Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van DT50-Machine

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 924 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
9294
Loginnaam DT50-Machine
Volledige naam Michel DC
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres M_man8000 at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 17-8-2005
Aantal posts 64 Zoek userposts
Profile hits 2864

Een pic!


  1 voertuig gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT50 Ja Ja

  DT50-Machine heeft 0 projecten toegevoegd.
DT50-Machine heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

SpeedY_the_Devil 17-8-2005 23:39 Print reply

Posts: 2711
Welkom (1e)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
MisterX 17-8-2005 23:40 Print reply

Posts: 276
Welkom 2e
 
ze kunne beter over je fiets lulle dan over je lul fietse
Pelle 17-8-2005 23:40 Print reply

Posts: 1621
3e dan h?
 
MisterX 17-8-2005 23:42 Print reply

Posts: 276
yamaha dt?? vertel es wat meer.
 
ze kunne beter over je fiets lulle dan over je lul fietse
Solex tuner 25-3-2006 13:56 Print reply

Posts: 1527
Welkom paas wat foto's op je profile
 
I love Homoet
DT50-Machine 2-4-2006 21:50 Print reply

Posts: 64
ow seg de eerste keer dat ik hier op kom ik wist niet dat dit bestond
En ik zal eens wat pics er op zetten
Ik heb er een paar dagen voor de eerste keer gemaakt nooit veel tijd gehad.
Ik heb hem dus van voorig jaar in de zomer. Hij was toen totaal standaard. En heeft lang binnen gestaan en niet met gereden buiten om de maand ofzo eens laten draaien voor niet te laten 'kapot' gaan.

Hij had toen maar 8000km en is van 1982. Ik ben dus de 2de eigenaar btw.

Wat ik oer lelijk vond waren de gigantische pinkers en achterlicht/achterspatbord. De pinkers zijn vervangen door tuning pinkers en de achterspatbord is verwijderd samen met het grote achterlicht. Dit is vervangen door zo van die tuning camino achterlichtjes zoals je op de foto's ziet en het chroom daarvan kwam goed uit bij mijn janten die btw nog in perfecte staat zijn zonder roest oid.
De demper dacht ik ook maar eens te veranderen omdat hij geen geluid maakt en ik dit graag heb En natuurlijk voor het uitzicht.
Hier heb ik dus wat moeten beroep doen op een vriend van men vader die geholpen heeft men een buis te maken met een aansluiting voor de gangbare dempers die nu te koop zijn.
Het werd een carbon metrakit demper die zeer goed uit kwam met mijn pinkers.
Dan heb ik nog de letters van men banden gewit (deze worden later dunlops want deze zijn ondertussen bijna op hun einde). Ik heb nog stikers van 'no fear' en van yamaha aangebracht en TNT handvaten gekocht.
Ook heb ik een tankdop gekocht met een sleutel, wat wel handig kan zijn
Nu zou ik nog graag een zwart/chrom? rooster voor men voorlicht hebben maar dat heb ik tot nu toe spijtig genoeg nog niet gevonden.

Ja dat was het zowat

Grtz DT50-Machine!
 
Gertjan 2-4-2006 22:10 Print reply

Posts: 1505
Zonde, beter had je em gewoon helemaal ori gehouden, DT's in deze staat en dan ook nog eens van de 1e eigenaar gekocht kom je niet veel meer tegen.
 
User 927 2-4-2006 22:11 Print reply

Posts: 6405
Je teller wijkt af jongen, 65/70 is het hardst wat je ooit zult halen met een originele uitlaat en cilinder.

Of het is een 80 blok, maar dat lijkt me wat sterk
 
DT50-Machine 2-4-2006 22:15 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Je teller wijkt af jongen, 65/70 is het hardst wat je ooit zult halen met een originele uitlaat en cilinder.

Of het is een 80 blok, maar dat lijkt me wat sterk


Als ik eens de kans heb film ik het eens en ik heb al naast andere brommers/auto's gereden en dat toonde aan dat de teller klopt.

En op dat van origineel staan, ik weet het je hebt gelijk.
Ik heb daar ook op gelet, alles wat eraf is gegaan hou ik zorgvuldig bij. Pinkers, demper, zelfs de wieldopjes.

Dit bericht is gewijzigd door DT50-Machine op 2-4-2006 om 22:17 uur.
 
BSTS 2-4-2006 22:52 Print reply

Posts: 4241
nette brommer,

welkom trouwens
 
sprintjah
DT50-Machine 2-4-2006 22:53 Print reply

Posts: 64
Zien jullie alle pics? Want bij mij gaat er wat fout, ik zie maar 1
Thx btw

Dit bericht is gewijzigd door DT50-Machine op 2-4-2006 om 22:53 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 2-4-2006 22:54 Print reply

Posts: 10560
ik zie er ook maar 1
de zesde
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
geert-nsr 2-4-2006 22:57 Print reply

Posts: 6438
fix je foto's fkes
en maak n galery aan

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 2-4-2006 om 22:58 uur.
 
DT50-Machine 2-4-2006 22:57 Print reply

Posts: 64
hmm dat is raar
Als je de link van de pic kopieert zie je hem wel.

Hier is de link met alle pics.
 
Kees de Jong 2-4-2006 23:00 Print reply

Posts: 1881
handvatten carbon en no fear eraf, en hij is prachtig.
 
7 seconden, of 21 gram
User 927 2-4-2006 23:02 Print reply

Posts: 6405
Idd, normale handvatten, carbon rotzooi eraf en die no fear is ook not done

Maja tis maar wat je zelf mooi vind Wel nette staat trouwens.

Koppeling nog goed?
 
DT50-Machine 2-4-2006 23:06 Print reply

Posts: 64
hmm hoe maak je een galery aan?:$
En jah ik vind hem wel mooi zoals hij nu is buite dat roosterje dat ik wil maarja.
Maar het is idd ieder zen smaak. Vrienden hier vinden juist die handvaten en carbon mooi :p
En met die carbon bedoel je dan de demper of de pinkers of allebei?
En aan welke demper/pinkers/handvaten hadden jullie dan gedacht? En mss ook welke stikers? Zonder vink ik het wel een beetje kaal niet?

Owja ivm mijn koppeling, die gaat nog prima Soms zit ik wel eens tussen de vitessen in neutral maar ik heb al gehoord dat sommigen nog dit 'probleem' hebben? Maarja ik heb dit alleen als ik eens gepreseert ben en slecht schakel Ligt dus aan mij
Alleen spijtig dat hij de laatste tijd niet goed start :(
Weet echt niet wat het is..

Dit bericht is gewijzigd door DT50-Machine op 2-4-2006 om 23:09 uur.
 
Kees de Jong 2-4-2006 23:07 Print reply

Posts: 1881
oh ik lees net je verhaal, beter had je dervan af gebleven

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Je teller wijkt af jongen, 65/70 is het hardst wat je ooit zult halen met een originele uitlaat en cilinder.

Of het is een 80 blok, maar dat lijkt me wat sterk


70 met ongetunde orginele cilinder, no way
 
7 seconden, of 21 gram
User 927 2-4-2006 23:07 Print reply

Posts: 6405
Alleen die pinkers, demper is wel mooi

Edit: 70 met originele ongetunede cilinder: Yes way.

Mijn ex-DT liep met 50 ori en tecno bocht 75 digitaal

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 2-4-2006 om 23:08 uur.
 
Kees de Jong 2-4-2006 23:09 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT50-Machine
hmm hoe maak je een galery aan?:$
En jah ik vind hem wel mooi zoals hij nu is buite dat roosterje dat ik wil maarja.
Maar het is idd ieder zen smaak. Vrienden hier vinden juist die handvaten en carbon mooi :p
En met die carbon bedoel je dan de demper of de pinkers of allebei?
En aan welke demper/pinkers/handvaten hadden jullie dan gedacht? En mss ook welke stikers? Zonder vink ik het wel een beetje kaal niet?


je demper staat wel leuk opzich, maar als je em helemaal orgineel had gehouden had ik em een stuk mooier gevonden. Wel mooie brommer btw.
 
7 seconden, of 21 gram
GTC_Daan 2-4-2006 23:11 Print reply

Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Alleen die pinkers, demper is wel mooi

Edit: 70 met originele ongetunede cilinder: Yes way.

Mijn ex-DT liep met 50 ori en tecno bocht 75 digitaal

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 2-4-2006 om 23:08 uur.

je wilde toch n roostertje voor je koplamp, kan je nie zo'n origineel mtx roostertje ritselen en aanpasse, ik denk datta wel past

hmm foute knopje, moest geen quote zijn

Dit bericht is gewijzigd door GTC_Daan op 2-4-2006 om 23:13 uur.
 
je stinkt naar poep
DT50-Machine 2-4-2006 23:11 Print reply

Posts: 64
Pff mja ik snap ook echt niet hoe hij 90 haalt...
De eigenaar zei origineel en op de uitlaat staat mijn chassi nummer en op het blok 49cm? enzo. Mss is hij uitgeboord maar dan zou het nog niet mogelijk mogen zijn he.
 
Kees de Jong 2-4-2006 23:13 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Alleen die pinkers, demper is wel mooi

Edit: 70 met originele ongetunede cilinder: Yes way.

Mijn ex-DT liep met 50 ori en tecno bocht 75 digitaal

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 2-4-2006 om 23:08 uur.


poortmapje? er zijn naar mijn weten twee cilinders gemaakt, een verschikkelijk trage (45) en een trage (misschien 60). Voor 75 moet je aardig dremelen.
 
7 seconden, of 21 gram
DT50-Machine 2-4-2006 23:16 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GTC_Daan
[...]

je wilde toch n roostertje voor je koplamp, kan je nie zo'n origineel mtx roostertje ritselen en aanpasse, ik denk datta wel past

hmm foute knopje, moest geen quote zijn

Dit bericht is gewijzigd door GTC_Daan op 2-4-2006 om 23:13 uur.


Hazo ik wist niet dat dat ori was daarbij. Bedankt ik zal er mij is op informeren.
Wat ik wel al gezien heb op een site is iets van een camino, maar ik weet niet of dat gaat passen.. Ik zal eens een linkje posten.
 
Kees de Jong 2-4-2006 23:16 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT50-Machine
Pff mja ik snap ook echt niet hoe hij 90 haalt...
De eigenaar zei origineel en op de uitlaat staat mijn chassi nummer en op het blok 49cm? enzo. Mss is hij uitgeboord maar dan zou het nog niet mogelijk mogen zijn he.


als je goed gaat tunen kom je een heel eind. 90 is wel haalbaar, maar dan ben je wel een paar slijpsteentjes verder (gietijzer)

 
7 seconden, of 21 gram

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved