Het opvoeren van een brommer is leuk, maar het moet wel veilig blijven.
Nou, ik heb dus een mtx-sh, vrij snel al zeg ik het zelf, uiterlijk is nog niet klaar, ben er nog meeh bezig.
Jan-Joris sh en Bassie_nr1, ik dus kunnen heel wat vinden we zelf
wahaha, dus voor al uw vragen, ga naar:
Kurkiej en Bassiej Tuning and Design
Zow hiet dan eindelijk onze 1e 2 projectjes. ik ben bezig om een spruitstuk te maken voor dubbele carbs. Zal weinig nut hebben kwa prestatie maar wel leuk om te proberen.
2 13mm carbs van honda mtx-sh. We zien wel hoe het loopt.
2e projectje is meer van mezelf. ik ga mijn originele uitlaat van mijn honda mtx-sh onderlangs lassen met een dikkere voorbocht en dikkere eindpijp. Waarschijnlijk onderlangs of meer zoals op een cr125 zit bijv. in die vorm.
Foto's van bijde projectjes komen later.
www.guikema.nl, daar werk ik nou dan
En hier is ie dan, mijn Honda mtx-sh, ben nuw de zijkapjes nog ff aan het spuiten. Het schiet al aardig op.
Hier is hij in de bijna af staat, het word al steeds beter, zwart is mooi man, Ghostrider style
Topsnelheid van 102 kilometer in het uur
Setup:
70cc Zeta met iets bijgewerkte spoelpoorten en uitlaatpoort
50cc cilinderkop
20 mm mikuni 2 bouts
160 sproeier, mischien meot er nog een 170 maar dat komt later
snel gemaakt 20 mm spruitstuk, glad gemaakt.
proma uitlaat met proma uitlaatdemper
onbegrensde luchtfilterslang en de dop boven van het filterhuis af.
Aanschouw hier de Yamaha fs1 se. Ben er erg trots op maar helaas moet hij het pant verlaten voor een Yamaha fs1 2ru
Zulke vrouwen kom ik nou dus nooit in levende lijve tegen he
Hier mijn sheriff, licht momenteel in onderdelen en is
te koop te koop te koop te koop te koop te koop te koop en of te ruil.
Mijn nieuwe helmpje is in da house, met natuurlijk een donkerder visiertje in mijn crossbril:>
Hier zie je mij op een quadje, een Acces Streak 70cc ac
Hier een super mooi voorkapje. Te koop bij 50cc.nl Zou erg mooi staan op mijn mtx-sh samen met een ander voorspadbord. Is leuk voor de toekomst
Donderdag 23 Juni, schuivertje gemaakt met de brommer. Ik kwam aanrijden op een bocht, ik stuur mooi in, en toen was de grip van mijn voorwiel in 1 keer verdwenen. Dus, daar gleed ik mooi op mijn kont.
Gelukkig geen schade aan de brommer op wat kleine krasjes na en een verbogen voetrempedaal.
Zelf alleen was schaafwondjes en een beetje pijn aan de knie.
Zow, Quad huren???? Ga naar
WWW.ROLSTOELQUAD.NL of ga naar
WWW.GUIKEMA.NL
Vraag via Guikema.nl, de voorwaarden voor het huren van een Quad, er is eventueel ook een crossbaan beschikbaar.
Ik vroeg mij zow is af of er mensen hier op het forum ervaring hebben met een Malagutie XSM.
Ik heb er zelf wel redelijk goede ervaringen meeh.
Ten 1e: Hij is zeer makkelijk op te voeren, Je hoeft alleen maar de electronische toeren begrenzer eraf te halen en dan loopt hij op de teller al 95.
Het uiterlijk is wel redelijk, Ziet er neit verschrikkelijk uit maar er blijven wel wat aandacht puntjes over.
Hij trekt zonder de Toeren begrenzer zeer snel op, echt heel fijn is dat, de koppeling is ook heel fijn.
De achterrem is eigenlijk vrij slecht te doseren, het is Stop Or Go.
De versnellingsbak laat ook de wensen over, om hem in zijn vrij te krijgen heb je soms even geduld nodig en om de 6e versnelling te vinden ben je wel even bezig. Het blok van deze brommer is dan ook geen AM6.
In groote lijnen is dit een zeer mooi brommer met een heel mooi geluid en een zeer mooie snelheid.
Trouwens, deze brommer is eigniljk hetzelfde als de Yamaha DT van 2003?? Kan dat kloppen. Ze komen uit dezelfde fabriek en van dezelfde lopende band, het enigste verschil is de kleur en de stikkers en natuurlijk de Doos waar hij voor transport in komt.
Zijn er nog meer mensen die op deze brommer hebben gereden of er eentje in het bezit hebben??
Trouwens ik weet er eentje te koop, dus ben je enthousiast en wil je er een, Inbox me maar.
17-08-2005
Zow, gister mijn grootste sleutelblunder gemaakt. Via mijn spruitstuk een ringetje in mijn cilinder laten vallen. Ik dacht dus dat ie op de grond was gevallen, ik vind dus precies zo een zelfde ringetje terug. Bleek hij toch nog in mijn cilinder te zitten, ik weet testrijden, had net mijn spruitstuk uitgevijlt, ( heel mooi geworden trouwens ) en naar een paar 100 meter hoorde ik gekras en blokeerde mijn achterwiel,
Resultaat, het hele zootje vastgenaait, gelukkig niet heel veel schade, mijn zuiger is naar zijn grootje en er mist een klein stukje van mijn cilinderwand vlak bij mijn spoelpoort, is mabey nog wel bij te werken maar koop toch maar een nieuwe, deze cilinder is wel te gebruiken voor experimenten, wat bijvijlen en wie weet wat er van komt.
Zie hier de bijgewerkte cilinder, de Zeta 70 cc, er was een beschadiging bij de spoelpoort, deze is weer bijgewerkt, ook direct de uitlaatpoort een heel klein beetje bijgewerkt, wie weet wat er van komt.
[img_large]http://img380.imageshack.us/img380/1710/foto0232yu.jpg [/img_large]
Zie staat de Malagutie er bij ons op het werk erbij, is het niet een beauty
Hier mijn uitlaat dempertje
Leuk hoor, ziet er zeer gaaf uit, kan ik vast ook wel
Hier de oude puch van Jan-Joris sh
Chek hier mijn oude puchje toen ik hem net had gekocht
Ben afgelopen vrijdag 30-09-2005 aangehouden met:
-Een meisje zonder helm achterop
-Ik reed midden in de stad waar het niet mocht, ( terwijl het 12 uur 's nachts was )
-Geen certificaat bij me, heb er wel een, dus hun gingen hem natrekken, konden ze hem niet vinden in de computer :S gvd. Ze zouden het later die avond nog is proberen en hebben mijn gegevens nu, als ze hem dan nog niet konden vinden in de computer dan kreeg ik de bekeuring als nog
-Mijn koplamp lampje was blauw en dat mocht niet, Kut Joden. Maargoed
Gelukkig is het bij een waarschuwing gebleven, maar vind het nog steeds dikke teringleiers die politie
07-10-2005
Gvd nu dus toch he. Bekeuring, blauwe koplamp, 40.00 Euro, zal mijn reed ff afwegen met die stontbekeuring, laat hem die blauwe lamp ff in zijn reed stoppen.
KILL THE MOTHER F*CKING COP'S