Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Cassebrom

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7994
Loginnaam Cassebrom
Volledige naam
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres casseman at gmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 4-4-2005
Aantal posts 13 Zoek userposts
Profile hits 404

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
Cassebrom heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  Cassebrom heeft 0 projecten toegevoegd.
Cassebrom heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

MT70-nolimit 4-4-2005 18:58 Print reply

Posts: 4322
Eerste

Brommers?
 
gaat lang goed
zundappchefke 4-4-2005 21:10 Print reply

Posts: 1715
2de en zijn brommers kome nog
Post reply in: Oude brommer in elkaar zetten.
over nieuwe dan maar

je hebt een luchtfilter daar aan zit je carb die vast zit aan het sputi stuk dat aan je cilinder vast zit
de carb zit ok vast aan de bensine thank
de carb zorgt voor een goed mengsel voor verbranding
maar de cilinder bestaat uit 3 delen cilinder zelf de zuigers die ip krukas zit (kom ik op terug) boven op de cilinder zit de pet die het geheel afsluit
aan de cilinder zit de uitlaat
maar de krukas zit vast aan de zuiger en zit tussen 2 carter delen geperst/opgesloten
de kruk as lagers in 2 lagers en wachter de lagers zitten je keeringen
een de linkse kan van het karter kom het koppelings gedeelte( je hebt natte plaats koppeling en droge ) die door de krukas aan gedreven word oodr middel van tandwiel overbrenging
de koppeling zit een asje aan wat door het crater deel steekt naar het rechter toe daar aan zitten de versnellingen vast (weet niet of dat bij alemaal zo is)
naast het asje van de koppeling zit nog een asje met de zelfde tandwiele aleen dan in precies de andere volgoorde dit asje steekt door het rechter cartergedeelte uit waar je ketting tandwiel op komt
in dat asje komt een deel van de schakelklok
die er voor zorgt welek versnelling hij pakt


aan de rechter kant van de krukas komt de onstekkign in de kruk as zit een inkeeping war een zogenoemt half maantje in past(kom ik zo op terug) om de kruk as heen komen je onstekkings spoelen en je kontaktpunten die er voor zorgen dsat ie op tijd staat (kom ik op terug )
als dit alles er op zit komt er een vlieg wil op de kruk as met de zelfde inkeeping als op de krukas en met het halve maantje op de krukas
het halve maantje zet je er op en nu kan het vlieg wiel er ook op het vlieg wiel laat je contakt punten open en dicht gaan
op het moment dat je zuiger boven is gaan je contaktpunten open en komt er een vonk vrij die er vooor zorgt dat het mengsel wat je carb maakt ontploft dor de ontpoffing word de zuiger naar benede geduwt en komt de krus as in beweging wat alles aandrijft
de gassen die vrij komen worden door de uitlaat afgevoert

dit is een beetje het prensiepe hoe die in elkaar zit
kan goed niet helemaal met jou blok klopen maar gaat om het prensiepe (weet nei hoe je da schrijft)

sorrie vor de spel fouten als ze er in zitten





 
verhuist maar blijft het zelfde
SavagePielk 4-4-2005 21:32 Print reply

Posts: 4562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchefke

2de en zijn brommers kome nog
Post reply in: Oude brommer in elkaar zetten.
over nieuwe dan maar

je hebt een luchtfilter daar aan zit je carb die vast zit aan het sputi stuk dat aan je cilinder vast zit
de carb zit ok vast aan de bensine thank
de carb zorgt voor een goed mengsel voor verbranding
maar de cilinder bestaat uit 3 delen cilinder zelf de zuigers die ip krukas zit (kom ik op terug) boven op de cilinder zit de pet die het geheel afsluit
aan de cilinder zit de uitlaat
maar de krukas zit vast aan de zuiger en zit tussen 2 carter delen geperst/opgesloten
de kruk as lagers in 2 lagers en wachter de lagers zitten je keeringen
een de linkse kan van het karter kom het koppelings gedeelte( je hebt natte plaats koppeling en droge ) die door de krukas aan gedreven word oodr middel van tandwiel overbrenging
de koppeling zit een asje aan wat door het crater deel steekt naar het rechter toe daar aan zitten de versnellingen vast (weet niet of dat bij alemaal zo is)
naast het asje van de koppeling zit nog een asje met de zelfde tandwiele aleen dan in precies de andere volgoorde dit asje steekt door het rechter cartergedeelte uit waar je ketting tandwiel op komt
in dat asje komt een deel van de schakelklok
die er voor zorgt welek versnelling hij pakt


aan de rechter kant van de krukas komt de onstekkign in de kruk as zit een inkeeping war een zogenoemt half maantje in past(kom ik zo op terug) om de kruk as heen komen je onstekkings spoelen en je kontaktpunten die er voor zorgen dsat ie op tijd staat (kom ik op terug )
als dit alles er op zit komt er een vlieg wil op de kruk as met de zelfde inkeeping als op de krukas en met het halve maantje op de krukas
het halve maantje zet je er op en nu kan het vlieg wiel er ook op het vlieg wiel laat je contakt punten open en dicht gaan
op het moment dat je zuiger boven is gaan je contaktpunten open en komt er een vonk vrij die er vooor zorgt dat het mengsel wat je carb maakt ontploft dor de ontpoffing word de zuiger naar benede geduwt en komt de krus as in beweging wat alles aandrijft
de gassen die vrij komen worden door de uitlaat afgevoert

dit is een beetje het prensiepe hoe die in elkaar zit
kan goed niet helemaal met jou blok klopen maar gaat om het prensiepe (weet nei hoe je da schrijft)

sorrie vor de spel fouten als ze er in zitten







ik ga je spelfouten al niet eens meer tellen...
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved