Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BSTS

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 525 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
9809
Loginnaam BSTS
Volledige naam
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats jeweettog  
Telefoonnummer
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 19-10-2005
Aantal posts 4241 Zoek userposts
Profile hits 25438

Honda onderdelen opruiming:
http://www.brommerfo...es/detail/28255/last


Mijn brommer verleden, en wat ik nu nog bezit.

Brommers die ik o.a. in mijn bezig heb gehad:

Gilera gsm 74 cc pinasco/gillardoni met 17,5 mm dellorto en mk uitlaat.









Honda mt school/werk vervoer met vrij tamme 70 airsal setup, met een voorkapje die waarschijnlijk afgekeurd word door de meesten.














Ik ben denk ik 1 van de weinige met een malossi mhr drijfstang in zijn honda mt 5 blokje.










Honda sprinter/racer @ genemuiden 2008. ( superspecial klasse )












Honda sprinter/racer/fun-bike Zoals die er nu bij staat, aangepast om het rijden makkelijker te maken. btw dit is niet perse een supermotard project of iets dergelijks... ik bouw hem zoals hij mij het beste past. Zo laag als hij was, vond ik hem niet fijn te besturen en heb hem dus verhoogd.









Mijn droom auto ( corolla ae86 ).

  3 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MT Ja Nee
Auto Toyota Corolla Ja Ja
Auto Toyota Celica Ja Ja

  BSTS heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
HRC funbike. 22-2-2008 15:24 95%


Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 3-2-2009 17:43 Print reply

Posts: 29286
Toch maar besloten om de cr80 cilinder te pakken.

maar welke krukas ga je gebruiken, aangezien de cr80 een langere drijfstang heeft.
Gebruik je ook een close ratio cr bak, met 5 plaats koppeling?

eens zien hoe jij het gaat maken, of die veel op die van mijn vader gaat lijken.

sta je misschien dit jaar (als je naar jubbega gaat) tegen mij of mijn vader aan de start.
 
Joel_koningslust 3-2-2009 17:43 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Mijn carters zijn nog bij de vorige eigenaar of in een tnt bus ofzo.
Cilinder heb ik vandaag ff netjes gemaakt, klaar om pas te maken.
Ik post wel ff foto's binnen nu en een paar minuten..


btw waarmee ga jij concureren ?

Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 3-2-2009 om 17:38 uur.



ik ben er nog mee bezig

maar het moet dus worden:

mt8 carters
6 bak aangepast*
custom krukas*
cilinder+kop yz125*
boyysen membraam*
32mm carb

met sterretjes heb ik al liggen


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda fryslan 3-2-2009 17:57 Print reply

Posts: 1914
hoeveel mm slag heeft een zo'n yz125 cilinder?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
hoeveel mm slag heeft een zo'n yz125 cilinder?



mmh. boring 56 en slag?? wordt 123cc

slag durf ik niet zo te zeggen eerlijk gezegd.

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda fryslan 3-2-2009 18:01 Print reply

Posts: 1914
custom krukas*

dan weet je toch wat voor slag je hebt?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
custom krukas*

dan weet je toch wat voor slag je hebt?



omdat iemand anders m gemaakt heeft voor de goede slag hoe het met de drijfstang zit durf ik nog niet te zeggen aangezien ik de verkeerde carters heb gekocht
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 3-2-2009 18:05 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



mmh. boring 56 en slag?? wordt 123cc

slag durf ik niet zo te zeggen eerlijk gezegd.



Met orignele mt80 slag komt die rond de 121 cc uit, dus zal best dicht daarbij in de buurt zitten.

waarom dan niet gewoon de mt krukas.
 
honda fryslan 3-2-2009 18:06 Print reply

Posts: 1914
als je 56boring hebt en totaal 123cc hebt zou je een slag van 50mm hebben.. das een halve mm meer dan std..??
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:08 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Met orignele mt80 slag komt die rond de 121 cc uit, dus zal best dicht daarbij in de buurt zitten.

waarom dan niet gewoon de mt krukas.


omdat je in de superspecial 133cc mag

en omdat dan de timingen nog redelijk origineel gehouden kunnen worden omdat de cilinder flink getuned is waardoor er niet meer echt veel mee te spelen is
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda fryslan 3-2-2009 18:10 Print reply

Posts: 1914
die halve mm?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:13 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
die halve mm?



alle beetjes helpen. zolang de ori slag behouden wordt kan ook ook onbeperkt andere yz cilinders gebruiken zonder dat het direct helemaal aan moeten passen. t kan wel maar een halve mm zijn in slag, maar dat kan toch al aanzienlijk wat schelen in timingen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda fryslan 3-2-2009 18:15 Print reply

Posts: 1914
oke

hoeveel pk wil je gaan halen met dit blokje?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
oke

hoeveel pk wil je gaan halen met dit blokje?



zoveel mogelijk

nee, ik doe daar liever geen uitspraken over want dan kan het alleen maar tegenvallen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BSTS 3-2-2009 18:19 Print reply

Posts: 4241
plannen zijn leuk, maar toch vind ik het zonde om voor die ene sprint in genemuiden een blok te bouwen.

ik had voor de superspecial ook een blok gemaakt, ( die heb ik nog steeds ) maar goed ik kan er niet mee doen in jubbega en damwoude.

Grote kans dat ik alle sprints mee rijd in de pro stock komend jaar.
 
sprintjah
honda fryslan 3-2-2009 18:20 Print reply

Posts: 1914
of meevallen

maar wat verwacht je qua tijd?

 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
honda fryslan 3-2-2009 18:22 Print reply

Posts: 1914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
plannen zijn leuk, maar toch vind ik het zonde om voor die ene sprint in genemuiden een blok te bouwen.

ik had voor de superspecial ook een blok gemaakt, ( die heb ik nog steeds ) maar goed ik kan er niet mee doen in jubbega en damwoude.

Grote kans dat ik alle sprints mee rijd in de pro stock komend jaar.


haha ja idd zo zat ik eerst ook te denken maar ik vond het toch tijd worden dat fokko eens wat tegenstand zou krijgen..

om de start wat te oefenen ga ik misschien wel in de prostock rijden met de 80cc en natuurlijk weer op de sprintpuch(H)
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 3-2-2009 18:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
of meevallen

maar wat verwacht je qua tijd?




geen idee. ik ga me laten verassen. ik moet eerst maar eens uitzoeken of ik daar wel kan rijden dat zal wss het grootste probleem worden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda fryslan 3-2-2009 18:25 Print reply

Posts: 1914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



geen idee. ik ga me laten verassen. ik moet eerst maar eens uitzoeken of ik daar wel kan rijden dat zal wss het grootste probleem worden



ik zie het probleem even niet?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
BSTS 3-2-2009 18:25 Print reply

Posts: 4241
Als mijn pro stock blok echt klaar is, ga ik mijn mbx80 blok ook wel weer verder ontwikkelen denk ik.

Maar voornamelijk stop ik aandacht in een pro stock blok, want dan kan ik lekker mee doen bij alle sprints.
 
sprintjah
Henk-88 3-2-2009 18:26 Print reply

Posts: 26703
Bennieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BSTS 3-2-2009 18:27 Print reply

Posts: 4241
Henkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
sprintjah
honda fryslan 3-2-2009 18:28 Print reply

Posts: 1914
of masaal de organisatie van jubbega en damwoude mailen/bellen/schrijven of het mogelijk is om een 125klasse te roggelen
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
BSTS 3-2-2009 18:29 Print reply

Posts: 4241
zou wel tof zijn inderdaad, ja maar reken er dan maar niet op dat ik dan nog met een laffe malossi ga rijden
 
sprintjah
honda fryslan 3-2-2009 18:31 Print reply

Posts: 1914
wooooow jij durft.. fokko haalt anders wel even 29.3pk
is wel een ac trouwens..:P

Dit bericht is gewijzigd door honda fryslan op 3-2-2009 om 18:31 uur.
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
BSTS 3-2-2009 18:32 Print reply

Posts: 4241
Ik heb een standaard laffe mbx 80 malossi ( stock nog ).

Trouwens dit heb ik vandaag even gedaan.










 
sprintjah

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved