Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 969 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 160417













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 21 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 14-7-2009 17:30 Print reply

Posts: 60390
ik word er bang van dat ie zo gruwelijk traag is :p die kerel op die nieuwe rs50 boekteje gruwelijk hard
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 14-7-2009 17:31 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik word er bang van dat ie zo gruwelijk traag is :p die kerel op die nieuwe rs50 boekteje gruwelijk hard


zou het werken als ik zei dat ik een slechte dag had?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 14-7-2009 17:32 Print reply

Posts: 60390

nee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 14-7-2009 17:33 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club

nee


dacht ik al . Maare rijdt jouw TZR nou ondertussen al weer?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 14-7-2009 17:35 Print reply

Posts: 60390
nee, bak draait nu wel weer zoals die hoort, naaldlager zat niet diep genoeg in carter. verder moet ik nogsteeds ontsteking ff optappen naar m5, maar zonder tapsetje is dat lastig
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 14-7-2009 17:36 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nee, bak draait nu wel weer zoals die hoort, naaldlager zat niet diep genoeg in carter. verder moet ik nogsteeds ontsteking ff optappen naar m5, maar zonder tapsetje is dat lastig


als jij de tap hebt heb ik wel zo'n ding waar die in moet (geen idee hoe dat heet)
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 14-7-2009 17:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


als jij de tap hebt heb ik wel zo'n ding waar die in moet (geen idee hoe dat heet)


daar heb ik er 2 van
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 14-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


zou het werken als ik zei dat ik een slechte dag had?

Je moet gewoon zeggen dat je een slechte starter bent, dat excuus kennen meer mensen hier
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 14-7-2009 19:07 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


als jij de tap hebt heb ik wel zo'n ding waar die in moet (geen idee hoe dat heet)


wringijzer

maja. t is dat je niet in de buurt woon keiji. anders had ik je wel ff willen helpen/gereedschap uitlenen. ik heb nog een stuk of 30 m5 tappen liggen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 14-7-2009 19:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


wringijzer

maja. t is dat je niet in de buurt woon keiji. anders had ik je wel ff willen helpen/gereedschap uitlenen. ik heb nog een stuk of 30 m5 tappen liggen

Je komt toch zeker wel een keer naar de keijicribmeeting
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 14-7-2009 19:12 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Je komt toch zeker wel een keer naar de keijicribmeeting


als ik ooit mn rijbewijs haal wel ja maar dat zit er deze zomer nog niet in denkz
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 14-7-2009 19:24 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als ik ooit mn rijbewijs haal wel ja maar dat zit er deze zomer nog niet in denkz

Met de brommer heb ik het over
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 14-7-2009 19:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Met de brommer heb ik het over



agja. een enkeltje van 150km voor een meeting van 3 uurtjes moet kunnen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 14-7-2009 19:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



agja. een enkeltje van 150km voor een meeting van 3 uurtjes moet kunnen

3 uurtjes?. We kloten 2 dagen lang aan jwz!

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 14-7-2009 om 19:25 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 14-7-2009 19:38 Print reply

Posts: 2735
probleem. Wat vul ik in bij 'Merk' voor genemuiden
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Joel_koningslust 14-7-2009 19:39 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
probleem. Wat vul ik in bij 'Merk' voor genemuiden


wat voor frame rijdt je?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 14-7-2009 19:40 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
probleem. Wat vul ik in bij 'Merk' voor genemuiden

Precies gewoon je het merk van je frame invullen... Maak maar een beslissing. Haha wilde je net nog gaan vragen of je al had ingeschreven . Hoe gaat het met het blok, doe nou is ff tjak tjak man kan die zooi mijn kant op
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 14-7-2009 19:40 Print reply

Posts: 2735
ja dat is dus het probleem
RR of DT50x
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 14-7-2009 19:41 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
ja dat is dus het probleem
RR of DT50x

Kiezen, nu . Als je opeens met ander frame daar komt maken ze volgens mij ook niet zo'n probleem van hor

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 14-7-2009 om 19:42 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 14-7-2009 19:43 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
ja dat is dus het probleem
RR of DT50x


uumh. zet gewoon bij merk: minarelli am6
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ronaldt 14-7-2009 19:47 Print reply

Posts: 2735
RR frame rollend maken gaat me redelijk wat geld kosten + geld. Alsik het vertrouwd, netjes, en niét op noppen en 21 inch wil doen . DT blokje wisselen kost opzich even tijd omdat dat nogal 'ontoegankelijk is' Maar tot die tijd wordt hij nog gebruikt als werkverkeer zegmaar. En DT is stukkie zwaarderder.. wel toffer .

Eigen voorkeur gaat beetje uit naar yamaha...
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 14-7-2009 19:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
RR frame rollend maken gaat me redelijk wat geld kosten + geld. Alsik het vertrouwd, netjes, en niét op noppen en 21 inch wil doen . DT blokje wisselen kost opzich even tijd omdat dat nogal 'ontoegankelijk is' Maar tot die tijd wordt hij nog gebruikt als werkverkeer zegmaar. En DT is stukkie zwaarderder.. wel toffer .

Eigen voorkeur gaat beetje uit naar yamaha...

Blok wissel zo gedaan :/

Maar dan geef je toch die DT op
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 14-7-2009 19:50 Print reply

Posts: 2735
oké. morgen maar briefie op de bus doen, en dan ben ik officiëel 'sprinten met kenteken' gangster
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 14-7-2009 19:51 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
oké. morgen maar briefie op de bus doen, en dan ben ik officiëel 'sprinten met kenteken' gangster

doe morgen ook die spullen naar mij op de post dan
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gprnick 14-7-2009 20:54 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ilona
[...]


vergeet die bougie nou man. luisteren naar wat je brommer doet


Ik neem aan dat dit keiji was

of moet ik me nu bedreig voelen :P

goed als ik 1 deze dagen langs je boek kan je het zelf voelen
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 21 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved