Nou tijdje weg geweest, nu weer soms even aan het kijken.
me site is nog steeds superactief :
http://www.vespa-ciao.nl
Er is veel verandert de laatste tijd
Cilinder: 70cc 43mm Polini W-Poorter met aangepaste spoeling
Cilinderkop: Eurocilindro watergekoeld
Carters: Std met inlaat geveild en poorten doorgetrokken
Krukas: Kickstart Standaard
Carburateur: 13/13
Luchtfilter: Malossi
Sproeier: 66
Uitlaat: Proma Circuit
Ontsteking: CP op 0.4
Bougie: NGK B7HS
Voorvario: Polini
Achterkoppeling: Standaard
Achterschijven: 100 mm
Snaar: 950*13mm Getand
Vertanding: 1:9 (MALOSSI VERTANDING)
Trekveertjes: Zilveren
Drukveer: Gouden polini
Rolletjes: 6gr
Omdat hij niet goed doortrekt door de vsnaar rijd hij maar 70-75 DIGITAAL, trekt hij wel door rijd hij iets van 90 echte.
Maarja was ook wel de moeite waard, want het komt echt puur door de vertanding (normale ciao vario vertanding is SNOR) en deze is zwaarder en scheelt veel snelheid.
vespa ciao + vario trekt snel op..
Heb hier nog een filmpje, niet heel boeiend. trekt hier trouwens niet zo spectaculair als normaal (lekke voetpakking)
http://rapidshare.de...K_the_movie.WMV.html
Nou hier een boel fototjessssssssss :
DIT zit trouwens niet standaard op een ciao, dit is kickstart
normaal moet je zo'n vespa altijd aanrennen (kan nu ook nog wel) maar nu kan je hem ook aankicken (zeker chill met winter en die zware compressie)
en tot slot sluit ik af met me rot kop..
-amen