Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Cheeze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 756 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
8554
Loginnaam Cheeze
Volledige naam Justin
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Naarden / Oudega  
Telefoonnummer
Leeftijd 34 jaar
E-mail adres justin_overtoom at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 29-5-2005
Aantal posts 251 Zoek userposts
Profile hits 4600

mon Mbtje:


=====================================================================

Me FS1:



=====================================================================

  3 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MB Ja Ja
Bromfiets Yamaha FS1 Ja Ja
Motor Kawasaki KX250 Ja Ja

  Cheeze heeft 0 projecten toegevoegd.
Cheeze heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Cheeze 25-10-2005 23:02 Print reply

Posts: 251
jaja ik zie het
ik ga het morge erop zette
Foto;s zie je dan wel , (als het gelukt is)

 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Cheeze 26-10-2005 16:06 Print reply

Posts: 251
Hier de zadels naast elkaar:
Voor = nieuw Achter= oud




Hier is me brommer zoals ie nu is:


 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Cheeze 27-10-2005 11:42 Print reply

Posts: 251
vandaag zuigerveren binne gekregen:



kan m nu weer in elkaar zette
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Remco RS 27-10-2005 11:43 Print reply

Posts: 11463

 
Cheeze 28-10-2005 11:01 Print reply

Posts: 251
Vandaag alles weer in elkaar gezet motorblok weer in elkaar uitlaat erop , zadel vernieuwd:




 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Henk-88 28-10-2005 12:33 Print reply

Posts: 26703
Hij ziet er goed uit kerel

zuigerveren zelf gemonteerd?

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 28-10-2005 om 13:38 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Cheeze 28-10-2005 13:45 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
Hij ziet er goed uit kerel

zuigerveren zelf gemonteerd?

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 28-10-2005 om 13:38 uur.



ja zelf gedaan ging er goed omheen en cil ging er ook overheen na een enig tijdje

 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Henk-88 28-10-2005 13:56 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: justinio
[...]



ja zelf gedaan ging er goed omheen en cil ging er ook overheen na een enig tijdje



hoe heb je de maat van je zuigerveren gemeten; of ben je met je zuiger naar de bromboer gegaan?
En waren de zuigerveerslotjes (pennetjes in de geultjes van de zuiger waar je zuigerveer in zit) nog goed?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Cheeze 28-10-2005 14:15 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


hoe heb je de maat van je zuigerveren gemeten; of ben je met je zuiger naar de bromboer gegaan?
En waren de zuigerveerslotjes (pennetjes in de geultjes van de zuiger waar je zuigerveer in zit) nog goed?


Die zijn nog redelijk geod maar hij schuift er wel snell overheen maar de vorige keer had de bromboer de verkeerde gegeven dus nu had ik het aan 50cc.nl gekeken welke cil ik had en toen de bijhorende zuigerveer besteld


 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Henk-88 28-10-2005 14:19 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: justinio
[...]


Die zijn nog redelijk geod maar hij schuift er wel snell overheen maar de vorige keer had de bromboer de verkeerde gegeven dus nu had ik het aan 50cc.nl gekeken welke cil ik had en toen de bijhorende zuigerveer besteld




Stond er ook een getal bovenop je zuiger (daar kun je aan zien of het een zogenaamde 'overmaat' zuiger is) ?


En... nagekeken inmiddels?

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 28-10-2005 om 16:15 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Cheeze 3-11-2005 12:59 Print reply

Posts: 251
ja er staat iets van NI of N1 op de zuiger en ook nog een paar vage getalletjes 0 en 5 maar kan zijn dat er nog iets tussen staat hier zie je hoe het erop staat:




Ik heb geen idee wa t t betekent??? jij mischien?
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
bereheer 3-11-2005 13:02 Print reply

Posts: 1901
als je die ni omdraait krijg je "in" die kant moet naar de inlaatkant gericht zijn..

die andere getalletjes weet ik ook niet..

maar waarom vervang je niet meteen heel je zuiger? das niet eens zo duur en dan is het iig veel beter... maar 't is maar een tip
 
bloaze manne, meej diene woage!
Honda_driver 3-11-2005 13:03 Print reply

Posts: 1574
Is die 05 niet de overmaat? dus 0.5 mm oftewel een zuiger van 39.50mm?
 
Cheeze 3-11-2005 13:04 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
als je die ni omdraait krijg je "in" die kant moet naar de inlaatkant gericht zijn..

die andere getalletjes weet ik ook niet..

maar waarom vervang je niet meteen heel je zuiger? das niet eens zo duur en dan is het iig veel beter... maar 't is maar een tip


OK dus de vorige eigenaar heeft m er verkeerd ingezet ? ik zal wel kijke hoe duur een nieuw zuigertje is

 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Honda_driver 3-11-2005 13:05 Print reply

Posts: 1574
De slotjes van de veren moeten aan de inlaatkant zitten, tussen de spoelpoorten en de inlaatpoort.
 
bereheer 3-11-2005 13:05 Print reply

Posts: 1901
een euro of 12 maar voor een immi zuiger sgoed zat, als je echt kwaliteit wil moet je denken aan 30 euro
 
bloaze manne, meej diene woage!
Cheeze 3-11-2005 13:06 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_driver
De slotjes van de veren moeten aan de inlaatkant zitten, tussen de spoelpoorten en de inlaatpoort.


dan zit ie dus verkeerd om maar als ik een nieuw zuigertje koop krijg ik weer hetzelfde probleem namelijk hoe groot moet ie zijn weer op de mm nauwkeurig
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
bereheer 3-11-2005 13:06 Print reply

Posts: 1901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_driver
De slotjes van de veren moeten aan de inlaatkant zitten, tussen de spoelpoorten en de inlaatpoort.



dat niet altijd zo, ik heb meerdere zuigers gezien waarbij dat niet is...vb eurokit
 
bloaze manne, meej diene woage!
Honda_driver 3-11-2005 13:07 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: justinio
[...]


dan zit ie dus verkeerd om maar als ik een nieuw zuigertje koop krijg ik weer hetzelfde probleem namelijk hoe groot moet ie zijn weer op de mm nauwkeurig


Neem je cilinder mee naar je bromboer.

 
Cheeze 3-11-2005 13:08 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_driver
Is die 05 niet de overmaat? dus 0.5 mm oftewel een zuiger van 39.50mm?


Ik heb geen idee zou best kunne

 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
Cheeze 3-11-2005 13:09 Print reply

Posts: 251
ik ga wel naar LEERTOUWER zie het daar wel wat voor n advies ze mij geven.
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
bereheer 3-11-2005 13:10 Print reply

Posts: 1901
misschien meteen uit laten honen, dan is je compressie zeker weer maximaal

edit: 1111 ste post

Dit bericht is gewijzigd door bereheer op 3-11-2005 om 13:10 uur.
 
bloaze manne, meej diene woage!
christianos 3-11-2005 14:38 Print reply

Posts: 20445
die 0.5 op je zuiger betekent dat je zuiger 2de overmaat is

oftewel 0.5 mm groter

dus hij is 2 keer gehoond geweest, hij is nu 39.50 mm
 
Cheeze 3-11-2005 15:41 Print reply

Posts: 251
ok chill dankje

 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/65
hondacrosser 3-11-2005 18:50 Print reply

Posts: 1902
wrm heb je nie meteen en prox zuigertje erin gezet blijft langer heel en meer compressie

start dus veel makkelijker

want ik denk dat dit ook zo weer eruit kan

wil je werk niet afzeiken hoor alleen een tip
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved