Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 459 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 160315













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 97 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BIET 22-2-2010 20:33 Print reply

Posts: 22355
Zaterdag gaan we losch! op hete sletten
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 22-2-2010 20:34 Print reply

Posts: 60390
ik snap wel dat jij zoveel gezeur hebt met jessica
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 22-2-2010 20:35 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik snap wel dat jij zoveel gezeur hebt met jessica

Wat . Alsof ik tegen haar zeg dat ik los ga met hete sletten , dat zou zelfmoord zijn
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 24-2-2010 3:23 Print reply

Posts: 29286
Kenny en verveling slaat toe op tjetter.nl

's nachts mensen pesten met rick roll
ik = a voice from the sky

de ander: we prate nu al bijna 10 minuten
de ander: das best leuk
de één: Ja xd
a voice from the sky: [geenzorg.org] XD
de ander: -bang-
de één: Wiesda?XD
de één: Ahahaha
de ander: eh
de ander: ik weet niet wie a voice from the sky is
de ander: geenzorg.org
de ander: ik vind het al een enge naam
de ander: ;l
de één: Ahahahahax
de één: xd
de ander: omg
de één: o.o
de ander: mijn colablikje ontplofte
de ander: letterlijk
de ander: ;l
de één: xd




Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 24-2-2010 om 3:23 uur.

deel 2:

ik= het orakel

de ander: VERTEL
de één: vertel wat? :P
de één: me bijnaam? xD
het orakel: [rickroll.nl] XD
de ander: Ja, je bijnaam
de ander: Wat? Het orakel? WTF XD
de één: niet op klikke :S
de één: want dan moet
de één: je
de één: heel vaka op enter drukken
de ander: Ja.
de ander: Daaar kwam ik dus achter xD


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 24-2-2010 om 3:48 uur.
 
Freddy-fish 24-2-2010 17:34 Print reply

Posts: 2129
he biet, weet jij miss. hoe ik kan zien of een gilardoni cilinder voor am6 versie 1 of 2 is?

 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Royal Club 24-2-2010 17:39 Print reply

Posts: 60390
staat er op.

maar ori tzr cilinder is top performances, geen gilardoni
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 24-2-2010 23:56 Print reply

Posts: 60390




 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 24-2-2010 23:57 Print reply

Posts: 29286
Adriën nieuwe geile auto?

Waar is de KHU sticker?
 
2SLOW4ME 25-2-2010 0:11 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Zaterdag gaan we losch! op hete sletten



 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
pieke.faessen 25-2-2010 0:13 Print reply

Posts: 372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Adriën nieuwe geile auto?

Waar is de KHU sticker?

khu moet niet als sticker. dat moet je erin krassen.
 
Motorhispania RX te koop. 600 euro. PM!!
BIET 25-2-2010 12:27 Print reply

Posts: 22355
, niet eens foto's van de racestrepen .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gieli0 25-2-2010 20:27 Print reply

Posts: 380
kheb de af1
 
ja ja
Stiffmeister 26-2-2010 19:55 Print reply

Posts: 1582
.. Retro Active
Maup 26-2-2010 20:48 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patrick_gpr
http://raresportbike...p-mc28-143-for-sale/


Over een maandje staat hij bij Adriën in de garage
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 26-2-2010 20:49 Print reply

Posts: 60390
bij mij, want adrien heeft geen garage, tenzij ie dat ding op zn kamer wil stallen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Fallie 26-2-2010 20:51 Print reply

Posts: 1163
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup [...] Over een maandje staat hij bij Adriën in de garage
ff 12000 dollar aftikken
 
Maup 26-2-2010 20:55 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fallie
[...]


ff 12000 dollar aftikken


9000 euro is dat toch ongeveer?
Weet niet hoe zeldzaam die dingen zijn en wat een normale prijs is, maar t lijkt me niet al te duur

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij mij, want adrien heeft geen garage, tenzij ie dat ding op zn kamer wil stallen


Oei, das wel kut voor je
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 26-2-2010 21:17 Print reply

Posts: 60390
waar ga je heen? euhrrrrr, rondje fietsen..

met een helm?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 26-2-2010 23:27 Print reply

Posts: 22355
Gvd wat een geil ding, ik moet duidelijk m'n vriendin verkopen .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Pixl 2-3-2010 7:35 Print reply

Posts: 3125
Biet, ff vraagje over bewerken van de uitlaatpoort (:

Ik wil bovenin graag wat meer vermogen, en Kenny zei dat ik dan de uitlaatpoort in het midden moet verbreden.

Wat voor invloed heeft het om de uitlaatpoort aan de bovenkant of de onderkant te verbreden dan?

klopt 't btw dat ik m'n uitlaatpoort maximaal 34mm breed moet maken bij een boring van 41,75mm?

als je wil mag je antwoord hier wel posten; http://www.brommerfo...jects/showtopic/1811 om alles bij elkaar te houden enzo

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 2-3-2010 om 8:20 uur.
 
So fuckin' what!?
kenny77 2-3-2010 11:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
Ik wil bovenin graag wat meer vermogen, en Kenny zei dat ik dan de uitlaatpoort in het midden moet verbreden.




Dat heb ik niet gezegd?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zoals ik het gemerkt hebt is als je de uitlaatpoort breed maakt aan de bovenkant dat hij het vermogen meer in een smaller gebied, maar wel iets krachter erin komt.
Dan bijv, de uitlaatpoort in het midden het breedste maken, dan loop het vermogen gelijdelijker op.
(kan het me ook verbeeld hebben, maargoed. )
Uitlaatpoort hoeft niet zo breed te zijn onderin.

 
Pixl 2-3-2010 11:21 Print reply

Posts: 3125
hm toch wel;

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Ghehe, "foto apparaat" klinkt zo lekker ouderwets ik snap je wel natuurlijk, maar vind ik ff grappig

maar dat kan ik zo wel ff doen dan ja, ik ben alleen stom vergeten om een poortmapje te maken van hoe 't nu is.

En opzich hoeft het vermogen niet geleidelijker op te lopen, ik wil alleen bovenin meer toeren. Of zou ik dat ook kunnen bereiken met het verbreden van de uitlaatpoort in het midden?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hehe, ik ben ouderwets.

Dat kan je ook wel bereiken met de uitlaatpoort in het midden verbreden.


 
So fuckin' what!?
kenny77 2-3-2010 11:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
hm toch wel;

[...]



[...]




Maar je had hem wel al 2mm omhoog gehaald, en zoals ik het opvatte was je vraag , moet ik perse de uitlaatpoort bovenaan verbreden om meer toeren te maken of kan dat ook als de uitlaatpoort in het midden is verbreed.
Aangezien je hem al omhoog hebt gehaald.
 
Pixl 2-3-2010 11:32 Print reply

Posts: 3125
hm dat bedoelde ik niet echt, mijn vraag was meer hoe ik bovenin toeren ook weer de trekkracht kan krijgen. Of ik dan de gehele poort moet verbreden of alleen bovenaan of onderaan

beetje kut uitleggen zo, maar ik hoop dat je me snapt ;p

en, klopt die maximale verbreding van 34 mm ongeveer? dat zou dan 34mm breed zijn op de poortmap
 
So fuckin' what!?
kenny77 2-3-2010 11:39 Print reply

Posts: 29286
34mm is te ver, je zit nu op 73% van de boring, normaal wordt ook wel 65% aangehouden heb je een kwaliteits zuiger/zuigerveren ,wordt er naar ongeveer 70% gegaan en dan slijt het nog erg snel.
Met immi kwaliteit lijkt me dit riskant.


 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 97 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved