ff verhaaltje doen:
Nou ik ben Eef, ik woon in Aalsmeer, de bloemenstad van Nederland. Ik ben zo`n beetje rond mijn 10de verzeild geraakt in de brommers
Want toen ik 10 was kreeg ik mijn eerste crossbrommertje. Een Italjet CX50R. Hij was zowat helemaal kaal. het enige wat er op zat aan kappen was een voorspatbord. Ik had er toen nog de ballen verstand van en liet Michel (Michimess) iedere keer komen om mijn ontsteking af te stellen. want de contactpunten waren heel vaag. daar heb ik wel heel veel van geleerd. dat dingetje.. maar toen ik 13 was kreeg ik van me pa me eerste DT125MX
Dat was wel enorm wennen aan die kracht.. dat ding was helemaal origineel... liep iets van 110 op zijn teller.. niks bijzonders eigenlijk. Na een heletijd rond gereden/gecrosst liep die uiteindelijk in elkaar. Doordat mijn koppelingshuis helemaal kapot was gegaan. er zat geen tandwieltje meer aan. alles eraf gesleten :(
toen na een heletijd brommerloos gezeten te hebben wou ik weer een brommer. Ik keek hier en daar een beetje rond op het brommerforum totdat De_Koen mij weer een DT 125 aanbood. Na 2 weken zijn we naar belgie gereden en dat ding gekocht.. Zo dat was wel weer lekker een brommer. Na veel gereden te hebben verbrande mjn ontstekings-trigger en kon ik niet meer rijden. na een maand of 3 kreeg ik een TW200 van me pa( happy, happy, joy, joy!
) Daar reed ik toen de heletijd op rond. Ik kreeg ineens een flashback naar me goeie ouwe 2-takt en dacht: Ik ga hem opknappen. zo gezegd zo gedaan. ik ben bezig met me project. het schiet aardig op..
Zover zijn we nu ongeveer. Ik ga zeer binnenkort mijn TW200 verkopen. En voor het geld wat ik daarvoor krijg heb ik vandaag (22-05-03) een SBK gekocht. Die met gouwe velgen. na een tijdje erop gereden te hebben ging een maat van me ermee op ze bek, 150 euro schade, is niet volledig betaald daarom is hij nu vage kennis.. en nu heb ik hem opgeknapt... witte velgen en blauwe kapjes...
Ik ben begonnen aan me Rs het opnieuw spuiten enzo...
ik wacht nog op me kappen en ik ga vrijdag me MHR halen!
ik moest alleen de cilinderhemd aanpassen i.v.m carterbegrenzing en nu zit het goed
nieuwe wijzerplaten
klaar
op koninginnendagmeeting:
het zijn de grappigste beren uit de buurt
http://www.aprilia2000.nl/forum
Ik had dorst ja!
BROMMERPROFIEL
In bezit van geldig brommercertificaat: JA
Aantal keer over certificaat gedaan: 1 x
Verzekerd: Uiteraard
Aantal brommers: 1
Merken + types brommer(s): Aprilia RS 50 SBK
Aantal boetes en waarvoor:
De mooiste brommer vind ik: Aprilia RS / Derbi GPR
Honda's vind ik: nog trager als dikke stront in een trechter tegen de berg op met 4 graden vorst
Suzuki's vind ik: Net zo erg
Yamaha's vind ik: Mooi, behalve de TZR
Minarelli blokjes vind ik: Snel, maar minder kwaliteit
Scooters vind ik: goed voor tijdelijk vervoer :p
Crossen vind ik: ruig
Ik wil echt niet gezien worden op een: Homo
Rijden of sleutelen: Allebei
Crossen, racen of toeren: Racen door de bergen en touren op vakantie
De juten vind ik: Helaas...
Meetings vind ik: Leuk, vooral RS meetings
Helmen vind ik: genoodzaakt
Tunen vind ik: bruut
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten
rijden: licht eraan wie
Meiden en schakels Ruig! vooral als ze RS blaast :p
Lude betekend voor mij: Een begrip...
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: lude heeft de ziekte van hedel