Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriƫn B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 160709













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 90 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BIET 13-1-2010 19:58 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ff tjekken :P waar moet die code staan ? zie niks, staat alleen op de zijkant AM7R o.i.d. , maar dat hebben ze allemaal ?

Jup, dan is het een Manston, die spoelers staan ook niet zo heel extreem standaard. Vlinder is gewoon veel groter dan een NG en ligt ook wat hoger. NG heeft kleine poortjes, kijk maar op de eerste pagina van mijn profiel, dat is een NG.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:00 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Jup, dan is het een Manston, die spoelers staan ook niet zo heel extreem standaard. Vlinder is gewoon veel groter dan een NG en ligt ook wat hoger. NG heeft kleine poortjes, kijk maar op de eerste pagina van mijn profiel, dat is een NG.

hmzz, maar ik heb het idee, (na wat rekenwerk) dat hoger gaan met de uitlaatpoort niet meer echt een optie is? staat al vrij extreem ofnie?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

hmzz, maar ik heb het idee, (na wat rekenwerk) dat hoger gaan met de uitlaatpoort niet meer echt een optie is? staat al vrij extreem ofnie?

Kan wel iets hoger inprincipe, anders zou je je spoelers nog eens moeten nameten.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:03 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Kan wel iets hoger inprincipe, anders zou je je spoelers nog eens moeten nameten.

trek dalijk ff het kopje eraf , sowieso moest dat even, om te kijken hoe het wantje zich gehouden heeft, was al niet meer in topstaat



Edit: duikel nu even de kelder in

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 13-1-2010 om 20:04 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:04 Print reply

Posts: 22355
Sowieso is bij een goede squis je Deckheigt in die cil 0.7 . Kopje heeft 0,0 squisruimte.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:05 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Sowieso is bij een goede squis je Deckheigt in die cil 0.7 . Kopje heeft 0,0 squisruimte.

joa, ik weet , staat nu op 0.65 loopt verder prima, niet dat er alles uitgehaald word met die 50cc turbokut pijp
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:19 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

joa, ik weet , staat nu op 0.65 loopt verder prima, niet dat er alles uitgehaald word met die 50cc turbokut pijp

Ga ff tunen en opmaat maken oid .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:35 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ga ff tunen en opmaat maken oid .

opmaat komt er nog voor dat cilindertje ja is echter niet mijn verantwoordelijkheid ik zorg alleen dat hij de maten krijgt, de pijp moet 'ie zelf knutselen
ff gemeten :

timingen:

spoel :125
boost :122.5
uitlaat :196


blowdown van 35.5

En dit klopt 100 procent zekerste weten
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:36 Print reply

Posts: 22355
Apart, en die uitlaat is onaangeraakt?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:37 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Apart, en die uitlaat is onaangeraakt?

niks aan gedaan, is gewoon gietwerk te zien, geen schuurwerk.

AM7R staat er idd op. heb hem nu naast me liggen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:45 Print reply

Posts: 22355
Appart, zijn niet de timingen die ik mij herinner. Maar ik sla het nooit op, wel jammer in dit soort gevallen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:50 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Appart, zijn niet de timingen die ik mij herinner. Maar ik sla het nooit op, wel jammer in dit soort gevallen.

wat is het normaal dan ong?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:50 Print reply

Posts: 22355
Geen idee, maar dit is het iig niet .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Geen idee, maar dit is het iig niet .


kan je het ff opzoeken?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BIET 13-1-2010 20:51 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]


kan je het ff opzoeken?

Sla het nooit op, juist hierom. Om te voorkomen dat ik aannamens doe .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 20:52 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Sla het nooit op, juist hierom. Om te voorkomen dat ik aannamens doe .

oke dan
naja, ik ga er iig niet meer in met de dremel


Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 13-1-2010 om 21:03 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2SLOW4ME 13-1-2010 21:22 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
...



Tsja.. dan zou ik idd ff wachten en gewoon zorgen dat bij de volgende sprint het blok mooi voor elkaar is, en er een frame komt dat zelfs jij met 1 arm over je schouder mee kunt tillen .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 13-1-2010 21:24 Print reply

Posts: 60390
nja. wat ik over 1 schouder kan tillen, word wss ook wel mij taak als hij eenmaal gaat sprinten
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
2SLOW4ME 13-1-2010 21:25 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nja. wat ik over 1 schouder kan tillen, word wss ook wel mij taak als hij eenmaal gaat sprinten


kijk je uit dat je niet weer rugkk krijgt
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 13-1-2010 21:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


kijk je uit dat je niet weer rugkk krijgt


nja. ik krijg dat meestal als ik echt verkeerd til of echt telang, teveel tezwaar til :P

dus 2x dat ding ff optillen en verzetten moet geen kwaad kunnen
en anders ga ik wel aan mn uber pijnstillers
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 21:31 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nja. ik krijg dat meestal als ik echt verkeerd til of echt telang, teveel tezwaar til :P
Vragen of Jeroen uit Schagen komt

dus 2x dat ding ff optillen en verzetten moet geen kwaad kunnen
en anders ga ik wel aan mn uber pijnstillers
Champaaaaaagne


Maar jij moet ook sprinten
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 13-1-2010 21:32 Print reply

Posts: 60390
ja, maar ik faal kk hard met sprinten, als ik die filmpjes alweer kijk word ik al zenuwachtig
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 21:33 Print reply

Posts: 22355
nog 60 oefenruns .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
2SLOW4ME 13-1-2010 21:34 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ja, maar ik faal kk hard met sprinten, als ik die filmpjes alweer kijk word ik al zenuwachtig


Moet je anne ff lenen, kun je voor de wedstrijd nog even op en neer, schijnt dat je daar rustig van wordt

@BIET, en 4 keerring setjes verder zeker

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 13-1-2010 om 21:34 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
BIET 13-1-2010 21:35 Print reply

Posts: 22355
Goed voor de concentratie is het iig niet.

@Luz:
Hoord erbij....

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 13-1-2010 om 21:35 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 90 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved