Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van rebuild nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 573 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
821
Loginnaam rebuild nsr
Volledige naam harm van duijn
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats diemen  
Telefoonnummer 020-6005459
Leeftijd 38 jaar
E-mail adres nsr2 at bikerider dot com
Messenger adres
Registratiedatum 29-5-2002
Aantal posts 494 Zoek userposts
Profile hits 3962

hee mensen

ik ben de trotse eigenaar van een nsr uit 1997. mijn tiger kappen zijn helaas gesneuveld maar er zit nu een volledige stroom lijn van racing research op. mijn setup is:

- 50 snel fastarrow
- techno uitlaat
- tandwiel 13 -40
-18 mm keihin
- 4 bak
- top: 85km/h

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
rebuild nsr heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  rebuild nsr heeft 0 projecten toegevoegd.
rebuild nsr heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

scania 4-3-2003 22:55 Print reply

Posts: 1114
hoi,

ik zie dat jij online ben,en ik ben nog maar net begonnen op deze site.
ik heb een vraagje: is het frame van een mbx80 het zelfde als een nsr????

ik zit er aan te denken om een mbx met een 110 te kopen,maar maak me een beetje zorgen om de politie ivm dat originele 80 frame

alvast bedankt he
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
scania 4-3-2003 22:56 Print reply

Posts: 1114
gave brommer trouwens, die nsr zonder kappen
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Nick - Administrator 4-3-2003 23:54 Print reply

Posts: 4967
Je kunt beter even een topic maken voor dit soort vragen, of als je het persoonlijk wil vragen even een inbox message sturen

User Profiles zijn daar namelijk niet echt voor bedoeld...
 
scooters4ever 11-5-2003 21:18 Print reply
Posts: 60
haha, jij woont in diemen he , daar was ik laatst en dan zag ik je rijden, had jij een nsr met 2 ronde koplampjes ?

zo ja, dan heb ik je gevlamd (met me runner, denk maar eens goed na)
 
Get out of the way!! I'm coming through
rebuild nsr 11-5-2003 22:39 Print reply
Posts: 494
ken best wezen me brommer rijd erg kut momenteel ga na me examen ff ander krukasje erin zetten en een 6 bak, met m,n 98cc malossi k heb nu racekuipen btw. kom dan nog maar es langs
 
nothing beats a cubic inch
scooters4ever 11-5-2003 23:51 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

ken best wezen me brommer rijd erg kut momenteel ga na me examen ff ander krukasje erin zetten en een 6 bak, met m,n 98cc malossi k heb nu racekuipen btw. kom dan nog maar es langs


ach, 98 cc malossi volges mij wordt dat helemaal niet gemaakt, en als het wel zo is kan et nooit veel zijn, zeker weer van dat slijtijzer troep , op zulke uitdagingen ga ik niet in , want dat is zielig voor je

Dit bericht is ge-edit door scooters4ever op 11-5-2003 23:53
 
Get out of the way!! I'm coming through
Scooter-freak 11-5-2003 23:59 Print reply
Posts: 85
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

ken best wezen me brommer rijd erg kut momenteel ga na me examen ff ander krukasje erin zetten en een 6 bak, met m,n 98cc malossi k heb nu racekuipen btw. kom dan nog maar es langs


Jonge, die staat. als jou wannabe 98cc goed loopt dan kom ik s ffies langs. kijken of jij met 98cc tegen mijn 70cc'tje kan opschakelen. Kzou maar flink gaan oefenen misschien dat je dan de achterstand van je tot binnen de 100 meter kan beperken voordat we bij de 100 zijn.


Dit bericht is ge-edit door Scooter-freak op 12-5-2003 0:01
 
nope
rebuild nsr 12-5-2003 16:35 Print reply
Posts: 494
kom maar op stelletje kutviolen, scooters zijn voor wijven die het te ingewikkeld vinden om te schakelen, en als je tog zo mans bent, gaan we ook ff in de bergen rijden ken jij na een 1 helling je v- snaar gaan zoeken want die is dan volledig weggebrand en ik schakel rustig verder ---------->>>> weer een voodeel van een schakel. trouwens als je geen verstand van malossi cilinders hebt houd dan lekker je bek dicht
 
nothing beats a cubic inch
jeroen 12-5-2003 16:35 Print reply

Posts: 15066
hmmm...zijn er woorden voor zulke skoetkloten?

hebben ze niet door dat ze alleen zichzelf zwaar aan het verneuken zijn?

98 malossi niet gemaakt?
lees dan ook GVD wat er staat...
110 = 98cc

 
martinus83 12-5-2003 16:38 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scooter-freak





jij moet nou even gauw je bek dicht houden, overal begin je weer te kutten over die kut wijfe tuperware dinge

dus bek dicht met dat geouwehoer over schakel vs scoot, ga dat maar ergens anders doen...
 
Boerke [Mathieu] 12-5-2003 17:11 Print reply

Posts: 1501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooters4ever

[...]


ach, 98 cc malossi volges mij wordt dat helemaal niet gemaakt, en als het wel zo is kan et nooit veel zijn, zeker weer van dat slijtijzer troep , op zulke uitdagingen ga ik niet in , want dat is zielig voor je

Dit bericht is ge-edit door scooters4ever op 11-5-2003 23:53


weet jij hoe zielig jij bent, beetje iedereen zn profiel te verneuken
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
rebuild nsr 12-5-2003 17:20 Print reply
Posts: 494
jullie blaten altijd over evo en manston maar dat zijn cilinders van 300 euro als je dat geld aan een nsr cilinder uitgeeft stijg je op
 
nothing beats a cubic inch
scooters4ever 12-5-2003 17:53 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

jullie blaten altijd over evo en manston maar dat zijn cilinders van 300 euro als je dat geld aan een nsr cilinder uitgeeft stijg je op


mijne was 299,95
 
Get out of the way!! I'm coming through
Bullet 12-5-2003 17:55 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooters4ever

[...]


mijne was 299,95


zozo dan ben je stoer!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-5-2003 17:56 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

jullie blaten altijd over evo en manston maar dat zijn cilinders van 300 euro als je dat geld aan een nsr cilinder uitgeeft stijg je op


nou uhh ff niet zo lullen kerel een evo cilinder of manston is ook gewoon kankersnel en veel mooier (spoelpoorten e.d.) dan alle nsr cilinders

jij met je ?110cc? rijdt net zo hard als een scootertje met leuke setup van 70cc...trek je conclusie!

(ik rij geen scooter maar jij lult te veel!)
 
nobody fuck with us!!
scooters4ever 12-5-2003 18:00 Print reply
Posts: 60
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]


nou uhh ff niet zo lullen kerel een evo cilinder of manston is ook gewoon kankersnel en veel mooier (spoelpoorten e.d.) dan alle nsr cilinders

jij met je ?110cc? rijdt net zo hard als een scootertje met leuke setup van 70cc...trek je conclusie!

(ik rij geen scooter maar jij lult te veel!)



hahah, zo mag ik het horen oscar. mensen lullen te veel onzin.
 
Get out of the way!! I'm coming through
Blukaap 12-5-2003 18:01 Print reply

Posts: 10006
Maar als je een "110" voor NSR fatsoenlijk aanpakt, dan kun je er wel veel vermogen uit trekken, het zal alleen enige moeite kosten (en je zult veel moeten laten maken ipv het kant en klaar in een doosje te kunnen kopen).

Optrekken zul je dan nog niet winnen waarschijnlijk, maar over een wat langere sprint kun je best winnen waarschijnlijk.
 
Bastila is lief
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-5-2003 18:01 Print reply

Posts: 7007
jah is toch zo honda is gewoon niet zo supersnel als hij hier loopt te beweren...tuurlijk het loopt heerlijk !
maar ja met zo veel cc?s nog steeds zo langzaam gaan...dat schiet niet echt op...het is wel vet enzo maar ja als je met een 70cc op scoot net zo hard kan als een 93cc op 6baks blok...

scootz zijn gewoon snel...

edit: ja ok blukmeester dat is ook waar maar dan nog...je hebt zo veel cc?s nodig!

OK dat racerij spul van Honda is wel vet !
maja dat zijn me nogal wat aanpassingen

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 12-5-2003 18:03
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 12-5-2003 18:25 Print reply

Posts: 10006
70cc kan je ook snel krijgen, stop d'r maar zat tijd in .

Mijn 98cc cilinder had 14,2PK@8000rpm met een poepgoedkope setup en licht getuned.
Vind ik niet echt weinig eigenlijk.
 
Bastila is lief
Scooter-freak 12-5-2003 22:35 Print reply
Posts: 85
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

70cc kan je ook snel krijgen, stop d'r maar zat tijd in .

Mijn 98cc cilinder had 14,2PK@8000rpm met een poepgoedkope setup en licht getuned.
Vind ik niet echt weinig eigenlijk.


Jah 14,2 pk klink dan wel lekker en veel, maar opzich is het nog veel te weinig power voor een 100cc toch. als je als kijkt dat een rs125 zon 29 pk heeft. zou je met deze 100 wel rond de 20 moeten komen toch.
 
nope
Boerke [Mathieu] 12-5-2003 22:43 Print reply

Posts: 1501
je let niet goed op
hij zeg; @ 8000 tpm

wie zeg in godsnaam dat dat zn top was??????

Dit bericht is ge-edit door boerke_perdaems op 12-5-2003 22:43
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-5-2003 22:44 Print reply

Posts: 7007
nou ik geloof wel dat dat z?n piekvermogen was hoor
 
nobody fuck with us!!
Scooter-freak 12-5-2003 22:47 Print reply
Posts: 85
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boerke_perdaems

je let niet goed op
hij zeg; @ 8000 tpm

wie zeg in godsnaam dat dat zn top was??????

Dit bericht is ge-edit door boerke_perdaems op 12-5-2003 22:43


Nou het lijkt me sterk dat als zon ding 20pk heeft dat ie dan zegt 14,2 @ 8000 tpm. als je zoiets vermeld dan is het meestal de maximale pk's bij een bepaald toerental wat erbij vermeld word.
 
nope
Blukaap 13-5-2003 0:01 Print reply

Posts: 10006
14,2PK topvermogen bij 8000rpm, heel lastig jah.

En een RS'je heeft z'n 29PK ook niet zomaar ffkes bij 8000rpm ofzo.
En die heeft nog eens een kleine 30cc meer....


RS125: 30 pk @ 11.250 t.p.m.
Zal wel vermogen aan de krukas zijn, dus nog ~15% d'r af voor vermogen aan het achterwiel (want bij mij is ook aan het achterwiel gemeten).
Houd je 25,5PK over.
Geeft een BMEP van 8.
Ik had ook een BMEP van 8, dus als ik op 11250rpm topvermogen had en 30cc meer, dan had ik net zoveel vermogen als die RS125.

Maar dat had ik niet (en mijn logica slaat ook niet ergens op, maar is maar om te laten zien dat het vermogen van m'n NSR nou niet echt laag is ofzo).


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 13-5-2003 0:05
 
Bastila is lief
Scooter-freak 13-5-2003 15:29 Print reply
Posts: 85
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

14,2PK topvermogen bij 8000rpm, heel lastig jah.

En een RS'je heeft z'n 29PK ook niet zomaar ffkes bij 8000rpm ofzo.
En die heeft nog eens een kleine 30cc meer....


RS125: 30 pk @ 11.250 t.p.m.
Zal wel vermogen aan de krukas zijn, dus nog ~15% d'r af voor vermogen aan het achterwiel (want bij mij is ook aan het achterwiel gemeten).

Geeft een BMEP van 8.
Ik had ook een BMEP van 8, dus als ik op 11250rpm topvermogen had en 30cc meer, dan had ik net zoveel vermogen als die RS125.

Maar dat had ik niet (en mijn logica slaat ook niet ergens op, maar is maar om te laten zien dat het vermogen van m'n NSR nou niet echt laag is ofzo).


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 13-5-2003 0:05



Jah alleen de rs125 heeft op zen achterwiel maar een verlies van 0,7 pk, dus 29,3 pk

Dit bericht is ge-edit door Scooter-freak op 13-5-2003 15:31
 
nope

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved