hee bram.. wil je een pro sjees? jij had tog je been gebroken oid..
uhm da zuigerke gaat wel een km of 2000 mee.. als ge net als mij rijd iig.. anders dan nog wel langer.. je moet hem gewoon regelmatig uitmekaar draaien.. en ff controleren.. en als je hem dan uitmekaar haal.. dan ff nieuwe zuigerveren.. zo gepiept.. als je alles gewoon blijft controleren.. hou je je cilinder heel en da kan je best veel geld besparen..
1 ding.. een pro race.. JAAAAAAAAANKKKKKKKKKT als een gek.. niet veel mensen hebben zon ding gehad denk.. ik moes er 340 voor leggen.. en dan nog zon pro sjees uitlaat. (meestal reed ik met proma en dieselinjectie.) maar daar gaat cinten in zitte.. khad een 19 en een 21 en een 17,5 carb.. met de 19 reedtie t beste.. wel wat schraal maar goed smeren.. dan komt goed..
hij maakte wel 15/16 duzend toere..
magk een x een rondje op je brommer rijden :p haha kheb al heel lang nietmeer gereden.. i love that feeling.. maar heb daar egt geen tijd meer voor.. zit nu op HTS tilburg..
en heb nog wel een MT 125 cc staan. Kopen?? :P kheb ok nog solex.. maar een nieuwe brommer.. nee da doek maar niet..
oja als je er mee gaat rije.. dikke resonantie.. dus meetrillen. dan gaan je blokbouten al gouw los zitten en da moet je goed in de gaten houden.. anders scheuren je ophangpunten.. was bij mij ook.. toen hebk hem maar snel verkocht.. orgineel.. en de cil nog voor een paar cente.. kheb nog wel wa derbi/gilera troep ligge agge t mot hebbe..
mzzl MArcel
|