Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 793 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 160247













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 6 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 26-5-2009 16:36 Print reply

Posts: 60390
nja, gewoon digi ontsteking, met verschillende curves. kan je dus meer of minder vermogen mee draaien, afhankelijk van waar je de fiets gebruikt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 26-5-2009 16:37 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nja, gewoon digi ontsteking, met verschillende curves. kan je dus meer of minder vermogen mee draaien, afhankelijk van waar je de fiets gebruikt

Wat was die achterlijk dure ontsteking ook alweer waarmee je de curves zelf kon programmeren en op het stuur kon switchen tussen 2 curves?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 26-5-2009 16:38 Print reply

Posts: 60390
boxitech
7meijer.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ronaldt 26-5-2009 16:38 Print reply

Posts: 2735
boxitech denkz
edit: te laat

Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 26-5-2009 om 16:38 uur.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Royal Club 26-5-2009 16:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
boxitech denkz
edit: te laat

Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 26-5-2009 om 16:38 uur.


altijd telaat.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ronaldt 26-5-2009 16:40 Print reply

Posts: 2735
HPI heeft het trouwens ook
http://www.josdijkma...d&productId=1046
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 26-5-2009 16:40 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
boxitech
7meijer.

owja, weet het alweer . Ook voor am6 toch? Kan je wel hard mee denkz
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 26-5-2009 16:47 Print reply

Posts: 2735
Mja, mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik die te duur vind
Vrij veel mensen rijden nog met HPI rond. Maar wil't niet zo hebben dat ik dalijk spijt heb dat ik 100 euro te weinig uitgegeven heb omdat ik bijvoorbeeld 19,9 pk scoor
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 26-5-2009 16:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
Mja, mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik die te duur vind
Vrij veel mensen rijden nog met HPI rond. Maar wil't niet zo hebben dat ik dalijk spijt heb dat ik 100 euro te weinig uitgegeven heb omdat ik bijvoorbeeld 19,9 pk scoor

Als die cil gedaan word moet je echt wel boven de 20pk uitkomen, anders moet je probleem bij jezelf gaan zoeken
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 26-5-2009 17:01 Print reply

Posts: 2735
nja. Laat ik 't dan anders zeggen: Welke ontsteking zou 't in principe goed moeten doen waar ik géén spijt van ga krijgen. Falco van dit forum vind hpi toch de grootste bende? Anders ga ik voor die italkit...
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Royal Club 26-5-2009 17:02 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
nja. Laat ik 't dan anders zeggen: Welke ontsteking zou 't in principe goed moeten doen waar ik géén spijt van ga krijgen. Falco van dit forum vind hpi toch de grootste bende? Anders ga ik voor die italkit...


ja luister. sommige mensen zweren bij hpi, sommige bij PVL. sommige bij malossi selletra. enigste manier is proberen.

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 26-5-2009 17:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
nja. Laat ik 't dan anders zeggen: Welke ontsteking zou 't in principe goed moeten doen waar ik géén spijt van ga krijgen. Falco van dit forum vind hpi toch de grootste bende? Anders ga ik voor die italkit...

Hpi functioneert in principe prima, met de italkit en de pvl persoonlijk geen ervaring, ga me er daarom maar niet over uitlaten, de PVL is iig wel prima .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 26-5-2009 17:05 Print reply

Posts: 60390
hpi is popoulair omdat iedereen het koopt. of het nou goed is is een ander verhaal.

meestal verschijnt PROTUNING op dit soort momenten om een verhaaltje te doen, maar ik zou graag eens wat willen horen over spullen die hij zelf niet zelf verkoopt.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 26-5-2009 17:06 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hpi is popoulair omdat iedereen het koopt. of het nou goed is is een ander verhaal.

meestal verschijnt PROTUNING op dit soort momenten om een verhaaltje te doen, maar ik zou graag eens wat willen horen over spullen die hij zelf niet zelf verkoopt.

sja je hoord wel eens van hpi dat er wat stuk gaat, maar ook veel meer mensen rijden er mee, krom verhaal weer dus. Denk dat het ook wel per setup verschil maakt wat nou ff wat harder loopt. Zijn naar mijn idee waarsg allemaal wel prima ontstekingen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 26-5-2009 18:54 Print reply

Posts: 2771
Biet... ga je ook mijn inlaat tunen denk je?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
BIET 26-5-2009 18:56 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Biet... ga je ook mijn inlaat tunen denk je?

als het nodig is doe ik er aanpassingen aan, die van Q was zo vertyft dat ik het gedaan heb.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 26-5-2009 18:57 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

als het nodig is doe ik er aanpassingen aan, die van Q was zo vertyft dat ik het gedaan heb.

Wat noem je nodig? O en heb je de rest van me setup nodig?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
BIET 26-5-2009 18:57 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]

Wat noem je nodig? O en heb je de rest van me setup nodig?

Nee verder niets nodig. Maar vaak zijn die inlaten slecht afgewerkt bij die cils, dus dan maak ik ze netjes .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
stephan777 28-5-2009 17:54 Print reply

Posts: 7259
Ey bandje zit er op


Alleen hij was echt heel echt stug. Dealer had er moeite mee Na 6 bar erop gezet zat de ene kant goed. toen Leeg laten lopen en toen weer 6 bar erop en toen zat hij goed


En toen mocht ik weer terug fietsne naar huis met me velg+ouwe band:P

Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 28-5-2009 om 17:55 uur.
 
Royal Club 28-5-2009 17:54 Print reply

Posts: 60390
paar rondjes rijden:P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 28-5-2009 18:50 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
Ey bandje zit er op


Alleen hij was echt heel echt stug. Dealer had er moeite mee Na 6 bar erop gezet zat de ene kant goed. toen Leeg laten lopen en toen weer 6 bar erop en toen zat hij goed


En toen mocht ik weer terug fietsne naar huis met me velg+ouwe band:P

Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 28-5-2009 om 17:55 uur.

Nu maar lekker rijden
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 28-5-2009 18:53 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
paar rondjes rijden:P


paar kilometer bedoel je?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
BIET 28-5-2009 19:07 Print reply

Posts: 22355

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 28-5-2009 19:08 Print reply

Posts: 2735
ophoude
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
bobboiten 28-5-2009 19:10 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
afbeelding


geil ding!
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved