Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van -rik-

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 694 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7950
Loginnaam -rik-
Volledige naam - -
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats -  
Telefoonnummer
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres Verborgen
Messenger adres -
Registratiedatum 31-3-2005
Aantal posts 186 Zoek userposts
Profile hits 2337

  3 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Gilera GSM Nee Nee
Overig Zelfbouw Overig Nee Nee
Overig Zelfbouw Overig Ja Nee

  -rik- heeft 0 projecten toegevoegd.
-rik- heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

HONDA MT FRIESLAND 15-6-2005 15:01 Print reply
Posts: 79
joepie eerste
welkom
 
/
nsrracer 1-9-2005 9:26 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MT FRIESLAND
joepie eerste
welkom


blij

welkom btw

 
Tuning_Centre_Tax 5-11-2005 13:57 Print reply

Posts: 901
Welcome,

#3
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
BIET 7-4-2006 21:43 Print reply

Posts: 22355
leuk gespoten die kappen

@ mense hierbove:
check de registratiedatum ff

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 7-4-2006 om 21:44 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
-rik- 7-4-2006 21:49 Print reply
Posts: 186
kom al langer op dit topic mischien al vanaf ik 13 was maar vind het niet nodig om overal op te reageeren
 
TSX-man 8-4-2006 18:15 Print reply

Posts: 376
is zeker netjes gespoten
 
-rik- 8-4-2006 23:00 Print reply
Posts: 186
t kost wat(veel moeite) maar dan heb je ook wat
 
G-Force 22-5-2006 21:19 Print reply

Posts: 4603
waarom gaat je GSM maar 70? mijne gaat bijna 80 met de std 12mm carb
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
-rik- 22-5-2006 21:55 Print reply
Posts: 186
als ik hem zwaarder zou vertanden zou hij ook wel 80 rijden en van een grotere carburateur gaat je top niet persee omhoog, bij mij ging hij er alleen lekkerder door optrekken
 
G-Force 22-5-2006 21:58 Print reply

Posts: 4603
kweet niet wat de ori vertanding is, mijne heeft nu 15-46 en trekt perfect(=snel)
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
-rik- 22-5-2006 22:08 Print reply
Posts: 186
iedere brommer is verschillend en er kan dus ook verschil zitten in de top snelheid, ik heb ook nooit iets aan die snelheid proberen te doen omdat ik het een mooie snelheid vind, als ik snel wil gaan pak ik wel een andere brommer of motor uit de schuur
 
-rik- 22-5-2006 22:09 Print reply
Posts: 186
maar als ie af is (over een paar weken) zet ik hem te koop
 
Skeez 22-6-2006 23:59 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rik-
ow en goud als ondergrond word wel gebruikt (ik heb die voorbeeld plaatjes ervan gezien met verschillende onderlagen en dat is ook super pimp)
alleen vraag ik me af wat goude basis lak wel niet moet gaan kosten???? of je neemt een mooie kleur geel met metallic erdoor????


Sorry was even frikandellen aan 't eten , maar waarom zou goudmetallic duurder zijn dan zilvermetallic?
Maar door over die goude (of zilvere) ondergrond een ietwat transparante kleurlaag te spuiten krijg je een diepere (meer metallic) kleur, of wat is het voordeel? En de kleur wordt donkerder namate het aantal lagen 'inktlak' (lees: dikte van de inktlak) overheen spuit? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
-rik- 25-6-2006 19:13 Print reply
Posts: 186
ja zo is het prcies en ik denk dat goud heel duur is omdat daar heel veel pigment in zit (maar laatje t ff horen als je alles heb? en je een foto heb)
 
Chantal MX50 15-7-2006 22:24 Print reply

Posts: 12721
volgens mij heb je de gallery's een beetje dubbelaangemaakt, inbox een mod even ofzo

wel leuke klompen hoor
 
BF oma!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved