Peter FS1 |
27-3-2005 14:47 |
Posts: 98 |
Het is niet ons idee, dus die kan je ook nie jatten .
|
|
|
|
meesterderpoppen |
27-3-2005 23:36 |
Posts: 53 |
peter, toffe brommers en heel toffe muziek!
|
|
No life 'till Leather |
|
meesterderpoppen |
28-3-2005 21:47 |
Posts: 53 |
ritje maken lijkt me tof, heb je toegevoegd op msn... noem maar een datum
|
|
No life 'till Leather |
|
Taureg |
28-3-2005 22:13 |
Posts: 96 |
kijk eindelijk iemand met gevoel voor muziek
en stoere brommer trouwens!
|
|
I'm driving at the speed of light |
|
honda_freak |
13-8-2005 20:53 |
Posts: 7650 |
leuk aanstaand motortje
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Peter FS1 |
13-8-2005 21:00 |
Posts: 98 |
Zijn erg goedkoop, je ziet ze niet echt veel te koop en als je ze te koop ziet zijn ze in een hele leuk kleurencombo:
Gelukkig zitten die stickers niet onder een blanke laklaag . Wil hem dan wel laten overspuiten.
Trouwens nog wel veel vaag gedoe of het nou wel of niet 25kw is. Bij de RDW staat die namelijk ingeschreven als 31kw. Terwijl het ?cht 23,9 kw is. Op motor-forum las ik dat iemand hiervoor naar de politie had gebeld en die kon met een uitdraai gewoon rondrijden. Ben nog wel benieuwd hoe dit zit. Koop het liefst dus zo'n vtr van iemand die hem ook heeft met lichtrijbewijs en waarvan kenteken ook op licht staat.
|
|
|
|
Tatjana-Tzr50 |
13-8-2005 21:02 |
|
honda_freak |
13-8-2005 21:06 |
Posts: 7650 |
das idd een beetje vreemd allemaal.. ik ben van plan op een suzuki 500gse te gaan rijden, is ook nog wat gekloot om zeker te zijn van een 25 kw motor.. agh.. zolang ik de uitdraai maar heb.. dan hoeftie van mij geen 25 kw te hebben hoor
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Tatjana-Tzr50 |
13-8-2005 21:08 |
|
honda_freak |
13-8-2005 21:10 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tatjana-Tzr50
[...]
Vind je het gek dta jij altijd de politie moet ontvluchten?
hahahaha ik ben voor politieagenten als stront voor vliegen en ik rijd altijd te hard ja.. maar ik hoop dat ze me een beetje met rust gaan laten op de motor..
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Peter FS1 |
13-8-2005 21:13 |
Posts: 98 |
Toch een goede reden om motor te gaan reden.. geen ellendige rollenbanken meer en op normale wegen beetje doorkunnen rijden
|
|
|
|
honda_freak |
13-8-2005 21:14 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Peter FS1
Toch een goede reden om motor te gaan reden.. geen ellendige rollenbanken meer en op normale wegen beetje doorkunnen rijden
rijles is iig de bom de 19e eerste examen.. dat gaat wel lukken.. maar op de weg is nog best lastig.. ook al heb ik een brommer en mn autorijbewijs
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Peter FS1 |
13-8-2005 21:33 |
Posts: 98 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
rijles is iig de bom de 19e eerste examen.. dat gaat wel lukken.. maar op de weg is nog best lastig.. ook al heb ik een brommer en mn autorijbewijs
Wat heeft jouw mt-ervaring gescheeld in lessen? ben ik wel benieuwd naar.. Wat kost het zowiezo eigenlijk allemaal bijelkaar?
|
|
|
|
honda_freak |
13-8-2005 21:37 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Peter FS1
[...]
Wat heeft jouw mt-ervaring gescheeld in lessen? ben ik wel benieuwd naar.. Wat kost het zowiezo eigenlijk allemaal bijelkaar?
voornamelijk dat je kan schakelen.. dat scheelt je gelijk weer een paar lessen, daarbij dat je het gedrag van de motor wel redelijk kan voorspellen, dus de speciale verrichtingen zitten er zo in... motor schuin houden, tegenhangen, spelen met de koppeling enzo.. dat kan je allemaal wel al. Het rijden zelf daarentegen is veel zwaarder.. constant kijken, naar voren, in je spiegels, op de weg, naar rechts naar links, diep, en ondertussen blijven acceleren tot je aan de max snelheid zit, die moet je ook in het oog houden... dat kost best veel energie..
ik heb een pakket van 15 lessen plus 2 examens voor 675 geloof ik..
Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 13-8-2005 om 21:39 uur.
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Alvilon |
5-9-2005 19:27 |
Posts: 1013 |
Zonde dat je ben gaan zwemmen :(
over de motor, Mijn voorkeur gaat uit naar een 350F, maarja..das ook logisch
|
|
Cb350four, Big Bore, Big Brakes |
|
Tatjana-Tzr50 |
5-9-2005 20:07 |
|
Karlito |
5-9-2005 22:13 |
Posts: 519 |
Sinds wanneer zinkt een FS1?
|
|
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b] |
|
Frysk |
5-9-2005 22:28 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlito
Sinds wanneer zinkt een FS1?
|
|
giggitybyte |
|
ROBB |
11-9-2005 19:11 |
|
Tatjana-Tzr50 |
11-9-2005 19:13 |
|
ROBB |
11-9-2005 19:19 |
Posts: 506 |
offroad af en toe moet kunnen maar om nou meteen de sloop in te rijden, mss had ze brommer een ver..ehh inzinking en zag het even niet meer zitten
|
|
[]=[][[]][]_[]_//-\\[]\[][]) |
|
zundappchef |
8-10-2005 18:10 |
Posts: 4082 |
hadde in de sloot gelege jonge???
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
-Tom- |
10-5-2006 20:31 |
Posts: 4151 |
en loopt je brommer nog steeds? Klinkt wel anders he, met zo'n vastgezet vliegwiel :P
Meeting was echt vet, volgend jaar weer
|
|
FTS Member |
|
Vehikel |
27-3-2007 21:27 |
Posts: 2903 |
Cool dat je Meneer Hendrix in je profile hebt staan
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|