Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Henk-88

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4824
Loginnaam Henk-88
Volledige naam Henk
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Groningen  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  15 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Bromfiets Sym Jet Nee Nee
Bromfiets Yamaha FS1 Nee Nee
Bromfiets Kreidler RMC Nee Nee
Bromfiets Honda MB Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Auto Citroen 2CV Ja Ja
Auto Austin Mini Nee Ja
Bromfiets Honda NS-1 Nee Nee
Bromfiets Aprilia Habana Nee Ja
Bromfiets Peugeot 103 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Motor Yamaha YZ250 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Nee
Auto Citroen Acadiane Nee Ja

  Henk-88 heeft 0 projecten toegevoegd.
Henk-88 heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 6 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

voederbiet2 14-11-2005 20:40 Print reply

Posts: 1317
glooft wel

 
mantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Henk-88 14-11-2005 20:45 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet2
glooft wel




ik was steeds voor de Kawa ar50 tank, maar vind de NS1 ook wel wat hebben..

ik twijfel nu dus..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
voederbiet2 14-11-2005 20:46 Print reply

Posts: 1317
NS-1 past niet

 
mantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
voederbiet2 14-11-2005 20:49 Print reply

Posts: 1317
mag ik die tank miskien?

 
mantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Henk-88 15-11-2005 2:35 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet2
mag ik die tank miskien?



maar dan zou m'n poll een dolle flop worden

en dat wil je toch niet




toch?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 15-11-2005 2:38 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet2
NS-1 past niet




al moet ik een Harley Davidson-frame nemen

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
scooterkiller 15-11-2005 2:41 Print reply

Posts: 2987
idd, that's the spirit

Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 15-11-2005 om 2:41 uur.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Henk-88 15-11-2005 4:03 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
idd had niks e doen

bovense plaatje in je prof, heb je die topgear aflevering daarvan gezien?

en die kever is mooi hea..

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 14-11-2005 om 13:51 uur.



Die TopGear-aflevering niet gezien...

Enneuh... je hebt nog een biertje naar keuze van me tegoed alhoewel ik je niet aan de drank wil hebben dus een Rivellaah kan ook of een mieterse sinaasappel


 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 15-11-2005 10:02 Print reply

Posts: 13701
hehe
 
mulder 15-11-2005 12:46 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Die TopGear-aflevering niet gezien...

Enneuh... je hebt nog een biertje naar keuze van me tegoed alhoewel ik je niet aan de drank wil hebben dus een Rivellaah kan ook of een mieterse sinaasappel

afbeelding


Jeremy Clarkson ging in dat ding rijden, die heeft toch een hayabusa motor?
Iig ging het heel hard en er zit geen voorruit op dus zijn wangen en zn hele hoofd ging door de dikke wind helemaal blubber enzo:p
probeer een picca te vinden maar kan ik niet krijgen
of weet je toevallig merk en type van dat ding?
 
Henk-88 15-11-2005 14:51 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


Jeremy Clarkson ging in dat ding rijden, die heeft toch een hayabusa motor?
Iig ging het heel hard en er zit geen voorruit op dus zijn wangen en zn hele hoofd ging door de dikke wind helemaal blubber enzo:p
probeer een picca te vinden maar kan ik niet krijgen
of weet je toevallig merk en type van dat ding?



Ariel d8 ik
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 15-11-2005 14:58 Print reply

Posts: 13701
dat is waspoeder
 
Henk-88 15-11-2005 15:03 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
dat is waspoeder


Ariel Atom dus:



 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 15-11-2005 15:06 Print reply

Posts: 13701

Beetje inzoomen op zn hoofd
 
mulder 15-11-2005 15:07 Print reply

Posts: 13701


Tech spec:
Chassis
Right or left hand drive
Bronze welded ERW/CDS steel tube
Powder coated finish
Aluminium bulkheads

Body
Non structural composite panels:
Nose cone
Nose cone cover
Body tub
Engine cover air box
Screen

Seating
Twin composite woven cloth seat unit
5 position adjustment
Four point QR full harness set belts

Suspension
Double unequal length wishbones
Outboard adjustable rod ends
Inboard rubber bushes
Lightweight fabricated uprights
Adjustable suspension push rods
Aluminium bell cranks
Adjustable inboard dampers
High grade alloy steel coil springs

Steering
Rack and pinion cast alloy steering rack
1.5 turns lock to lock
Adjustable inboard and outboard rod ends
Adjustable rack height
300mm suede covered steering wheel

Braking
Front: 240mm ventilated disc
Rear: 240mm solid disc
Tilton aluminium racing pedal box
Twin master cylinders
Adjustable front/rear brake bias

Wheel/Tyre
6Jx14 ?5spoke MIM cast alloy 185/60R14 Engine
Rover K Series 4 cylinder
Rigidly mounted
Aluminium alloy block
Aluminium alloy cross flow head

Hydraulic tappets
Double Overhead Camshafts
Capacity: 1589cc
Power: 111BHP @ 5000rpm
Torque: 145 Nm @ 3000rpm

Gearbox
5 Speed + reverse
Aluminium alloy casing
Hydraulic clutch

Fuel system
Indirect mulit-port fuel injection
Continuous flow Bosch electric pump
Twin fuel filters
7.5 Gallon aluminium fuel tank

Cooling
Pressurised, centrifugal 160L/min. pump
Front mounted fabricated radiator

Induction
Ram air box system
Foam air filter

Exhaust
Twin outlet fabricated exhaust manifold
Twin down pipe
High level fabricated twin outlet silencer

Electrical
1.4kw Magneti Marelli alternator
Electronic breakerless ignition
Modular engine management system
Rover 20 engien module
Remote ignition cut out

Instruments
Tachometer

Dimensions
Length: 3410mm
Track: 1600mm front and rear
Height: 1195mm
Wheelbase: 2345mm
Width: 1798mm

Weight: 456kg
 
Henk-88 15-11-2005 15:09 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
afbeelding
Beetje inzoomen op zn hoofd


'liever niet zeg'

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 15-11-2005 15:19 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder


Tech spec:
Chassis
Right or left hand drive
Bronze welded ERW/CDS steel tube
Powder coated finish
Aluminium bulkheads

Body
Non structural composite panels:
Nose cone
Nose cone cover
Body tub
Engine cover air box
Screen

Seating
Twin composite woven cloth seat unit
5 position adjustment
Four point QR full harness set belts

Suspension
Double unequal length wishbones
Outboard adjustable rod ends
Inboard rubber bushes
Lightweight fabricated uprights
Adjustable suspension push rods
Aluminium bell cranks
Adjustable inboard dampers
High grade alloy steel coil springs

Steering
Rack and pinion cast alloy steering rack
1.5 turns lock to lock
Adjustable inboard and outboard rod ends
Adjustable rack height
300mm suede covered steering wheel

Braking
Front: 240mm ventilated disc
Rear: 240mm solid disc
Tilton aluminium racing pedal box
Twin master cylinders
Adjustable front/rear brake bias

Wheel/Tyre
6Jx14 ?5spoke MIM cast alloy 185/60R14 Engine
Rover K Series 4 cylinder
Rigidly mounted
Aluminium alloy block
Aluminium alloy cross flow head

Hydraulic tappets
Double Overhead Camshafts
Capacity: 1589cc
Power: 111BHP @ 5000rpm
Torque: 145 Nm @ 3000rpm

Gearbox
5 Speed + reverse
Aluminium alloy casing
Hydraulic clutch

Fuel system
Indirect mulit-port fuel injection
Continuous flow Bosch electric pump
Twin fuel filters
7.5 Gallon aluminium fuel tank

Cooling
Pressurised, centrifugal 160L/min. pump
Front mounted fabricated radiator

Induction
Ram air box system
Foam air filter

Exhaust
Twin outlet fabricated exhaust manifold
Twin down pipe
High level fabricated twin outlet silencer

Electrical
1.4kw Magneti Marelli alternator
Electronic breakerless ignition
Modular engine management system
Rover 20 engien module
Remote ignition cut out

Instruments
Tachometer

Dimensions
Length: 3410mm
Track: 1600mm front and rear
Height: 1195mm
Wheelbase: 2345mm
Width: 1798mm

Weight: 456kg



die 111 bhp, is dat nou Brake Horse Power of British Horse Power?

Bij 456 Kg wel aardig accelererend lijkt mij. Zoiets als een Lotus 7..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Kampersjaak 15-11-2005 15:20 Print reply

Posts: 12285
brake horse power
 
oderint dum metuant
mulder 15-11-2005 15:23 Print reply

Posts: 13701
jamaar, het is niet exreem veel pk
 
Kampersjaak 15-11-2005 15:26 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
jamaar, het is niet exreem veel pk


kijk een naar het gewicht,

en kijk dan eens hoeveel pk per kg die heeft
 
oderint dum metuant
Henk-88 15-11-2005 15:30 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
jamaar, het is niet exreem veel pk


18 pk met een 50cc-fiets ??k niet, maar je hartslag springt er wel van omhoog als je 'm de sporen geeft...

Lotus-7 had ook minder vermogen dan de concurrentie maar reed alles er z? keihard uit dat ze zelfs met xtra verzwaringen niet meer ingezet mochten worden; ze werden gewoon gediskwalificeerd voor de races omdat ze totaal niet te kloppen waren. Nog steeds heeft Lotus met alle modellen de nadruk op gewicht en een perfecte wegligging en besturing, en is concurrerend ondanks minder vermogen.

Lotus 7


Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 15-11-2005 om 15:32 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 15-11-2005 15:36 Print reply

Posts: 13701
interessant, maar nog steeds het is maar nog niet eens 150 pk
 
Henk-88 15-11-2005 15:37 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
interessant, maar nog steeds het is maar nog niet eens 150 pk


als 't Brake Horse Power is zelfs maar 111 pk

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 15-11-2005 15:39 Print reply

Posts: 13701
ja foutje
dat is toch weinig.. Er zou een motor in kunnen met rond de 200pk terwijl dat gunstiger zou zijn, het aantal kilos word natuurlijk hoger maar ook het aantal pk/kilo denk ik..
 
Henk-88 15-11-2005 16:10 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
ja foutje
dat is toch weinig.. Er zou een motor in kunnen met rond de 200pk terwijl dat gunstiger zou zijn, het aantal kilos word natuurlijk hoger maar ook het aantal pk/kilo denk ik..



maar de Fun-Factor hoeft er niet van omhoog te gaan door meer vermogen (de irritatie-factor speelt ook mee; denk aan de Viper GTS waar je -zonder sper-diff of ABS/ATC- vrij moeilijk het brute vermogen kunt benutten)

Volgens de makers van Ari?l zelf zit er een Honda tweeliter iVTEC 16-klepper in die 220 BHP levert...( bij dezelfde 456 Kg )



Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 15-11-2005 om 16:26 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved