Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriƫn B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 160711













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 89 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 13-1-2010 17:13 Print reply

Posts: 60390


khutjoeningsdag
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 17:22 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club


verwarmde-khutjoeningsdag


 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
2SLOW4ME 13-1-2010 18:14 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Ja op die bocht is net wat teveel werk bespaard , maar leuk . Ff een tailpijpje regelen, bocht met wat extra conussen maken en klaar


Kom goed, ding gaat er in de zomer pas weer op, dus nog tijd zat .
Kerel op AF reed met een R3 en roze top als het goed is 140-150. Zal me benieuwen wat hier uit komt rollen, eigelijk de carters ook nog ff aanpassen
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 13-1-2010 18:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


Kom goed, ding gaat er in de zomer pas weer op, dus nog tijd zat .
Kerel op AF reed met een R3 en roze top als het goed is 140-150. Zal me benieuwen wat hier uit komt rollen, eigelijk de carters ook nog ff aanpassen


ja, dat zei die. uiteindelijk haalde hij op de teller hoogstens 125
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 18:24 Print reply

Posts: 22355
Topsnelheid is niet zo'n enorm interessant gegeven, zegt nogal weinig. Tenzij je bijvoorbeeld gaat zeggen, mijn top op de 150m is dit en dat. Als je hem extreem zwaar vertand kan je prima zo hard gaan als je geen tegen wind hebt nl...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
2SLOW4ME 13-1-2010 18:47 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja, dat zei die. uiteindelijk haalde hij op de teller hoogstens 125


125 hebben we op de navigatie dinges al gehaald met roze top en hmr2. .

En @BIET, ach, altijd leuk om te zeggen dat je een keer 140 hebt geboekt op je brommer op een ge-eikte teller . (helaas bar weinig mensen die je dan gaan geloven:P)

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 13-1-2010 om 18:48 uur.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 13-1-2010 18:48 Print reply

Posts: 60390
mja, betwijfel of die r3 er zomaar 15 ~km erboven op gooit
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gprnick 13-1-2010 18:49 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mja, betwijfel of die r3 er zomaar 15 ~km erboven op gooit


fasedocumenten
 
2SLOW4ME 13-1-2010 18:49 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mja, betwijfel of die r3 er zomaar 15 ~km erboven op gooit


tsja.. heb zelf nog nooit met een r3 pijp gereden.. dus zou bij god niet weten wat hij precies doet.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
BIET 13-1-2010 18:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


125 hebben we op de navigatie dinges al gehaald met roze top en hmr2. .

En @BIET, ach, altijd leuk om te zeggen dat je een keer 140 hebt geboekt op je brommer op een ge-eikte teller . (helaas bar weinig mensen die je dan gaan geloven:P)

Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 13-1-2010 om 18:48 uur.

Mijn NG blok ging tenminste nog 130 met overtoeren . Hmr2 uitlaat, ori ontsteking @ 14/15k .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
2SLOW4ME 13-1-2010 18:57 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Mijn NG blok ging tenminste nog 130 met overtoeren . Hmr2 uitlaat, ori ontsteking @ 14/15k .



dat schiet teminste op .
Hoe staat het met dat ene blok waar wij niets van mogen weten, is het al een beetje ready voor jubb of moeten we nog een paar maanden wachten ?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Royal Club 13-1-2010 18:58 Print reply

Posts: 60390
nou....

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club


khutjoeningsdag


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 19:12 Print reply

Posts: 22355
Als ik deze twee komende maanden een huis toegewezen krijg ga ik jub sowieso niet halen, aangezien bepaalde zaken natuurlijk voorgaan in die situatie.

Krijg ik dat niet dan is er op zich een kans dat ik het blok in ieder geval op tijd in zodanige staat heb dat ik het de moeite waard vind om mee te doen. Ik doe zeg maar niet mee om de laatste of enalaatste plaats. Het is een nogal gecompliceerd blok en ik moet de juiste onderdelen bij elkaar regelen en bepaalde dingen moet ik uitbesteden, omdat ik geen cnc bank en dat soort grappen in mijn schuur heb en ik ook niet zou weten hoe dat werkt. Maar naast het maken zitten er al enorm veel denk uren in en gaan er nog een hoop inzitten. Dus behalve van het vinden van de juiste onderdelen ben ik ook afhankelijk van andere instanties.

Komt ook nog eens bij dat ik de aanname doe dat ik aardig wat test-uren moet gaan maken. En zeker de laatste weken voor Jub zit ik als KHU-Tuning met erg veel opdrachten, staat al heel wat op de planning e n dat wordt steeds meer. En uiteraard als het er aan zit te komen rekenen verschillende mensen ook op mijn hulp bij afstelwerkzaamheden enzo. Uiteraard wordt er op de KHU testbaan weer veel getest en afgesteld. Dus ik moet ook wat tijd voor mezelf over houden. Maar gelukkig helpen we binnen elkaar binnen KHU altijd volop. Probleem voor mij is dat met mijn geplande setup ik eigenlijk voor alle weersomstandigheden een andere afstelling nodig heb, dus dat moet je een beetje aanvoelen, maar je moet ook een indicatie hebben als het goed wil doen. Dat wil zeggen dat je vaak moet afstellen om die indicatie van te voren te weten. En vaak afstellen kost veel tijd .

Wat ook een belangrijk punt is dat ik maar niet aan het gewenste frame kom, al meer dan een jaar ben ik opzoek. Een optie is wel om het blok als dat op tijd afkomt, in een ander frame te hangen (als dat dan nog past ), dan kan er iig getest worden en desnoods mee gesprint worden.

Maar zoals ik al zei, ik doe niet mee voor het meedoen. Ook al loopt dat blok al twee maanden, als ik nog niet ver genoeg ben met testen, etc ga ik ook niet sprinten. Als ik het niet goed genoeg vind ga ik gewoon weer beetje rondlopen, mensen helpen met afstelproblemen , beetje ouwehoeren, aan de startlijn tegen kg zeggen dat ie z'n killswitch wel moet omdoen en dat soort praktijken .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 13-1-2010 19:14 Print reply

Posts: 60390

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 13-1-2010 19:41 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Mijn NG blok ging tenminste nog 130 met overtoeren . Hmr2 uitlaat, ori ontsteking @ 14/15k .


beter geeft je me effe een precieze set-up, ben wel benieuwd
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 13-1-2010 19:43 Print reply

Posts: 60390
BT tuned terreur hebo NG
28keihin uit japan
hebo membraan oid
carters ori..?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Leen 13-1-2010 19:43 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

beter geeft je me effe een precieze set-up, ben wel benieuwd



50snel, mhr membraan, 17.5 dellorto.
 
BIET 13-1-2010 19:44 Print reply

Posts: 22355
Hebo NG, afgedraaid en Bullet Tuned
28mm pwk uiteraard
HMR2 uitlaat
Standaard ontsteking
Carters onbewerkt
Twin air luchtfilter
Hebo Membraan onbewerkt
Standaard bak
Vertanding geen idee
Sproeier: groot .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 19:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Hebo NG, afgedraaid en Bullet Tuned
28mm pwk uiteraard
HMR2 uitlaat
Standaard ontsteking
Carters onbewerkt
Twin air luchtfilter
Hebo Membraan onbewerkt
Standaard bak
Vertanding geen idee
Sproeier: groot .


Hehe, naja, geen idee wat voor cilindertje dat exact is, maar ik heb hier een hebo manston racing voor AM6 liggen, spoelers liggen op 128 graden viel me wat tegen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 13-1-2010 19:51 Print reply

Posts: 60390
btw, ik denk dat ie gewoon strak 14k gedraait heeft, meer draait een ducati ontsteking nl niet..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 19:51 Print reply

Posts: 22355
Welke code staat er op de uitlaatschacht?


@KG:
Sja hij deed dat toch echt whewhe. Draaide wel toeren en was een ori ontsteking, heb zelf nog dat hele blok gesloopt nl. Maarja op papier staat wel vaker dat iets wel en niet kan...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 13-1-2010 om 19:54 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 13-1-2010 19:54 Print reply

Posts: 60390
am7s is replica (NG
am7r is manston.
am7rv is manston revolution

platte neger weet ik niet :p
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 13-1-2010 19:55 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Welke code staat er op de uitlaatschacht?


@KG:
Sja hij deed dat toch echt whewhe. Draaide wel toeren en was een ori ontsteking, heb zelf nog dat hele blok gesloopt nl. Maarja op papier staat wel vaker dat iets wel en niet kan...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 13-1-2010 om 19:54 uur.


neeh, steven had dat toen getest. draait gewoon strak 14k..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 13-1-2010 19:55 Print reply

Posts: 22355
Met hoeveel ontstekingen heeft ie dat getest?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Derbi-Olaf 13-1-2010 19:57 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Welke code staat er op de uitlaatschacht?

ff tjekken :P waar moet die code staan ? zie niks, staat alleen op de zijkant AM7R o.i.d. , maar dat hebben ze allemaal ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 89 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved