hij zo bedacht is en dat...
zuigerveren bijvijlen - 14-11-2004 17:54 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power[/b] [...] wrom niet rij nu al 1000km probleemloos niks nagemeten[/quote] dan gaat het w...
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 17:57 [Toon alleen reply]
De reden dat er (vrijwel) geen 500cc plus 2 takten zijn is dat er uit <500cc al voldoende vermogen kwam voor de frame's/remmen/banden etc. in de tijd ...
waarom geen +500cc 2takt? - 14-11-2004 18:02 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z[/b] [...] Er is ook nog een wet waardoor je niet hoger dan 250cc 2takt in Nederland mag hebben ...
80cc gilardoni mbx - 17-11-2004 17:58 [Toon alleen reply]
Je moest er toch ook je carter voor aanpassen? Vanwege een dikker hemd. Timing zou standaard al hoog liggen [edit]Dit bericht is ge-edit door Ha...
koppakking NSR - 17-11-2004 17:59 [Toon alleen reply]
Las deze rand dicht en laat een nieuwe rand erin draaien [edit]Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-11-2004 17:59 [/edit]
nsr blok onder mb - 17-11-2004 18:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek[/b] de blokophanging klopt gewoon toch??? ongeveer en hoe hard rijd je met orgi cilinder en sn...
80cc gilardoni mbx - 17-11-2004 18:36 [Toon alleen reply]
bedoel ik niet, ik heb die cilinder zelf ook nog nooit gezien en heb het dus over de info van Bjorn in dit topic http://www.brommerforum.nl/showtopic...
wat voor motor? - 17-11-2004 18:42 [Toon alleen reply]
tss, kijk je toch gewoon op je rijbewijs 0,16kW/kG
nsr blok onder mb - 17-11-2004 18:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda-mb[/b] heb zo'n belgisch blok [/quote] wat voor blok bedoel je?
nsr blok onder mb - 17-11-2004 18:54 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda-mb[/b] dat ge2 blok[/quote] Bedoel je een belgisch nsr blok, dat is gewoon precies hetzelfde als een...
koppakking NSR - 18-11-2004 20:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: boertie[/b] [...] ik weet niet of het zinvol is om bij een ac cilinder een O-ring te doen dat is meer vo...
Grote auto topic deel 2 - 18-11-2004 20:32 [Toon alleen reply]
wordt flink in je wielkasten zagen dan :-u pff, kankerauto's, het is al veel te druk op de weg :-|
Algemeen tuning topic - 19-11-2004 13:42 [Toon alleen reply]
alles tegelijk open geeft een lekker sterke puls, of je dat wilt (ivm toepassing en uitlaat) is een tweede
Project Honda MT5-----> African twin - 19-11-2004 17:39 [Toon alleen reply]
tenzij je naar Dakar gaat rijden neem ik aan?
hoe het best kuisen luchtfilter? - 21-11-2004 3:55 [Toon alleen reply]
ik gebruik altijd heet water met allesreiniger kost niks, maakt goed schoon Dit wordt ook aangeraden door de fabrikant van bv. onze grasmaaier (JD)
34 pwk op 110 malossi? - 21-11-2004 19:44 [Toon alleen reply]
probeer het en verbaas ons ws. rijd het ruk
Cilinder MBX 80 - 21-11-2004 19:46 [Toon alleen reply]
deze is compleet van gietijzer
34 pwk op 110 malossi? - 21-11-2004 19:54 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: marcel[/b] [...] ja en wat dan nog. weet je hoeveel toeren een onbewerkte 110 malossi draait dan?[/quote...
Spring naar pagina: ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved